20tilføjet af

Kommer et kørekort til at koste 25.000 kr.?

Er det rigtigt, at det kommer til at koste 20.000-25.000 kr. at tage et kørekort?
tilføjet af

Nixen-bixen

Er det rigtigt, at det kommer til at koste 20.000-25.000 kr. at tage et kørekort?

Det kommer til at koste i omegnen af 75000 kr. dog kun for etniske danskere; indvandrere uanset religion og race vil kunne erhverve pappet for 2500 kr.
Det er et lovforslag som jeg lige har fantaseret mig til, og det er helt sikkert rigtigt!
Jeg har ingen intentioner om at dokumentere mine påstande, fuldstændig på samme måde som du har meget svært ved at føre en ordentlig debat med dokumentation af dine vilde påstande og underlige spørgsmål.
tilføjet af

Google

Hej,
Brug nu google.
Med venlig hilsen
Ieet
tilføjet af

Google

Hej,
Brug nu google.
Med venlig hilsen
Ieet

Der står jo ikke noget om det.
tilføjet af

Søgefeltet

Hej,
Hvis du nu i "Søgefeltet" skriver:
Kørekort Priser
Og trykker på søgeknappen, så kan det være der dukker nogle links op som du kan læse.
Er du klar over hvordan Google virker? Hvad søger du efter?
Med venlig hilsen
Ieet
tilføjet af

Kommer et kørekort til at koste 25.000 kr.?

Ja det kan det sagtens komme til at koste.
Når du dumper den ene gang efter den anden 😃
tilføjet af

Søgefeltet

Hej,
Hvis du nu i "Søgefeltet" skriver:
Kørekort Priser
Og trykker på søgeknappen, så kan det være der dukker nogle links op som du kan læse.
Er du klar over hvordan Google virker? Hvad søger du efter?
Med venlig hilsen
Ieet

Jeg snakker ikke om de nuværende priser, men om den fremtidige udvikling indenfor prisen af kørekort. Tror du, at de indenfor de næste 5-15 år kommer til at koste 25.000 kr.?
tilføjet af

Spådomme

Hej,
Det er et meningsløst spørgsmål. Du kunne lige så godt gå til en spåkone.
Ja. Med en inflation på 4%, om 15 år, vil gennemsnits prisen på køreskoler, forudsat at konkurrence betingelserne, omkostninger, statslige tilskud efterspørgslen og 300 andre ting er det samme, være omtrent 25.000.
Det skal dog noteres, at inflations estimatet er sat højere end de 2-3% som en del økonomer benytter.
Hvad skal du bruge det til?
Med venlig hilsen
Ieet
tilføjet af

Hovsa

Er det rigtigt, at det kommer til at koste 20.000-25.000 kr. at tage et kørekort?

Det var da underligt....
Mit svar til dig er vist faldet ud, sikkert blot en beklagelig fejl fra SOL's side da der forhåbentlig ikke er meningstyranni og censur her på siden.
Jeg skrev nogert i retning af:
Kørekort kommer til at koste omkring 75000 kr for etniske danskere, og omkring 2500 kr. for indvandrere, uanset religion og race.
Jeg har selv opdigtet dette lovforslag, og vil derfor ikke dokumentere det på nogen måde.
Ganske som du åbenbart ikke ønsker at føre en ordentlig debat ved at dokumentere dine påstande og underlige spørgsmål.

Og så må vi jo se om der ligefrem er censur på denne side, således at man får slettet sine indlæg hvis man ikke følger med strømmen.
tilføjet af

Kommer et kørekort til at koste 25.000 kr.?

Det vil jeg kun svare på hvis Du kan oplyse om Netto sælger 1 liter sødmælk til kr. 13,32 den 27. september 2027.
tilføjet af

Spådomme

Hej,
Det er et meningsløst spørgsmål. Du kunne lige så godt gå til en spåkone.
Ja. Med en inflation på 4%, om 15 år, vil gennemsnits prisen på køreskoler, forudsat at konkurrence betingelserne, omkostninger, statslige tilskud efterspørgslen og 300 andre ting er det samme, være omtrent 25.000.
Det skal dog noteres, at inflations estimatet er sat højere end de 2-3% som en del økonomer benytter.
Hvad skal du bruge det til?
Med venlig hilsen
Ieet

Men så er lønningerne vel også fulgt med, ikke?
tilføjet af

15 år i fremtiden


Men så er lønningerne vel også fulgt med, ikke?

