54tilføjet af

Jesus i den hellige Quran

Helt ærligt til de Kristne af jer, dem af jer som tror på at der findes en Skaber, og de Gudfrygtige af jer, kunne det vær spænnede at høre hvad vi tror på er vores Almægtige Skaberes ord vedrøderene Jesus fred være med ham?
Og desuden hvis i tvivler på at det er vores Skabers ord, vil i dag så ikke gerne have nogen beviser for det?
jeg vil nu lægge de første 3 link som afspiller Sura Marayam fra den hellige Quran,
der efter vil jeg lægge nogen links du selv må prøve at finde ud hvem ellers det skulle være fra andet en vores Almægtige Skaber, sandlig er det ham da har skab mig og har skabt jer lige meget hvad andet da bliver sagt.
Udover det vil jeg gøre jer opmærksom på at da ikke står vores Ene og Almægte Skaber er 3 i biblen.
Hvis jeg som far har to sønner, og den ene smadre bilen, sætte ild i katten, og tæsker naboen. og den anden fra fredlig, og aldrig gjore noget forkert.
hvad ville samfundte ikke tænke hvis jeg så var nød til at smadre, nej faktisk nød til at dræbe den af mine søner da ikke havde gjort noget før jeg kunne tilgive den anden?
jo samfundet ville ikke kunne sige at det er iorden, de ville jeg jeg var sinsyg,
Tror i at vores Skaber syntes det er iorden? det tror jeg bestemt ikk.
Vores Almægtige Skaber er En, Han avler ikke, og er ikke blevet avlet, han bliver hverken døsig eller træt, og ingen er Hans lige.
En lille forsmag på et bevis, tjek nederste link og se hvad da var tilbage efter en tunami. håber vores Skaber vejleder os.
http://www.youtube.com/watch?v=JbaBlABONTo
her hør ordene fra den Den Quranen som er sendt fra vores skaber.
http://www.youtube.com/watch?v=T5aIi3OqOJU
http://www.youtube.com/watch?v=wwEwLMxadbI&feature=rela ted
http://www.youtube.com/watch?v=XuYZlPd5HUo&feature=rela ted
og her hør og se nogen få beviser ud af mange fra Voreset Almægtige Skaber.
htthttp://scienceislam.com/index.php
http://www.youtube.com/watch?v=2ipKFFefL_o
http://www.youtube.com/watch?v=gYRBz6H8re8
Hvis nogen er intresseret konventere eller i at vide mere, om Islam og den hellige Quran så kan i kontakte det islamiske trossamfund i københavn, odense, eller i århus.


Det Islamiske Trossamfund I Danmark
københavn
+45 - 3811 2238
Kontakt: Det Islamiske Trossamfund På Fyn
Telefon nr.: 66 15 91 17
Islamisk menighed i Århus, 8619 9622

Med Venlig hilsen
missionæren
tilføjet af

sætte ild i katten?

lol dén havde jeg ikke hørt før??
er det en speciel ret fra arabien??
og står der også noget om jehovas vidner i koranen??
det plejer at være det eneste folk gider diskutere i denne kat-e-gori (brændt eller ej😮 )
mvh.
mjølner
tilføjet af

En ret fra arabien?

En ret fra arabien, lol nej det tror jeg næppe :-)
men du kan jo læse en oversættelse af quran og finde ud af det?
her er linket nede under da er fri adgang.
www.quran.nu
desuden så prøv at surf lidt rundt på den her side
http://scienceislam.com/scientists_quran.php
se der hvor da står Miracless der står nogen af de videnskablige mirkaler fra den Hellige Quran oversat på engelsk.
tilføjet af

"Den hellige koran"..............

Hvad gør koranen mere hellig end andre religiøse bøger? At du tror på, hvad der står i den? Hvordan véd du, at den er givet til Jer af en almægtig skaber? Den er trods alt nedskrevet af mennesker, der har lyttet til én, der selv var overbevist om at være guddommeligt inspireret (lige som bibelen). Der er jo altid en risiko for at blive taget ved næsen af bedragere...........
Hvorfor siger du ikke bare "koranen" uden så mange dikkedarer? Vi véd jo godt, at I betragter denne bog som hellig.

MalteFnalte
tilføjet af

vores Skabers ord er Hellige.

