41tilføjet af

Lis. tlf:5665....

Du bliver nød til at ringe igen, eller skrive til mig på min Mail: adresse > Pouljoergensen@sol.dk <, på Mail: kan du skrive døgnet rundt, jeg sover som regl Kl: 00:18., og jeg kan ikke svare dig på det Tlf: Nr du skrev, de siger det ikke er i brug,og det du sendte den SMS fra, det går direkte på Tlf: svare.
Jeg vil godt, hvis jeg kan, hjælpe dig, uanset hvilket forsikringsselskab det så end drejer sig om.
Jeg syntes snart det er mange der bliver snydt af de forsikringsselskaber.
Jeg håber at høre fra dig.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Lis. tlf:5665....

Hvad med at indtale en besked på svaren........ [???]
tilføjet af

Lis. Det hjælper ikke.

Du kan sende lige så mange SMSèr du vil, det Tlf: nr du oplyser, det duer ikke, jeg kan ikke ringe dig op.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Lis. Det hjælper ikke.

Du er sandelig da osse den helt rigtige,
til at råde andre mennesker i forsikrings sager.
Er det råd med, hvorledes man bedst taber en sag,
og hvorledes man får sig rodet ud i al muligt selvmodsigende,
på den hurtigste og mest sikre måde?
Hr. Jørgensen du skulle stoppe,
før du render lige ind i en injuriesag.
M.v.h.
Charlee
[sup][sup]Eksamineret assurandør.
[/sup][/sup]

Du kan sende lige så mange SMSèr du vil, det Tlf: nr du oplyser, det duer ikke, jeg kan ikke ringe dig op.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Lis. Det hjælper ikke.

Charlee, hvor var det dog rigtigt skrevet.
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Hendes Majestæt Dronningen.

Talte om netop sådanne nogen som dig, i en af sine nytårstaler, Dumsmarte folk med dumsmarte bemærkninger.
Hvorfor lukker du ikke bare i.
Poul Jørgensen
tilføjet af

Hendes Majestæt Dronningen.

Hej Førtidspensionist Hr. Poul Jørgensen.
Talte dronningen om mig i sin nytårstale?
Sjovt nok hørte jeg den osse,
men jeg bemærkede ikke omtalen af mig!
Hvordan kan du få mig op klassificeret til sådan en høj plads?
Eller er du igen ude i en fantasi verden? 😃
M.v.h.
Din gode ven Charlee,
som du gerne stikker i rygge,
med din kniv.
😉

Talte om netop sådanne nogen som dig, i en af sine nytårstaler, Dumsmarte folk med dumsmarte bemærkninger.
Hvorfor lukker du ikke bare i.
Poul Jørgensen
tilføjet af

JO jo Charlee, netop om sådanne nogle.

Som DIG, du ved dumsmarte personer der vil høste på andres bekostning, nogle som bare vil gøre sig selv bemærket, på andres bekostning, lidt som dig, ikke 😖 .
Men det er jo så længe siden, at det har du selvfølgeligt GLEMT alt om [???] , eller også VIL du bare ikke huske det.
Jeg havde forresten besøg her i dag 😃 , 2X1448 og en RIGTIG advokat, alle tre gamle venner fra FØR D:13/23/8/10-1985, de var alle på "arbejde", men de kikkede lige forbi.
Og tro det eller ej, men det var ikke MIG der braget emnet "tryg min bare røv" frem, det gjorde den ene 1448, for han/hun følger med i alt det "bla bla" jeg skriver her på debatten, og DE har mange flere sager, som de er ved at undersøge, i mod tryg.
Alle nogen hvor der PLUDSELIGT er POPPET nogle breve op, og så viser det sig pludseligt, jeg er SGU ikke den første der har haft de problemer, der er mange andre der har tabt sager i retten, Pga. forsikringsselskaber (ikke kun tryg) der har påstået, at de har sendt nogle breve.
Så Charlee, alle dine drømme om at forsikringsselskaber er i familie med ENGELENE, den er faldet til jorden med et brag, og helt ærligt, du var sælger, og du fik som LØN den første opkrævning på forsikringen som løn, så jo mere du solgte, jo mere tjente du.
Forsikringsselskabet ville da skide på dig, kom kunderene efter dig, PUF, ud med dig, også ansatte de da bare en anden, en som du ikke kunne/måtte tage kontakt med.
Poul Jørgensen
tilføjet af

JO jo Charlee, netop om sådanne nogle.

