2tilføjet af

julen 2010 - kro/hotelophold

Hej!
Jeg har planlagt sammen med min kone at vi i år vil holde jul med vores søn på 4 år på en kro eller hotel - eller ihvertfald bare være et andet sted end hjemme. Er der nogle der har nogle erfaringer med gode steder - vi er ikke så kræsne - vi formår at hygge os under de rammer vi finder.
Nogle der har prøvet nogle hyggelige steder - eller hvor er det i det hele taget muligt for en rimelig penge at få et juleophold med overnatning.
MVH
Henrik
tilføjet af

Anbefaling

Nu ved jeg ikke hvor i landet i gerne vil hen, men min kone og jeg tager afsted hvert år i julen og jeg kan varmt anbefale Fåborg Fjordhotel. Der har vi været flere gange og med all inclusive d.v.s. ophold mad vin og øl er aldrig løbet op over 2500, for to dage. Der er rigtig lækkert dernede og en smuk udsigt lige ud til vandet.
held og lykke. Håber i finder et godt sted.
tilføjet af

julen på "kro"

vi holdt juleaften oslofærgen i 2009 det var alle tiders med masser af underholdning både for børn og voksne. vi sejlede fra KBH.d. 23 og retur fra oslo d.24
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.