Fordi at det er rigtigt at den er Hellig siger jeg det.
Quranen er ikke sendt kun araber men til mennskheden.
Jeg ved det er fra Den Almægtige Skaber pga. Den Almægtige Skaber,
Hvem Al Pris tilkommer.
Den Hellige Quranen er fyldt med videnskablige beviser, og er intakt.
Det forblir den, da voresk Almægtige Skaber passer på den for forvaskelse.
lad mig gentage surf rundt på den her side, og bedøm selv.
http://scienceislam.com/scientists_quran.php
og se dem her:
http://www.youtube.com/watch?v=LYdw1iM1yI0
http://www.youtube.com/watch?v=2ipKFFefL_o
selv dyrene kender navnet på ders Skaber :-) det gør de.
http://www.youtube.com/watch?v=k40k2xUfwIA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=6kgO3gS9pzU&feature=related
ikke helt som Noas Ark, men Noa var også en Profet Fred og Velsingelser være med ham.
igen se hvad der blev til bage efter tsunamien.
http://www.youtube.com/watch?v=xJmo28SXv90&feature=related
Og på den her side er da er ennu flere videnskablige beviste mirakler fra Den Hellige Quran, det kræver tålmodighed med Beviserne er da.
http://www.harunyahya.com/miracles_of_the_quran_p1_04.php#2

Profeten Mumhamed Fred og Velsingelser være med Ham har ikke været istand til at komme med de påstande han er kommet med, hvis ikke det havde været pga. At han er sendt fra vores Almægtige skaber, Hvordan skulle at nøjagtigt kunne fortælle om menneskets Embryos Udvikling for over 1400år siden, vi først i de senste 100år har kunne se via scanner? Hvordan skal Han kunne se Hvordan Skyerene Samler sig oven på hinanden og så kommer regnen ud af dem, og når de når en højde på 25.000 til 30.000 fod på størrelse som et bjerg, kommer da halg ud af dem. H vordan skal Han Fred og Velsingelser være med Ham Kunne komme med alle de påstande? og mange mange flere? Pga Han er Allah´s sidste Profet.
Vores Skaber egoistisk? Nej det os da er utaknemlige.
Vores Almægtige Skaber hvad der er best for os, og Han er Alvis.
Paradiset er evigt, skønt for dem der opnår det ved vores Skaberes Barmhjertighed,
og omvendt, er også evigt, og selvfølgelig det modsatte af skønt.
Vores Skaber har ikke brug for at vi tilbeder Hans Højhed men det har vi brug for,
så vi da kan huske vores Skaber og frygte Ham, og lade vær med at lave alt mulligt da bare ender som ufred i vores eller og andres hjerter i sidste ende. Det er Ham vi skal tilbede alene, ikke alt mulligt andet.
Bare det vi lever inu bør vi være taknemlige over, bare det vi kan trække vejret bør vi være taknemlig over. Vi vil gerne gå på arbejde i 8 timer om dagen for en sjat penge, men vil ikke bruge en 1 time eller måske om mindre om dagen for at takke vores skaber,
og Anakende ham når vi ved det er rigtig, Så kan man sige det ved jeg heller ikke, men Allah den mest ophøjet Ved best.Prøv at huske hvad Proften Jesus kaldte sin Skaber.
Sagde jesus Gud eller God eller jehova? eller sagde han Allah, som de andre profeter også, Fred og Velsingelser være med dem alle. lyt selv.
http://www.youtube.com/watch?v=BTSG0YzlGB8&feature=related
Og Jalmar selvom er da er den store forskel mellem Profternes aldre, Fred være med dem,
ændre det ikke faktummet at de er sendt af den sammen, og de har tidliger profeter har oså fortalt om at da ville komme et sendebud efter dem.
Prøv at læs min tidliger indlæg med overskriften Opfølgning,
når / hvis du for hørebøffer eller højtaler, så prøv at lyt til det underståene link, og det syntes jeg også iandre bør gøre, det er en af mine kære respekteret brødre som fortæller om hvad Jesus Fred og velsingelser sagde, og det kan i også finde i jeres egen bøger, han er tidliger kristen, og ved meget mere om jesus fred og velsingelser være med ham, end jeg gør. Prøv at se det engang, det er faktisk også ret lærrigt
http://www.youtube.com/watch?v=NAgHThVbyIo

Qurans Mirakler er mange, rettersagt Allah den mest ophøjets mirakler er mange,
og hvis du vil være usand, uretfærdig, og finde på undskyldninger så traffer du jo din egne valg.
Jeg kan hverken overbevise jer, eller tage skridt for jer.
Men vores Skaber vejleder hvem Han vil, og lader Hvem han vil Vildes,
Jalmar så hvis vores Almægtige Skaber vil vejleder han dig, hvis Han lader dig vilde, så læs Quranen, og forstå hvorfor, hvis du kan? Linket er nedres på siden.
Ingen Hvis da er nogen da ønsker en livsbiografi af profeten Muhammed Fred og Velsignelser være med ham,og bogen som jeg skrev om tidliger om Beviser for Islamssanhed, og om fundamentet i Islam eller har nogen andre spørgsmål er i velkommen til at skrive til mig på min mail Sting@sol.dk
og ønsker nogen at læse oversættelse af Den Hellige Quran på engelsk kan den læses på linket for neden.
http://islamtomorrow.com/downloads/Quran_YAli.pdf
Må Allah vejlede os Alle Amin.
Mvh Missionæren.
tilføjet af

Rettelse

Jeg lige lave en rettelse, af det jeg skrev med, at selv dyrene kender deres skabers navn, det ved jeg ikke noget burde derfor heller ikke ha udtale mig om det,
det trækker jeg i mig igen.
Mvh Missionæren.
tilføjet af

Hejsa Missionæren - Hvad siger Skaberen

´🙂

om det klassiske problem:
Hvad kom først "HØNEN eller ÆGGET"?

