3tilføjet af

Mest påvirket var en bilist med en 2,05 promille

En del helt almindelige danskere tror stadig de kan alt når de har drukket. Mest påvirket var en bilist, der havde 2,05 promille i blodet.
Det siger politiets vagtchef Per Jørgensen til DR P4 Nordjylland.
Færdselsafdelingen kontrollerede i Aalborgs midtby samt i Biersted nord for Aalborg, hvor politiet havde kendskab til, at der foregik en del større julefrokoster.
Og af de mange, der måtte blæse i politiets alkometer, havde 13 altså drukket for meget til at måtte køre, fortæller DR P4 Nordjylland. En enkelt kørte derudover rundt i bil, selv om han var fradømt kørekortet. Mest påvirket var en bilist, der havde 2,05 promille i blodet.
http://www.avisen.dk/julefrokost-bag-rettet-saa-mange-blev-faeldet_246939.aspx
Er det ikke bare skønt i Danmark [ide]
tilføjet af

Ca. 10% af alle ulykker skyldes folk med en.

promille på over 0,5, altså promille/spirituskørsel, men er det nu også rigtigt?.
Prøv lige og tænk jer om.
jeg er blevet påkørt 3 gange, alle 3 gange var modparten ædru, OK!, D: 23/10-1985 var 1448 pisket nød til at optage rapport, men de 2 andre gange, da jeg ringede til 1448 og ville anmelde skaden/ulykken, så sagde 1448 til mig, HAR HAN DRUKKET?, og jeg svarede, han virker ædru!, så sagde 1448, så skal i bare udveksle forsikringer Osv.,.
Hvem har ikke prøvet det?, det vil sige sig, at der i de 2 tilfælde ikke blev optaget politirapport, i 2 ud af 3 tilfælde blev der ikke optaget politirapport, det vil så sige sig, at 2/3`je dele af alle de skader hvor ædru har skylden, at de ikke bliver anmeldt, de indgår ikke i nogen statistikker, for det er jo bare et uheld, men har den ene drukket, så er fanden løs i laksegade, for så skyldes det spiritussen.
Det vil sige sig, at ud fra det jeg har oplevet, så er det højst 1/3`je del af ulykkerne af de 10 % som kan direkte sættes i forbindelse med spiritus, altså højst 3,3%.
Stadigt skal/bør det ikke være lovligt at køre med en BØHE-MAND på, men man skal heller ikke skyde gråspurve med kanoner, men OK, nogen skal jo havde skylden for alt.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Ca. 10% af alle ulykker skyldes folk med en.

promille på over 0,5, altså promille/spirituskørsel, men er det nu også rigtigt?.
Prøv lige og tænk jer om.
jeg er blevet påkørt 3 gange, alle 3 gange var modparten ædru, OK!, D: 23/10-1985 var 1448 pisket nød til at optage rapport, men de 2 andre gange, da jeg ringede til 1448 og ville anmelde skaden/ulykken, så sagde 1448 til mig, HAR HAN DRUKKET?, og jeg svarede, han virker ædru!, så sagde 1448, så skal i bare udveksle forsikringer Osv.,.
Hvem har ikke prøvet det?, det vil sige sig, at der i de 2 tilfælde ikke blev optaget politirapport, i 2 ud af 3 tilfælde blev der ikke optaget politirapport, det vil så sige sig, at 2/3`je dele af alle de skader hvor ædru har skylden, at de ikke bliver anmeldt, de indgår ikke i nogen statistikker, for det er jo bare et uheld, men har den ene drukket, så er fanden løs i laksegade, for så skyldes det spiritussen.
Det vil sige sig, at ud fra det jeg har oplevet, så er det højst 1/3`je del af ulykkerne af de 10 % som kan direkte sættes i forbindelse med spiritus, altså højst 3,3%.
Stadigt skal/bør det ikke være lovligt at køre med en BØHE-MAND på, men man skal heller ikke skyde gråspurve med kanoner, men OK, nogen skal jo havde skylden for alt.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen


Hmm!
Endeligt er fornuftigt indlæg.
tilføjet af

Fejl, jeg glemte.

En der bakkede ind i mig og smadrede min bil i 87, men han var også ædru, så der gad politiet heller ikke optage rapport, det var i Nysted, også var der engang en anden ædru der bakkede ind en anden bil jeg selvfølgeligt var nød til at anskaffe mig, det var i Errindlev, han smadrede kun 4 Marchall lygter, men der gad politiet heller ikke gøre noget, han var jo også ædru.
Kan I ikke se det, de manipulere med tallene, de udstiller en bestemt befolkningsgruppe som forbryder, IKKE det at folk skal kunne drøne rundt i en BØHE-mand, men, tal og tabeller skal være rigtige.
Enten er det "fremmedet" der får jule-hjælp, bistandsmodtager der tager på ferie, eller alt muligt andet, de skal bare fylde dine øjne med noget, så du ikke opdager virkeligheden, Cæsar lavede cirkus, nu hænger man bare en lille befolkningsgruppe ud af gangen, også griner alle de andre, de tror ikke det er dem næste gang "de" mangler en aflednings manøvre/ et offer.
Jeg gad godt vide hvornår danskerne vågner op.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.