5tilføjet af

GENESIS KONCERT KØBENHAVN 30/3-07

Jeg vil sige det ligeud:
Uanset om det er den ene eller anden kunstner eller band vi snakker om, så er der simpelthen ingen der kan måle sig rytmisk med et orkester som Genesis, og hvis der er noget der rykker, så er det sgu slagtøj når det er bedst.
Genesis med Phil Collins i spidsen opfandt ligefrem en helt ny trommerytme med "Mama".
Vil man opleve Genesis da de var fedest kan man købe deres DVD "Live At Wembley Stadium" hvor de spiller for over 480.000 mennesker på 4 dage - den bedste DVD jeg har hørt til dags dato med Genesis.
De færreste mennesker kender Genesis fra før deres dobbelt livealbum "Abacab" som jeg også varmt vil anbefale musik-kræsne mennesker.
Skal man f.eks. høre en version af Mama skal det være fra originaludgivelsen og det høres bedst på et sæt Cerwin Vega med 15" bas..!
Nu er de samlet igen Genesis og på deres europatour kommerv de forbi Herning Messecenter og nu også København i FalkonerSalen.
Og det er den 30. Marts 2007 kl. 20.00
Ta den...
tilføjet af

Link ?

Har du et link som kan understøtte det ?
Jeg kan nemlig ikke finde det nogen steder på internettet og gik glip af billet til Herning men VIL se dem i Kbh
tilføjet af

Billeter

Hej
Hvor har du hørt om en koncert i København? Den står ikke på Genesis hjemmeside.
Men hvis du ved at det er sikkert, hvor kan man så købe billeter
Mvh. loens
tilføjet af

Billetnet

Gå ind på billetnet og søg på Genesis og vælg "MUSICAL BOX PERFORM GENESIS"
tilføjet af

Undskyld, forkert dato

Det er ikke den 30 men den 29. Marts 2007 kl. 20 og det er en torsdag...
tilføjet af

Genesis

Jeg vil bare bidrage til spekulationerne ang. Genesis. Jeg tror, det var Mikkel Falck, eller Kenneth K fra DR p3, der nævnte koncerten i København i et program igår den 5/1-07.
For jeg blev oz hel vild, da jeg hørte det!!
Håber det er sandt. Held og Lykke.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.