Jeg ved der også er en dansk oversættelse af en del af:
http://scienceislam.com/proof_from_truth.php
Kunne du ikke bringe den, vi er del en med et temmelig rustent skoleengelsk!

På forhånd tak!
Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

Missionæren - Re.: Quranen, "Videnskab" og Bibelen

´

Bibelen rettere det Gamle Testamente har man en ide om, er (så vidt jeg har kunnet finde ud af) begyndt at blive skrevet ned et sted mellem 1500 og 1000 før Kristi fødsel - Det Ny Testamente lå så godt som færdig, ca. år 175 efter Kristi - Og så vidt jeg har kunnet finde ud af, Quranen ca. 475-525 efter = fra ca. 625-700 efter Kristi -
1.Mosebog er føste Bog i TORAEN og i BIBELEN - Tager vi så den såkaldte SEPTUAGINT, der er oversat fra Hebraisk til Koine-Græsk, og derfra til engelsk, har vi et Bibelsk skrift der er 300 år ældre end QURANEN -
Ser vi så på noget med Jorden og Regn, som den første del, en af de videnskabelige artikler vedrørende som teksten i Quranen nævner re.: Sura 86:11, kan jeg pille 3 vers ud af septuagint. der omhandler samme emne, som jeg godt kunne tænke mig at du oversatte, på samme måde som man oversætter Quranen - sammen evt. forklarede mig forskellen på Quranens forklaring og Toraens/Bibelens forklaring -
Som du kan se, bruges der faktisk næsten samme ord:

Citat Septuagint:
6 And God said, Let there be a firmament in the midst of the water, and let it be a division between water and water, and it was so. 7 And God made the firmament, and God divided between the water which was under the firmament and the water which was above the firmament. 8 And God called the firmament Heaven, and God saw that it was good, and there was evening and there was morning, the second day.
*****************************************************************************
Nu håber jeg, at jeg kan lokke dig til at tage "handsken op", at du ikke som nogle
gør, bare "plastre" siden til med indlæg, uden at ønske en debat - her på SOL-debatten!

[s]
Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

Tro og viden

Du véd reelt ikke, at koranen taler sandt. Du TROR, at den taler sandt! Forskellen er ret stor ikke? Hvordan véd du, at Muhammed blev inspireret af Allah og ikke en bedragerisk entitet, der påberåbte sig at være den almægtige skaber(man skal ikke tro på, alt hvad man hører - heller ikke fra åndeverdenen😉).
MalteFnalte
tilføjet af

FORKERT

Du kan ikke vide, at Allah er den almægtige skaber. Det er noget, du ANTAGER. Jeg kan da også antage mange ting, men jeg kalder dem ikke viden! Igen : Hvorfor skal du altid sige ting som Muhammed (fred være med ham fvmh osv)? Allah den ALMÆGTIGE blablabla....?
Jeg glæder mig usigeligt over, at Allah ikke føler trang til at vejlede mig.....jeg har ikke temperement til at følge guder fra bogens folk........de er menneskefjendske og narsiscistiske hele bundtet.
MalteFnalte
tilføjet af

Mirakler-

Ja dem kan vi jo få brug for, hvis man læser her
http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1055846.ece
Så er det jo godt for dem der følger JESUS KRISTUS for han siger jo i Markus 16
Til sidst viste han sig for de elleve selv, mens de sad til bords, og han bebrejdede dem deres vantro og hårdhjertethed, fordi de ikke havde troet dem, der havde set ham efter hans opstandelse. v15 Så sagde han til dem: »Gå ud i alverden og prædik evangeliet for hele skabningen. v16 Den, der tror og bliver døbt, skal frelses; men den, der ikke tror, skal dømmes. v17 Og disse tegn skal følge dem, der tror: I mit navn skal de uddrive dæmoner, de skal tale med nye tunger, v18 og de skal tage på slanger med deres hænder, og drikker de dødbringende gift, skal det ikke skade dem; de skal lægge hænderne på syge, så de bliver raske.«
tilføjet af

du tager fejl Maltealte

Vi er ikke mennskefjendige
men tværtimod, og vores Ene, og Almægtige Skaber Ved bedst.
Men selvfølig er vi også mennske, og har også følesr, og kan derfor også blive fjendige,
selvom det nødvendigvis ikke er en god ting, og ikke er del af vores religiøse lærer.
Venlige Hilnser.
Missionæren
tilføjet af

Hejs lyjse.

