4tilføjet af

Le Mans 2006 - eftertanker

okay, indrømmet jeg havde udpeget Tom K til at vinde før starten.
men synes faktisk det var et rigtigt spændende Le Mans i år. her tænker jeg på hvordan Jan Magnussen kom op og vandt over DB9'eren og hvordan (desværre) L.E. Nielsen fik en hæderlig anden plads...
med lidt mere held havde Tom vundet igen, men han har haft den heldige bil de andre år, denne gang var det hans tur til at være uheldig. det viser jo bare at man ikke "bare" vinder Le Mans, ingen kan vide sig sikre.
hvad synes du om Le Mans i år, så du det hele og hvad synes du om danskernes generelle præstation?
mh Jacob
tilføjet af

Min mening...

Tom K.:
Altså så vidt jeg kan se... Så behøver Tom K. ikke held, han skal bare ikke have alt det trælse uheld, for han kunne sagtens have vundet i dag, men han havde jo allerede problemer før start.. Så.. Men som han siger, man har ikke godt af altid at vinde!
Team Essex:
John Nielsen er bare træls som altid.. Kan personligt ikke klare den fyr, og han har vist sig som en dårlig leder!!
Casper Elgaard havde fortjent at det gik bedre, kan godt forstå at han er skuffet... Men han var der til at hjælpe, da hans kollega var i nød, hatten af for det, og så en bedre bil til ham!!!
Philip Andersen... Han er gu hjælpe mig en uheldig nybegynder... Det var godt nok synd for ham! Men han kan altså godt, så med nerverne i lidt mindre ro, og så en bedre bil. Han viste sig jo også som en rigtig teamplayer!
Så Elgaard og Andersen sammen!
Lister...
N. Kiesa.. Havde virkeligt håbet det gik bedre... især fordi det kunne være fedt at se ham på en af de fede pladser ved F1.... Men lyder til at være en klog beslutning som holdet tog... Møller hed han vist.. og siger mig ikke så meget..
Lars Erik Nielsen.... Han siger mig (flovt ja) ikke så meget... men altså trist at han tabte første pladsen...
JAN MAGNUSSEN!
Hold da op... Han er da lige lidt dejlig at se på.. Bare det største lille drengerøvssmil! Man bliver bare så glad.. og så kører han jo som en drøm... Glæder mig til næste år! Godt at han ikke stå i skyggen af Tom K i år.. det har han fortjent...
Næste år vil vi jo så gerne se lidt mere til første pladser!
LMP1:
1)Tom K.
2) Essex
3) N. Kiesa
LMP2:
Kender ikke så meget, men essex ville jo kigge ned, så måske dem her... som nr. 1..
GT1: Jan Magnussen
GT2:
En Porsche, gerne Lars Erik Nielsen...

Vil det ikke se meget sødt ud?
tilføjet af

sport er altid

røvsygt.
tilføjet af

Phillip

hehe, jeg må sige da Phillip skulle ind første gang og ikke kunne starte bilen, der tænkte jeg godt nok mit. men da han så stod et øde sted på banen i fuldstændig mørke, fiksede bilen og kørte tilbage til pit, der tog jeg hatten af! det var seriøst godt klaret!
Jan Magnussen er total drengerøv. hvor det sidste eller forrige år han lavede en donut da han vandt, haha, det kendetegner ham så meget, synes han er kanon sej!
Ja, Tom kan sagtens vinde udelukkende på sine egenskaber, men der skal held til for at undgå alle de uheld han havde med bilen... det var hvad jeg mente ;)
mh Jacob
tilføjet af

haha

Held til at undgå uheld... sådan tænkte jeg ikke på det.
Hatten af for ham
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.