Jeg forstår mere og mere Gittes svar til dig.
Du er sgu tosset Polle.
😃 😃 😃 😖


Som DIG, du ved dumsmarte personer der vil høste på andres bekostning, nogle som bare vil gøre sig selv bemærket, på andres bekostning, lidt som dig, ikke 😖 .
Men det er jo så længe siden, at det har du selvfølgeligt GLEMT alt om [???] , eller også VIL du bare ikke huske det.
Jeg havde forresten besøg her i dag 😃 , 2X1448 og en RIGTIG advokat, alle tre gamle venner fra FØR D:13/23/8/10-1985, de var alle på "arbejde", men de kikkede lige forbi.
Og tro det eller ej, men det var ikke MIG der braget emnet "tryg min bare røv" frem, det gjorde den ene 1448, for han/hun følger med i alt det "bla bla" jeg skriver her på debatten, og DE har mange flere sager, som de er ved at undersøge, i mod tryg.
Alle nogen hvor der PLUDSELIGT er POPPET nogle breve op, og så viser det sig pludseligt, jeg er SGU ikke den første der har haft de problemer, der er mange andre der har tabt sager i retten, Pga. forsikringsselskaber (ikke kun tryg) der har påstået, at de har sendt nogle breve.
Så Charlee, alle dine drømme om at forsikringsselskaber er i familie med ENGELENE, den er faldet til jorden med et brag, og helt ærligt, du var sælger, og du fik som LØN den første opkrævning på forsikringen som løn, så jo mere du solgte, jo mere tjente du.
Forsikringsselskabet ville da skide på dig, kom kunderene efter dig, PUF, ud med dig, også ansatte de da bare en anden, en som du ikke kunne/måtte tage kontakt med.
Poul Jørgensen
tilføjet af

Hendes Majestæt Dronningen.

Et af mine yndlingscitater. Tak derfor.
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

JO jo Charlee, netop om sådanne nogle.

Hvad i alverden mener du dog dermed [???]
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

JO jo Charlee, netop om sådanne nogle.

Ja, ingen af jer er vist helt friske 😉
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

FEDT Charlee.

Må jeg bruge dine ord, altså som en udtalelelse fra en forsikringsmand, at du regner med at jeg INTET fatter, for så vil det jo være umuligt, at jeg D:11/9-1998 skulle kunne havde forstået noget af det ASK skrev, altså giver DU mig ret i, at jeg var UVIDNE 😃 .
Poul Jørgensen
tilføjet af

Og kan du så også huske, HVORFOR.

Hun sagde netop de ord, og hvem de ord var rettet imod.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

FEDT Charlee.

Du må køre rundt i dine enge begreber,
lige så tosset du selv vil.
Det skal jeg ikke forhindre dig i!
😉


Må jeg bruge dine ord, altså som en udtalelelse fra en forsikringsmand, at du regner med at jeg INTET fatter, for så vil det jo være umuligt, at jeg D:11/9-1998 skulle kunne havde forstået noget af det ASK skrev, altså giver DU mig ret i, at jeg var UVIDNE 😃 .
Poul Jørgensen
tilføjet af

Og kan du så også huske, HVORFOR.

