4tilføjet af

Lever du også i året 2005?

Du ved du lever i år 2005 når:
1. Du ved en fejl taster din pin-kode ind på mikroovnen.
2. Du har ikke lagt kabale med rigtige kort i flere år.
3. Du har en liste på 15 telefonnumre til at kunne komme i kontakt med en familie på 3 personer.
4. Du sender en e-mail til den du sidder ved siden af på kontoret.

5. Du har længe ikke haft kontakt familie og venner der ikke har e-mail.
6. Du kommer hjem fra arbejde efter en lang dag og svarer din egen telefon, som du svarer på kontoret.
7. Når du ringer hjemmefra, taster du først "0" for at få ekstern linie.
8. Du har siddet på samme arbejdsplads de sidste 4 år, men har arbejdet for 3 forskellige firmaer.
10. Din chef ville ikke være i stand til at udføre dit arbejde.
11. Alle tv-reklamer har en web-adresse nederst på skærmen.
12. At komme hjemmefra uden mobiltelefonen er pludselig årsag til panik og det er tvingende nødvendigt at gå tilbage og hente den.
13. Du står op om morgenen og du kobler op på internettet før du drikker kaffe.
14. Du lægger hovedet på skrå når du smiler :-).
15. Mens du læser dette sidder du og nikker bekræftende for dig selv og halvgriner.
16. Endnu værre - du ved præcis hvem du skal sende denne mail videre til.
17. Du har for travlt til at lægge mærke til at der ikke er noget punkt 9 på listen.
18. Lige nu kører du op på skærmen for at chekke at der virkelig ikke er et punkt 9.
19. Du sender straks denne mail videre til dine venner, du kan jo slet ikke lade være! :-)
-------------------
Den er måske gammel, men ikke desto mindre rigtigt.
God aften til jer alle.
...og Mummi, jeg er ked af at have kopieret din julenisse, den var bare så død og åassede godt til juletråden...
:0}
tilføjet af

...og godnat

ja, med al det vrøvl om en død julenisse til sidst, må jeg nu hellere sige godnat...
Jeg mente selvføgeligt SØD og at den passede godt til Juletråden...
:0}
tilføjet af

sad nu

og grinede lidt med, dog uden at sende den videre og den "døde" og ikke søde nisse, er nu også lidt sjov..
tilføjet af

He he...!!!

-det var rent faktisk en tastefejl, der fik nissen frem ,O)
Ups...
Den her er sku da ligefrem uhyggelig du.. ,O)) ,o)
Guddd. hvis jeg glemt eller mistede min mobil.. en dag jeg var og handle med minn store datter.. Ja, en af dem..
Grinte hun ved min famlen, og mit udtryk, da jeg fandt ud af , at jeg havde glemt mobilen i bilen og glemt at låse den..
Har den altid mellem benene når jeg køre, så den lå på forsædet.. Mobilen altså ;O))
Lærestreg ja...!!!
-man skriver jo ikke nye numre op idag.. Man tilføjer dem jo bare..

Nat nat til dig <;o) <;o) <;o)
/Mummi
tilføjet af

tlf numre

ville bare ind her og sige god nat til mummi og at hun bare skal passe godt på tlf numre sydfra, også god nat til alle andre der er på nu
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.