5tilføjet af

LG KG800.. er den god:?

Den har jo touchtaster.. der er lidt delte menninger omkring om de er svære at bruge.. men hva synes i..??
den har 1.3 megapixel, er det et godt kamera??.. jeg vil gerne ha´ en fon med ok kamera, da jeg ve jeg vil tage mange billeder... er der nogen der har forstand på det..??
- min nuværende mobil er med VGA kamera, som jeg synes er okay til mig.. men er der forskel mellem VGA og 1.3 megap..???
som i nok kan hører, har jeg ikk så meget forstand på sårn noget..! hehe
tilføjet af

Fedt design, men IKKE en kamera-mobil

LG KG800 er for den der godt kan li´ et fedt design, og som sms´er lidt engang imellem, og ellers bare bruger den til det den primært er skabt for: at ringe.
Hvis man sms´er meget og/ eller går meget op i at tage billeder er LG KG800 IKKE valget.
Men hvis man ikke er den store sms-freak og bare skal sms´e lidt engang imellem af praktiske årsager, så kan man godt slække lidt på brugervenligheden og tilgodese det helt vildt fede design istedet.
Jeg har selv en LG KG800, fordi den har det absolut fedeste design i sin prisklasse. Men jeg er heller ikke den store sm´s-freak, derfor foretrækker jeg det lækre design.
tilføjet af

takker..

for et hurtigt og ærligt svar.. :)
så tror jeg, jeg tager Nokia 7390 istedet..hehe
tilføjet af

Den

skal ha mindst 2 megapixels for det er et okay kamera, sys jeg personligt.
tilføjet af

Fedt design.

Jeg har selv telefonen, og den har det fedeste design.
Men jeg er sms-freak, og den er virkelig dårlig til at skrive sms'er.
min har været til reperation, og det har mine 3 veninder's også.
det er den samme. Og det har været det samme der har været galt med dem.
Jeg er ikke tilfreds med min mobil, men ja.
Altså kameraet er fint, det sys jeg.
det er bare svært at tage billeder med en touch knap.
det var det.
held og lykke :p
tilføjet af

Mange tak.. ! <3

Hejsa.. Mange tak fordi du skriver det.. For jeg har selv overvejet meget om jeg skulle købe den Har kigget på nettet og har været lige ved at købe den.. Men.. Jeg er sms freak og elsker at tage billeder af mine hunde.. q: Jeg syntes den er total lækker, og ville virkelig gerne have den men ville gerne høre nogle der har mobilens mening inden jeg købte den..
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.