41tilføjet af

Månedens debattør: Oktober 2013

Hej [sol] -brugere!
Så fandt vi to vindere for September måned, og som beskrevet i den dertil indrettede tråd løb hellefred med prisen som Månedens Debattør, mens miniprofil88 snuppede prisen for bedste indstilling af den debattør, der gik hen og vandt prisen.
I denne tråd kan man igen indstille en bruger som månedens debattør for Oktober måned.
God kamp!
[sol] Falken9
tilføjet af

Jeg vil nominere Flanhard

Flanhard er den første moderator, som har gidet at deltage og forklare brugerne om, hvad der sker.
Desuden har Flanhard forstået at gyde olie på vandene, når nogen er gået over stregen - altid tålmodig uden at være en vatnisse.
tilføjet af

Stort tillykke til Hellefred

HURRA!
tilføjet af

Månedens debattør: Oktober 2013

Også Stort Tillykke til Hellefred herfra... Det var fortjent ... 😉
tilføjet af

Jeg vil nominere Flanhard

Flanhard er den første moderator, som har gidet at deltage og forklare brugerne om, hvad der sker.
Desuden har Flanhard forstået at gyde olie på vandene, når nogen er gået over stregen - altid tålmodig uden at være en vatnisse.

Jeg vil også gerne nominere Flanhard, og er enig i ovenstående argumenter.
Jeg fik 2-3 stemmer i September tråden, men vil gerne gøre det klart, at jeg ikke ønsker at deltage.
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Ditto

Jeg stemmer også for Flanhard - i dyb beundring over, at han er her stadig.
De fleste ville trække følehornene til sig, hvis de havde været så længe på øretævernes holdeplads.
På ét eller andet tidspunkt finder SOL vel ud af, hvilken guldklump de har fået fat i, og så - måske - begynder de at lytte til hans viderebragte klager.
tilføjet af

Jeg vil nominere Flanhard

Flanhard er den første moderator, som har gidet at deltage og forklare brugerne om, hvad der sker.
Desuden har Flanhard forstået at gyde olie på vandene, når nogen er gået over stregen - altid tålmodig uden at være en vatnisse.

Helt klart Flanhard som månedens debattør.
tilføjet af

Jeg vil nominere Flanhard

Jeg takker mange gange for ordene samt roserne [l] men redaktionen kan ikke nomineres, da det vi kommer med jo altid er godt og fornuftigt 😃
Ej, vores idé var jo at få alle jer debattører til at lytte til hinanden på en positiv måde, og de som gør dette, vil vi gerne præmiere.
tilføjet af

Jeg vil gerne nominere Dolph

.. for at bedyre, at han vil holde kaje i mange måneder
tilføjet af

Fedterøv

Tør dig lige om munden. Du er helt brun. 😃
tilføjet af

Jeg vil gerne nominere........

Jeg vil gerne nominere anklageren.
Årsagen er at han stædig holder fast i sin socialdemokratiske postulater, ikke viger en tomme, uanset, hvor langt ud han kører sine svar.
Desuden bør kvantitet af indlæg helt klart præmieres.
Nej, jeg mener ikke kvalitet.
tilføjet af

Jeg vil gerne nominere mig selv

tak
tilføjet af

Jeg vil gerne nominere........

Jeg vil gerne nominere hunden længere oppe i tråden, i ved, den med den store snude. 😉
Fordi den altid kommer med friske onelinere. [(:]
Og for dens utrolige frækhed og respektløshed over for andre debattører når den kan se sit snit til det. 😉
Mvh- Mini. 🙂
tilføjet af

Jeg vil gerne nominere........

Jeg vil gerne nominere hunden længere oppe i tråden, i ved, den med den store snude. 😉
Fordi den altid kommer med friske onelinere. [(:]
Og for dens utrolige frækhed og respektløshed over for andre debattører når den kan se sit snit til det. 😉
Mvh- Mini. 🙂

Hunden er stolt, men er ellers enig med sardindåsen 😃
tilføjet af

Månedens debattør: Oktober 2013

Nu lakker det mod slutningen af oktober.
Jeg regner med, at man har lov at nominere en profil til Månedens debattør, uanset man måske ikke selv har været så aktiv.
Derfor peger jeg på Miniprofil888. Her er én, der udtrykker sig kort og klart om de emner, der nu måtte interessere, af og til med en lille sarkastisk tilføjelse.
Miniprofil888 lader sig ikke feje ud af en tråd af grovheder og har flere gange stillet relevante spørgsmål til debattører, der tydeligt forsøger at "vinde" en diskussion ved at lyve.
tilføjet af

Jeg vil nominere Flanhard

Kan nogen sige mig om man kan sætte et billede ind i sin tekst og hvordan?
Platoon
tilføjet af