Ja det kan jeg, og hun sagde sidst, at du skulle tage dig sammen,
og undgå at du blamerer dig mere end højest nødvendigt!
Det er bedst,
hvis du trykker dig lidt i landskabet,
i denne debat hr. Jørgensen.
😉


Hun sagde netop de ord, og hvem de ord var rettet imod.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Utilregnelig uvidenhed vs Uvidenhed

Hej,
Hr Jørgensen snakker her om sin egen retssag, og at han ikke forstod brevene som blev sendt til ham.
Ved udtrykket ”utilregnelig uvidenhed” forstås, at fordringshaveren hverken havde eller burde have haft kendskab til kravet, skyldneren og dennes opholdssted.
Højesteret har vurderet at Hr Jørgensen ikke havde "utilregnelig uvidenhed" efter ASK i 1998 afviste at hans skade var en arbejdsskade. Og at han derefter burde have overvejet andre steder at rejse erstatningskrav indenfor den 5-årige forældelsesfrist.
Retssystemet tager ikke højde for "uvidenhed" og "manglende forståelse", som kan skyldes sprogkundskaber, ordblindhed, manglende kendskab til lovgivning eller begrænset intelligens.
Altså; en Dansk statsborger som er Ordblind og kun kan tale Russisk, fordi personen er retarderet ville ikke juridisk kunne få "utilregnelig uvidenhed" i Hr Jørgensens retssag.
Med venlig hilsen
Ieet
tilføjet af

Og kan du så også huske, HVORFOR.

Jammen hvor er det dog korrekt.
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Røg du på den?

Var det et af disse numre?
Koster det 100 kr?
tilføjet af

Næhe du!.

Det var bare en Dame der skulle havde lidt hjælp, tryg prøvede at snyde hende, men det var nemt klaret, der skulle kun sendes et brev til tryg, så betalte de.
Poul Jørgensen
tilføjet af

Næhe du!.

Det var bare en Dame der skulle havde lidt hjælp, tryg prøvede at snyde hende, men det var nemt klaret, der skulle kun sendes et brev til tryg, så betalte de.
Poul Jørgensen

Fik du så sådan en slags findeløn, hvilket du havde fået hvis du havde hjulpet mig. [???]
tilføjet af

Det er for dumt at nogen lytter til Poul

Hej,
Det er simpelthen for dumt at Poul forsøger at rådgive andre om lovgivning og hvad de skal gøre.
Poul misforstår lovgivning, og han har tabt sin egen sag i både By-, Lands- og Højesteretten.
http://www.sol.dk/debat/320-forsikring/2015068-tryg-min-bare-rov-indlaeg-nr-3501/2703407?limit=450&start=2250
Med venlig hilsen
Ieet
tilføjet af

Sikke en charlatan!

Hej Poul, hvordan går det søde Poul? Prøver du lige at sikre dig et stykke med filet, hva lille Poul? 😃 😃 😃
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Jamen det var da dejlig for hende

Hun burde da skrive her, så det ikke bare kommer fra dig.
Havde jeg fået den slags hjælp helt uselvisk , ville jeg ikke betænke mig to sekunder for at skrive et takkeindlæg til dig, ,men sådan er folk jo så forskellige.
Sol eller ej.
tilføjet af

Og du ville æde hende.

I har lavet grin med mig, Pga. mine stave problemer, og derfor VIL hun ikke skrive noget her på SOLEN, men hun har ringet til mig 2 gange, en rigtig sød "pige" skal jeg lige sige at tale med.
Venlig Hilsen Poul jørgensen
tilføjet af

Poul folk griner fordi du Lyver og ikke lærer

Hej,
Til Poul:
Hvid du gerne vil have links til tingene her i indlæget, fordi du ikke kan huske dem eller ikke mener at de passer skal du bare spørge.
Det som folk griner af er at du lyver, nægter fakta og igen og igen kommer med utrolige historier - uden nogen form for bevis.
Du løj direkte da du påstod at du kørte en bil du skulle købe.
Flere gange er du taget i at fejl citere dokumenter.
Lovgivningen mener du at kende bedre end advokater, jurister mm.
Og jeg kan huske en historie, hvor du havde en samtale med en Tryg medarbejder imens du gik i skoven. Samtalen hørte et vidne, som var en skovarbejder du drak kaffe med. Som dog ikke kunne vidne, da han havde stjålet fra skovejeren (og i øvrigt kun havde hørt hvad du sagde og ikke Tryg arbejderen).
... måske kan du selv se at det er en utrolig historie, og du kommer ikke med skyggen af beviser. Du bygger bare videre på historien, når nogen fortæller at der ikke er sammenhæng i det skrevne.
Folk griner, ikke af at hvordan du staver, eller at du lider, men af at du tydeligt lyver, opfinder historier og nægter enhver fakta du bliver vist.
Med venlig hilsen
Ieet
tilføjet af

