7tilføjet af

Kr. 716.767,50 til Jønke i erstatning

Kr. 600.000, - i erstatning + kr. 116.767,50 i morarente.
Ialt kr. 716.767,50 til Jønke i erstatning. Er det for meget? Jeg synes det ikke, og det kan Jønke roligt forlange.*IMO*

BMW


Jønke efter frifindelsen i LandsRetten
http://jp.dk/jptv/indland/article1864954.ece
Sagen omtalt i Jyllandsposten 30 december 2007
http://jp.dk/indland/krimi/article1216217.ece
tilføjet af

ZzZzZzZzZzZ....!!

Jønke er mig komplet uvedkommende og skal slet, slet ikke fylde så meget i medierne. Han burde være helt usynlig. Og generelt skal medierne ikke skrive så meget om grov vold, det opildner blot svage sjæle og andre dummernikker.
tilføjet af

Hvis han er dig så uvedkommende

Hvorfor i alverden bruger du så overhovedet krudt på at kommentere dette indlæg?
tilføjet af

Fordi han pisser mig af

og jeg synes, der er alt for meget fokus på åndsforsnottet, afstumpet vold.
Jønke gøres til gud i medierne og det mener jeg kraftædervæltemig ikke han er. Jeg synes personligt slet ikke hans navn skal på nogensomhelst forsider. Incl. dette forums.
tilføjet af

Helt iorden! :)

Det ville enhver anden hr. Nielsen vel også få?😉
tilføjet af

Det er jeg helt enig i

Jønke og de andre tumper fra HA burde ties ihjel i videst muligt omfang.
Men husk lige at du selv er med til at holde gryden i kog ved at kommentere indlæg om ham.
tilføjet af

Enig!!

Selvom vi synes at han og hans slags, skal ties ihjel, så kan vi da godt have en mening? Og jeg deler helt og aldeles din holdning.
Den eksponering rockerne, modsat indvandrerbanderne, har haft har lavet en skævvridning i mine øjne og i min bevidsthed. Vi får rockerne serveret på et sølvfad af medierne, og ikke mindst af TV2. Deres holdninger og overbevisninger er vist ingen dansker mere i tvivl om. Kunne godt ønske mig lidt, at vi fik mere at vide om indvandrerbanderne.
Iøvrigt er det beløb berettiget til Jønke. Det er det, fordi det er en bestemt udregning som enhver anden også havde fået.
Vh MM
tilføjet af

ja lad det

lille uskyldige pus få nogen flere penge, så han ikke behøver tjene dem på andres elendighed🙁
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.