9tilføjet af

Til Fandango og halfevil333

Jeg har fulgt sol i et stykke tid, og specielt Fandango´s og halfevil333´s indlæg, har jeg altid glædet mig til at læse. I skriver begge suverænt og har helt sikkert hjulpet mange mennesker. Derfor blev jeg temmelig trist over at læse at I har meldt jer ud af sol, pga. en åndsvag konkurrence. Kan godt forstå jeres motivation til at gøre det, men vil I ikke godt tænke jer om en ekstra gang. De eneste der bliver ramt af jeres udmelding, er os der har haft stor glæde af jeres debat her på sol. Så hvis I læser dette....please, kom tilbage.
tilføjet af

*Fandango* har da ikke meldt sig ud!

Han er sgu en sej jyde, med muldjord mellem tæerne, men en hjerne og et IQ på 248,2 ~...samt et hjerte af guld.
My special VIP-Friend... *FedeBritt*
Forlader *Fandango* dette univers, så gør jeg så sandelig også! (Hvilket sikkert vil glæde flere, end dem i sorg)
*FedeBritt*...nu med hestehale
tilføjet af

Desværre.

Jo han har meldt sig ud. Han profil er også skjult nu. Synd at en dum konkurrence skal ødelægge det. :-(
tilføjet af

Problemet er

de mange anonyme nicks.
Hvor længe tager det at registrer sig? 3-5 minutter.
SÅ kan man vælge KUN at debaterer med de registrede (selvom de jo også er anomyme) - Men der er mange som skriver under dække af forskellige nicks.
Finder de et 'offer' så hagler de ned, og angreber op til flere gange, med den forskel at deres nicks er forskellige.
Det er eddermanme surt show, og der burde indføres en regel på SOL, så der KUN er adgang med EN IP-adresse!
*FB*
tilføjet af

anonym

Ja, det har du ret i. Jeg har selv tænkt på at registrere mig med et fast navn, men kan ikke se jeg bliver mindre anonym af det.
tilføjet af

Inddirekte bliver du

Du behøves IKKE at sætte foto af dig selv på!
Du behøver hakke i de felter mht. by osv.
Fordelen er at "man ved hvem det er"... hvis du forstår.
*FB*
tilføjet af

Hvilken konkurrence?

dumt spørgsmål, men hvad var det for en konkurrence ???
tilføjet af

En konkurrence

om den mest populære mand på sol.
tilføjet af

hvorfor??

Okay, men hvorfor har det slået dem ud? Den debat er gået min snude forbi, så jeg ved ikke hvor meget folk har været oppe og ringe over den. Personligt ville jeg være ligeglad med sådan en konkurrence, men det ser ud til, at der ligger mere i det end bare en konkurrence.???
Nå men, jeg vil vædde med, at de to ikke kan lade være med at kigge ind engang i mellem når der er gået noget tid. Selvom det er ærgeligt de ikke længere kan have deres eget nick
tilføjet af

SÅ let?

Jeg tænkte at nu ville jeg endelig også få mig en profil - eller bare et nick her på sol. Så det prøvede jeg på den anden dag. I stedet kommer der en mærkelig side frem, og jeg kan ikke komme længere - har ellers indtastet alle oplysninger osv... Nå, så jeg gav faktisk op. For da jeg så prøvede igen, så sagde den at det navn jeg ville have var optaget - men det sagde den jo ikke før. Og hvis jeg kan bruge det som "anonymt" nick nu her - så er det jo ikke optaget...
Okay - jeg er jo også den forvirrede... men jeg bliver bare endnu mere forvirret, hvis jeg prøver at oprette den profil der... så det må vente lidt endnu...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.