Når man læser denne diskussion

ja, så kan man da nemt komme frem til den fremstilling, at Poul ej har helt rent mel i posen. Men hvad får denne personage, Poul, hvem han så end er, da ud af at komme med alle disse historier? Det kan da aldrig være i nogens interesse at komme med ideer, der befinder sig så langt fra sandheden.
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Det var en Dame.

Af anden end dansk afstamning, der holdte for et kryds i Kbh, også smaskede en lige op i røven af hende, selvfølgeligt har vi i Danmark ikke påkørselsret, men det mente tryg, så tryg påstod at skaderne skulle deles 50/50% til hver.
Jeg skrev med hendes tilladelse et indlæg om det, men, Pga. jeg for at bevise sandheden i det jeg skrev, så nævnte jeg titler på nogle personer, også slettede SOLEN indlæget, Pga. der kun er EN i tryg med den titel, så SOLEN mente vist, at det var det samme som at offentliggøre hans navn, men SOLEN kan bekræfte, at jeg skrev sådanne et indlæg.
"Damen" var meget dårlig til Dansk, men derfor skal lovene også holdes overfor hende, men det mente tryg så bare ikke.
Poul Jørgensen
tilføjet af

Det er da sært at flere af dine andre indlæg

hvor du hænger advokater ud med navn stadig står her [???]
Men lige det hvor du brillere med dit vid indenfor love og paragraffer, og hjælpe den udenlanske dame ved navn Lis,til en stor velfortjent erstatning fra Tryg ja det tager slettelakken.
tilføjet af

Jeg tror faktisk.

jeg også ville hjælpe dig, når du en dag kommer på skideren, uanset hvilket forsikringsselskab der drejer sig om.
Det at "Damen" ikke var indfødt dansker, der gør da ikke det at hun skal snydes, vel?.
Poul Jørgensen
tilføjet af

fat det nu Ieet.

jeg har IKKE tabt nogen sag, i nogen instanser, det er der nogle uduelige advokater der har gjort.
Og hvad i helvedet har det med LIS at gøre, hun fik jo ret Pga. det jeg hjalp hende med.
Poul Jørgensen
tilføjet af

Det er for dumt at nogen tager råd fra Poul

Hej,
Det er simpelthen for dumt at Poul forsøger at rådgive andre om lovgivning og hvad de skal gøre.
Poul misforstår lovgivning, og han har tabt sin egen sag i både By-, Lands- og Højesteretten.
http://www.sol.dk/debat/320-forsikring/2015068-tryg-min-bare-rov-indlaeg-nr-3501/2703407?limit=450&start=2250
"Det var advokatens skyld." - Sagen er stadig tabt i både By-, Lands- og Højesteretten.
Med venlig hilsen
Ieet
tilføjet af

jeg har hjulpet mange, hvad har du?.

Ikke en skid, kun kæmpet for at prøve på at forsvare tryg og deres svindelnumre [:X] , FØJ for pokker Ieet, du er vammel.
Poul Jørgensen
tilføjet af

Personlig hælder jeg nu mest til du er røget på

den med det 100 krs opkald, og så lyver du bare igen.
Det lyder mere som dig, end du skulle have hjulpet nogen.
Hvorfor skriver du om en ulykke du har fået erstatning for her
TRYG ??? Undgå TRYG FORSIKRING "Hvis du vil dine medmenneskers bedste". på Facebook [???]
Nu vense skriver om biluheld med erstatninger i millionklassen, så burde du da bidrage med drabelige historier om dengang, du satte dig bag rattet uden sele og blev slået til lirekassemand med 50 km i timen, i stedet for

>>D:13/8-1985 skar min mester et 750-Kg tungt jernrør ned i hovedet på mig, jeg brækkede nakken og nogle andre småting, jeg kom på sygehuset, men blev sendt hjem dagen efter Pga. en fejl, jeg lå i sengen i Ca. 2-måneder.<<
Du kan da bedre røverhistorie end den der.
29. april kl. 08:50
tilføjet af

fat det nu Ieet.