Månedens debattør: Oktober 2013

Jeg vil igen nominere HansJoachim, fordi han tager relevante emner op og i sine svar aldrig forfalder til groft utilbørlig tale eller at "fodre" debat-tråde med åbenlys løgn.
Tak.
PS Men hellefreds valg var bestemt fortjent sidste gang.
tilføjet af

mulighed for at indsætte fotos er destrueret

Muligheden for indsættelse af fotos er effektivt destrueret af en narpande med mange aliaser, f.eks. "ammefar", der vedholdende postede et billede af et kæmpe korpus med en minimalistisk diller.
Man kunne jo spørge redaktionen om de igen gider at indsætte muligheden for indsættelse af fotos med fare for, at de skal bruge al deres effektive tid med kost, spand, fejebakke og kvajeblæk for at tørre op efter misbrugere.
Indtil videre har du kun mulighed for at linke til et foto, der ligger et sted på nettet.
tilføjet af

Månedens debattør: Oktober 2013

Jeg vil igen nominere HansJoachim, fordi han tager relevante emner op og i sine svar aldrig forfalder til groft utilbørlig tale eller at "fodre" debat-tråde med åbenlys løgn.
Tak.
PS Men hellefreds valg var bestemt fortjent sidste gang.

Er han ikke en betalt spindoktor fra Venstre?
tilføjet af

mulighed for at indsætte fotos er destrueret

Muligheden for indsættelse af fotos er effektivt destrueret af en narpande med mange aliaser, f.eks. "ammefar", der vedholdende postede et billede af et kæmpe korpus med en minimalistisk diller.
Man kunne jo spørge redaktionen om de igen gider at indsætte muligheden for indsættelse af fotos med fare for, at de skal bruge al deres effektive tid med kost, spand, fejebakke og kvajeblæk for at tørre op efter misbrugere.
Indtil videre har du kun mulighed for at linke til et foto, der ligger et sted på nettet.


Det var synd det med at man ikke mere kan uploade fotos, men der er altid nogen der skal ødelægge goder for andre, 😕
tilføjet af

mulighed for at indsætte fotos er destrueret

I den grad 😉
Det er længe siden vi har set et indlæg fra personen, man kan jo hurtigt genkende ham på retorikken.

Muligheden for indsættelse af fotos er effektivt destrueret af en narpande med mange aliaser, f.eks. "ammefar", der vedholdende postede et billede af et kæmpe korpus med en minimalistisk diller.
Man kunne jo spørge redaktionen om de igen gider at indsætte muligheden for indsættelse af fotos med fare for, at de skal bruge al deres effektive tid med kost, spand, fejebakke og kvajeblæk for at tørre op efter misbrugere.
Indtil videre har du kun mulighed for at linke til et foto, der ligger et sted på nettet.
tilføjet af

Månedens debattør: Oktober 2013

Hej SOL-brugere,
Så er det sidste chance for at nominere en meddebattør for prisen som månedens debattør i Oktober.
Hvem fortjener prisen og ikke mindst hvorfor?
Mvh,
Falken9
tilføjet af

Månedens debattør: Oktober 2013

[f]
Jeg vil gerne nominere Wizcarlo.
I mine øjne en venlige drillepind med seriøse svar der ofte har humoristiske undertoner.
tilføjet af

Månedens debattør: Oktober 2013

Jeg vil gerne nominere 'safir' som altid skriver indlæg uden at svine andre til. Derudover virker personen seriøs i sin debatstil og vedkommende diskuterer aktuelle problemstillinger. Helt klart min favorit til at vinde.
tilføjet af

Månedens debattør: Oktober 2013

Jeg vil gerne igen nominere Fruppe der som regel skærer i gennem i en til tider lidt speget debattråd, 😉
Også en af de få her der overholder debatetiketten og holder (for det meste) [(:] et sobert sprog, 🙂
Mvh. Anna, [f]
tilføjet af

Lysje

Jeg vil gerne nominere Lysje for evnen til at skære igennem i vanskelige debatter. Ikke bange for at sige sin mening og aldrig med mudderkast.
"Lysje" kommer mest i mest i debatterne i "Religion og Livssyn". Advarsel til dem der kunne tænkes at gå ind og se og debattere: Det er ikke kristeligt det der foregår der. De udråber rask væk hinanden for at være satans yngel og for at være hjernevaskede:-)
tilføjet af

et eksempel fra jeres "vinder"s debatniveau

"Norge og Danmarks baggrund med hundreder af års kristendomsbaseret kultur kan du ikke sådan lige feje af bordet. I øvrigt ser jeg sådan en affejning som en indirekte støtte til islam."
Synes I selv det fortjener udmærkelse?
tilføjet af

et eksempel fra jeres "vinder"s debatniveau

"Norge og Danmarks baggrund med hundreder af års kristendomsbaseret kultur kan du ikke sådan lige feje af bordet. I øvrigt ser jeg sådan en affejning som en indirekte støtte til islam."
Synes I selv det fortjener udmærkelse?

Bestemt!
tilføjet af

wow

Vidste godt at alle ikke er lige begavede, men alligevel ...
tilføjet af

wow en gang til ....

