4tilføjet af

Milliarder skal spares inden 2020!

Løkke har lige vrøvlet om 46-47 milliarder der skal spares inden 2020.
Hvad med om han hjalp sig selv og skrottede det storhedsvanvid med sygehusplanen.
Drop hele skidtet, fjern sundhedssystemet fra regionerne, de har i årevis vist de ikke evner det. Samtidig medfører det meget dobbeltadministration når regionerne indbyrdes skal kæmpe om de samme patienter.
Den der nye bro til Tyskland som man leger med kan han også lige tage og skrinlægge, vi har ikke brug for den.
Ok den giver arbejde mens den bygges, men til hvor mange danskere? og hvad så bagefter? så bliver den del af Danmark nok ligesom Mors, simpelthen en nødvendig plet i vandet, for at forbinde 2 broer.
tilføjet af

Der er ikke megen sammenhæng

Men jeg har fattet dit budskab. Du har ret - især med regionerne. Dem kender jeg noget til og du og resten af befolkningen ville græmmes, hvis i vidste.....
Du fik mig til - igen igen igen - at tage de tre ugers karantæne, fordi jeg ikke kan blive ved med at have samvittighed til det. 😖
tilføjet af

hvis man ikke har til dagen og vejen

når man ikke langt -
Kan jeg læse af dit indlæg -
Men politiske "shopaholics" er ikke sådan at standse -
Venlig hilsen [f]
tilføjet af

europæiske salgsfremstød i Rusland

meningen er vel at de virksomheder der er tilbage i europa skal prøve at tjene penge på russerne; så det er nok mest som transit: dktransit
på den anden side vil russikske kultur og discount produkter dyste med europæsisk producerede og europæsisk importerede varer
og så kommer den russiske mafia
og så opper interpool og europool sig
og så koster det sammenlagt en masse besvær og problemer for dem der kommer i klemme i systemerne og de besparede bureaukratier; så drop broen, red europa !
tilføjet af

Dagen og vejen?

Det må du gerne uddybe noget mere!
Jeg er sandsynligvis ikke den eneste der ikke helt forstår hvad du mener:
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.