Men de "uduelige" advokater var ansat af dig og dermed dit ansvar. Du tabte på grund af dine egne dumme valg og en tynd sag. Så fat det dog...
tilføjet af

De 2 første gange, der stolede jeg.

På de 2 "advokater" og det de sagde, den sidste, ham holdt jeg så "øje" med, jeg havde "lært" noget af de 2 første svindler, at så den sidste overhovedet ikke hverken lyttede, eller gjorde som jeg sagde, tværtimod, så gjorde han alt for jeg skulle tabe.
Du må give mig ret i, at når en betjent på under 5-minutter kan udelukke 4-, næsten 5-breve som sendt, eller skrevet på det dateret tidspunkt, og når jeg så tilmed gør "min" advokat opmærksom på, at jeg aldrig havde set de breve, så burde han saftsuseme havde havde undersøgt den mulighed, at der var tale om dokumentfalske dokumenter/breve.
jeg ved der er mange der godt kan lide tryg, dem om det, de behandlede også mig godt-nok, lige indtil de opdagede hvor meget jeg skulle havde i erstatning, men det giver dem ikke ret til at fremstille beviser, det er meget strafbart, og ingen skal komme og sige mig, at ikke både min og trygs advokater var klar over det, de har lært at "tyde" dokumenter, og når en Alm. betjent på under 5-minutter kan se det, så burde de 2 advokater også kunne se det.
Også er det, at jeg mener, at tryg slet ikke er så "fine" endda, nu har jeg ligget her i bare denne træd, og skrevet om tryg i over 3-år, du skal ikke komme og sige, at tryg ikke ved det, og du skal heller ikke sige at de ikke følger med i hvad jeg skriver.
var det mig nogen svinede til på den måde, så var jeg gået til politiet lige på stedet, men, det kan tryg bare ikke, fordi det er rigtigt det jeg skriver, og de har selv givet mig beviserne på det, de vil aldrig kunne få et ben til jorden i en retsag, og sådanne en dom er alt andet end god reklame.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

jeg bryder mig ikke om Facebook.

Ikke det at man skal opgive sit rigtige navn Osv. det er fint-nok, men det at facebook er overvåget af for mange, selvfølgeligt har jeg en profil der, men!.
Hvis jeg skrev alt det jeg har været ude for, så ville jeg forstå du ville tvivle på det, det jeg har skrevet her er småting.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Der har du mulighed for at selv slette det

total malplacerede indlæg, det giver ingen mening.
Jeg tager ALT fra dig med et gran salt, nu er du jo taget i at lyve mange gange.
tilføjet af

Lis. tlf:5665....

Hahahaha, Sol debatten står endnu engang for topunderholdning..
Poul skrev dette indlæg for et halvt år siden, og for jer alle gælder det, at I gider blive ved.
Dét er sq da tragi-komik der vil noget!
Drop det dog, og kom ud under den sol der varmer istedet ;D
tilføjet af

Lis. tlf:5665....

Underholdning??? ... Det er nok så meget sagt ... [(:]
tilføjet af

Det er kan laves lige så mange profiler på fjæsbog

som man gider.Facebook flyder med falske profiler
Nu er det dette nummer du skal være på dubberne med.
+25299130029

De ringer som regel sent, det kan koste dig flere 1000 at returnere opkaldet, og du er jo nem og narre, så pas på.
tilføjet af

Lis. tlf:5665....

Så engang et telefon nummer på et herrelokum, dedikeret til en pige som han kaldte Syfilis, og han bad hende ringe tilbage, nu han var blevet kureret. 😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.