Vidste godt at alle ikke er lige begavede, men alligevel ...


Du mener dermed at hvis man ikke tror på de rødes og de Radikales multietniske Paradis så er man underbegavet?? ... 😕
Helt ærligt ... [???]
tilføjet af

Men NU til noget helt andet ....

Nå, men vi må jo hellere holde os til tråden ... 😉
Jeg har to kandidater til månedens debattør ...
Den ene er 123456+ og den anden (hold jer fast) er Anklageren ... [(:]
Og hvorfor lige dem?... 😃
Jo, De leverer begge varen her på [sun]... De er begge skarpe i pennen.. og forstår at bruge mediet... Underholdningsværdien er også i top!, En god debat som ind i mellem slår gnister men det er jo en af de ting som også skal til (efter min mening) i debatter ... [(:]
Mvh. Svinet ....
tilføjet af

Jeg vil gerne nominere pouljoergensen

For hans indædte kamp mod Tryg 😃
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Månedens debattør: Oktober 2013

Og jeg vil gerne nominere trådløse-Anna af de samme grunde, men med mindre bemærkninger der alligevel slår igennem [f]

Jeg vil gerne igen nominere Fruppe der som regel skærer i gennem i en til tider lidt speget debattråd, 😉
Også en af de få her der overholder debatetiketten og holder (for det meste) [(:] et sobert sprog, 🙂
Mvh. Anna, [f]
tilføjet af

Anklageren?!?

Kan man godt blive Månedens Debattør, når man ej ved, hvor Mellemamerika ligger 🙂 😉 [(:]
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Månedens debattør for oktober er....

...ANKLAGEREN! Tillykke 😃
Anklageren er en trofast bruger af [sol]en som ofte stiller skarpt på mange typer af problemstillinger, og er aldrig bange for at stille sig i skudlinjen.
Vi medgiver herved Debatsvinet i sin begrundelse for at nominere Anklageren.
Stort tillykke til jer begge. I vil blive kontaktet direkte ang. jeres præmie 🙂
tilføjet af

Tillykke.

Stort tillykke til anklageren, [f] [f] [sun] Det var velfortjent, 😉 [l]
tilføjet af

Fedterøv

Den var god 😃 😃 😃
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Anklageren?!?

Kan man godt blive Månedens Debattør, når man ej ved, hvor Mellemamerika ligger 🙂 😉 [(:]

Det ved Klageren nu godt. Han er bedre alment orienteret end de fleste her.
Kan man blive udnævnt til Månedens Debattør på grundlag af PB'ere man sender til andre brugere?
tilføjet af

Anklageren?!?

Så lykkedes det endelig anklageren at blive månedens debattør. 😉
Det mest utrolige ved det var, at en af hans uvenner stemte på ham (forstå det hvem der kan) 😃
Jeg kunne have nævnt andre der måske bedre havde fortjent det men har været borte fra deplatten en periode (troede ikke den eksisterede mere) den var jo ved at gå død allerede den gang jeg huserede der. [(:]
tilføjet af

Anklageren?!?

Så lykkedes det endelig anklageren at blive månedens debattør. 😉
Det mest utrolige ved det var, at en af hans uvenner stemte på ham (forstå det hvem der kan) 😃
Jeg kunne have nævnt andre der måske bedre havde fortjent det men har været borte fra deplatten en periode (troede ikke den eksisterede mere) den var jo ved at gå død allerede den gang jeg huserede der. [(:]


Det vil du sikkert aldrig fatte ... 😉
Men læs om den Den franske forfatter og samfundsdebattør Voltaire der kom med den berømte sætning: "Jeg er fuldstændig uenig med dig, men jeg vil kæmpe med mit liv for at forsvare din ret til at have den mening”.
Det er en sætning der bliver glemt i mange debatter ... 😕
http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.180grader.dk%2FPolitik%2Fjeg-er-uenig-i-alt-du-siger-men-vil-til-min-dd-forsvare-din-ret-til-at-udtrykke-det&ei=Xat0UqvKF8bCswaR9oHACg&usg=AFQjCNH0ZKFj4I2X6u-jPGAQuVenO6qrxA&sig2=WGZ3t7TqMuGlKODxlr9Phg
tilføjet af

Anklageren?!?

Rigtige politikere kendes på at de hyggesnakker og udveksler gode råd med fjenden.

Så lykkedes det endelig anklageren at blive månedens debattør. 😉
Det mest utrolige ved det var, at en af hans uvenner stemte på ham (forstå det hvem der kan) 😃
Jeg kunne have nævnt andre der måske bedre havde fortjent det men har været borte fra deplatten en periode (troede ikke den eksisterede mere) den var jo ved at gå død allerede den gang jeg huserede der. [(:]
tilføjet af

Anklageren?!?

Nej, det ved han ej. Andet steds argumenterer han for, det ligger i Sydamerika. Følg nu lidt med, ikke søde 😃
Kærlig hilsen Albert Johansen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.