Nej, priserne på alting vil blive enorme efterhånden som robotterne overtager de kedelige opgaver. 15 år i fremtiden, skal vi kun arbejde ved at proppe olie i maskinerne.
Om 15 år vil Kørekort skulle uploades i din hjerne med et kabel som stikkes ind i nakken. Det er dyrt!
Med venlig hilsen
Ieet
tilføjet af

Hehehe

Hej,
Fantastisk svar. Faktisk.
Sjældent jeg faktisk syntes den form for indlæg er sjove :)
Med venlig hilsen
Ieet
tilføjet af

Kommer et kørekort til at koste 25.000 kr.?

Nej IKKE hvis du tager det.
GGGG
Bare en lille dum spøg.
Men ja det løber nok op i deromkring.
Nogle kørelærere har en samlet pakke man kan købe.
Men læs lige hvad ekstra timer koster.
klik her ind der kan du se de forskellige priser
for et kørerkort.
JH
Er det rigtigt, at det kommer til at koste 20.000-25.000 kr. at tage et kørekort?
tilføjet af

Kommer et kørekort til at koste 25.000 kr.?

Det vil jeg kun svare på hvis Du kan oplyse om Netto sælger 1 liter sødmælk til kr. 13,32 den 27. september 2027.

Det kan Kristian ikke svare på, da han er på tilbudsjagt efter narkotika, nu da de har taget hans kørekort og bh fra ham.
Ellers et kanon godt indlæg fra dig, fruppe.
tilføjet af

Hehehe

Hej,
Fantastisk svar. Faktisk.
Sjældent jeg faktisk syntes den form for indlæg er sjove :)
Med venlig hilsen
Ieet

Du er da heller ikke uden evner i den retning 😉
USB i nakken.........hvorfor ikke.
I dag kan man aflæse chips i dyr og endda også styre elektronikken i en pacemaker uden at skære hul i folk for at komme ind til dimsen.
tilføjet af

15 år i fremtiden

[quote="Kristian22081990" post=2682716]
Men så er lønningerne vel også fulgt med, ikke?[/quote]
Nej, priserne på alting vil blive enorme efterhånden som robotterne overtager de kedelige opgaver. 15 år i fremtiden, skal vi kun arbejde ved at proppe olie i maskinerne.
Om 15 år vil Kørekort skulle uploades i din hjerne med et kabel som stikkes ind i nakken. Det er dyrt!
Med venlig hilsen
Ieet

Det tror jeg så ikke.
tilføjet af

Kommer et kørekort til at koste 25.000 kr.?

Nej IKKE hvis du tager det.
GGGG
Bare en lille dum spøg.
Men ja det løber nok op i deromkring.
Nogle kørelærere har en samlet pakke man kan købe.
Men læs lige hvad ekstra timer koster.
klik her ind der kan du se de forskellige priser
for et kørerkort.
JH
[quote="Kristian22081990" post=2682629]Er det rigtigt, at det kommer til at koste 20.000-25.000 kr. at tage et kørekort?[/quote]

Men er lønnen ikke steget tilsvarende?
tilføjet af

Kommer et kørekort til at koste 25.000 kr.?

Skriv dagens priser ned og gem dem, og brok Dig ad helvede til samt anlæg sag hvis de er steget om 10 år.

[quote="Titanic15" post=2682724]Nej IKKE hvis du tager det.
GGGG
Bare en lille dum spøg.
Men ja det løber nok op i deromkring.
Nogle kørelærere har en samlet pakke man kan købe.
Men læs lige hvad ekstra timer koster.
klik her ind der kan du se de forskellige priser
for et kørerkort.
JH
[quote="Kristian22081990" post=2682629]Er det rigtigt, at det kommer til at koste 20.000-25.000 kr. at tage et kørekort?[/quote][/quote]
Men er lønnen ikke steget tilsvarende?
tilføjet af

Kommer et kørekort til at koste 25.000 kr.?

Hvad skulle jeg få ud af det?
Jeg tager jeres manglende svar som et bevis på, at både lønninger og prisen på et kørekort stiger.
tilføjet af

Kommer et kørekort til at koste 25.000 kr.?

Det gør de også på flødekarameller..............så slipper Du for at spørge om det.

Hvad skulle jeg få ud af det?
Jeg tager jeres manglende svar som et bevis på, at både lønninger og prisen på et kørekort stiger.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.