6tilføjet af

Klokken 10.00 sker det!

Juhuuu! Endelig skulle vi sidste 'stakler' kunne komme ind til vores mail. Til gengaeld ryger Debatten i en halv times tid.
tilføjet af

Virkelig?

Det lyder jo forjættende - håber du har ret :o)
tilføjet af

Yes.

Kan godt undvære debatten i en halv time, bare jeg kan komme ind og se mine mails.
tilføjet af

Mail

Jeg beklager at komme med den skuffende besked at den forventede normale drift på mailen er udsat til klokken 14.00.
Man kan følge med i de løbende drift-informationer her: http://www.sol.dk/support/drift.shtml

Desværre brød to harddiske ned igår og vores teknikere og hardware-leverandører har arbejdet hele natten på at få reinstalleret og installeret de brugere det påvirker. Det er ikke alle mail brugere der er påvirket af nedbrudet.
Uheld kommer sjældent alene. :-)
tilføjet af

Fint link

Anede ikke, at der var en driftstatus.
Undrede mig bare over, hvorfor den ene mail virkede og den anden ikke gjorde.
tilføjet af

aehh da..

der fik super-optimisten lige een over nakken. Surt! God dag til alle alligevel.
tilføjet af

Altså helt ærligt

Hej,
jeg har siden i går eftermiddag ikke kunnet tjekke min mail, som jeg bruger meget i mit arbejde. Denne situation er nu stadig den samme, og det tyder på den skal vare ved i hele 24 timer. Jeg stiller mig virkelig uforstående overfor at det skal tage jer så længe at lave de to servere, hvad sker der???
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.