5tilføjet af

Kort over 90210

Hejsa..
Er der nogen der ved om der findes et kort over B.H 90210, altså kort over "serie-byen"?? Så man kunne danne sig et overblik over hvor de forskellige personer bor i fohold til hinanden.
tilføjet af

Prøv evt...

... At søge på www.mapquest.com
Dér kan du søge på postnumre...
tilføjet af

90210

Hvad med at søge på Beverly Hills i Los Angeles?
tilføjet af

Mapquest er god, men...

Tro ikke at alt i 90210 er virkeligt... Jeg bor selv i Marina Del Rey - ikke langt fra 90210. Saa jeg kender altsaa omraadet temmelig meget! Lad ikke serien forblaende dig :-) Bare et godt raad!
tilføjet af

har du fast bopæl i USA

eller lave du grin med os
tilføjet af

Hvad synes du selv om dit spoergsmaal?

Jeg laver IKKE grin med jer! Helt aerligt - jeg forsoegte bare at fortaelle personen at man ikke skal tro at alt er som paa film. Her er da dejligt, men man skal ikke forvente at kunne pejle sig ind paa diverse kort og tro at man kan se hvor Brandon og alle de andre bor.
Jeg har fast bopael i Marina Del Rey, hvor jeg bor med min mand, som er amerikaner. Her har jeg boet i tre aar til maj.
Synd for dig, hvis du ikke tror mig... Det kan jeg faktisk ikke tage mig af. Det er vel tilladt at deltage i debatter i sit faedreland, selvom man ikke bor der?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.