5tilføjet af

Kulturberigelse Nr. 117.235.345 + 346

Politiet på Fyn leder mandag aften efter en ung mand, der klokken 17.03 røvede et endnu ukendt pengebeløb fra Toftevejens Nærbutik i Odenses sydøstlige del.
Røveren beskrives som 17 år, af anden etnisk oprindelse end dansk, 180 centimeter høj og spinkel af bygning. Ved røveriet bar han en sort hættetrøje med påskriften ’Karl Kani’, grå joggingbukser og hvide kondisko.
http://www.fyens.dk/article/1627836:Odense--Knivroever-jagtes-i-Odense?rss&ni=1


En 10-årig dreng blev onsdag formiddag ved 11.30-tiden overfaldet, da han kom gående på et stisystem ved Langebjergskolen i Humlebæk. Her blev han løbet op af to ældre drenge, der greb fat i ham og trak ham ned på ryggen, hvorefter de stjal en mønt fra hans lomme, inden de forsvandt igen.

Nordsjællands Politi beskriver de to gerningsmænd som 15-16-årige med arabisk udseende, 180-185 cm høje, de havde kort, mørkt hår og var iførst hip-hop-tøj og halskæder.

http://lokalavisen.dk/10-aarig-roevet-ved-skole-/20100617/artikler/706229888/1052
Enhedslisten er tavse - ligesom de RØDE iøvrigt.
De røde må syntes at dette er ok?
tilføjet af

De lortebrune er lige så tavse

ligesom de blå? Første debattør til at svare er rød... Og han synes ikke det er i orden. Men udsmidning er ikke løsningen.
tilføjet af

Anden debattørs mening.

Anden debattør er IKKE rød, synes ikke det er i orden og støtter en eventuel udvisningsdom.
tilføjet af

Hvorfor stå frem ?

Hvis politikerne skulle det hver gang kulturberigerne begik noget havde de jo ikke tid til noget andet.
De sparer jo bare flere politifolk væk og lægger problemerne over på kommunerne der skal foretage en "forebyggende indsats".
tilføjet af

perkerne er svagpissere

nogle fucking drengerøve når to 17 årige røver en 10 årig. De to lorteperkere skulle have røvet 4 store bodybuildere på 25 år på vej hjem efter træning. Men den vej går det aldrig. Disse sjakaler kaster sig alid over sagesløse i undertal. Jeg fucking hader det perkerlort og jeg er klar til borgerkrig.
tilføjet af

Ja ja ha ha

Citat: "Jeg fucking hader det perkerlort og jeg er klar til borgerkrig.".
ha ha ha😃
Du er jo bare en lille lort, der spiller hård bag din PC monitor!
Du er til grin.😃
Og du er en lille racist.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.