Mark siger, og Mark er ikke Jesus.
Brug fem minutter og se den her.
http://www.youtube.com/watch?v=f5Hc4Ea3nTY,
og fortæl mig så venligste din kommentar til den.

Mvh.Missionæren.
tilføjet af

Prøv

at anskaf dig et par hørebøffer Jalmar, og få fortalt hvad jeg talte omkring via det her link istedet. Det omhanler blandt andet hvad jesus(fvmh) sagde om den næste Profetes kommen nemlig Proften Muhammed (fvmh)tar cirka 5min.
http://www.youtube.com/watch?v=JJQBmxur28M&feature=related.
og se også det link om 3enigehden, og hvad mark, john, poul, Lucas,mætæus, sagde, sidst men ikke minds hvad Jesus sagde (Fvmh)
http://www.youtube.com/watch?v=f5Hc4Ea3nTY&feature=related
det kan måske cler op i nogen af de misforståelser, da er omkring Jesus (Fvmh), 3 eniheden, og hvad jeg mente i mit såkladte (væveri)
Mvh Hilsen Missionæren.
tilføjet af

Kære ven - Jeg skal blankt indrømme, at jeg har svært

´

... ved at forstå at du ønsker at debattere via filmstumper - Jeg har haft højtalere og jeg har skrottet dem, da jeg simpelthen hverken gider se Pro & Contra film, om hverken jehovas vidner - Hara Krishna - eller Islam -
Til din orientering, har jeg mødt mange søde mennesker indenfor jeres Tro, Og Konen og jeg har hjulpet adskillige af jer til at forstå den danske hverdag som Flygtninge-besøgsfamilie - Som medhjælper på flygtningecentre - Og vi har set adskillige søde mennesker skabe sig et godt liv til stor glæde for både dem og for os!
Dette for at gøre dig opmærksom på, at det ikke er Islam eller dig jeg debatterer imod - Men af samme årssag som jeg debatterer med jehovas vidner, jeg ønsker sandheden på Bordet - Hvem har lavet hvad og hvornår, Hvad betyder et ord som "ORBIT" i Quranen - Det betyder faktisk ikke det som der lægges i det idag, "ORBIT" i Quranen er skrevet på baggrund af den geocentriske opfattelse man havde af Himmellegemernes bevægelsesmønstre som beskrevet af Claudius Ptolemæus i hans ALMAGEST - Hvilket beskrev Jorden som Centrum og himmellegemernes bane UDEN om Jorden - Se det er en lidt anden opfattelse af "ORBIT" end der tegnes i dit link - (Som jeg har forstået det, men mit engelske er langt fra perfekt snarere det modsatte - Det er en anelse "dårligere" end mit skraldespandske 😃)

... Du skriver:
det kan måske cler op i nogen af de misforståelser, da er omkring Jesus (Fvmh), 3 eniheden, og hvad jeg mente i mit såkladte (væveri)
Hvis mit svar har været helt hen i vejret, har vi sikkert begge skylden for det.

Men jeg har før diskuteret med en muslim (en Face), som sagde at vi kristne havde misforstået Bibelen, for Muhammad var nævnt flere gange, han var bare fjernet ligesom man havde fjernet Gudsnavnet fra samme Bibel -
Det er i den hellige Trosfriheds navn muslimernes soleklare ret at postulere alt hvad I vil, men det er jo så også vores lige så soleklare ret at benægte en sådan påstand, og hvordan gør man det bedre end at bevise fakta med Ord og kilder!
Som f.eks jeg har gjort i tilfældet med "ORBIT" her får du Claudius Ptolemæus som du kan undersøge på din egen måde, og så enten give mig ret, eller komme med modbeviser - Voila og vi har skabt en meningsfuld debat 🙂
Må din gud være med dig!
og din [s] skinne i gråvejret!
Mange hilsner
jalmar
tilføjet af

Jesus siger-

Det VAR hvad Jesus sagde, inden han forlod denne jord.
Dit link...jeg forstår ikke ret meget engelsk, og jeg er slet ikke modtagelig for din mission.
Det er som om muslimerne ikke er nået længere end til Det gamle Testamente - I kalder det vist koranen, men alt hvad I gør i Allahs navn, det hører ikke hjemme i 2008.
Jesus ændrede alt, da han lod sig føde her på jorden for så mange år siden, og I muslimer er langt bagud [:|]
Jeg ved at mange muslimer i dag finder JESUS, og så går det op for dem, hvad KÆRLIGHED i virkeligheden er.
Du kan nå at blive den næste :
http://www.kristendom.dk/artikel/273897:Medier--Muslimer-moeder-kristendom-paa-computerskaermen
tilføjet af

We're sorry, this video is no longer available.

Hej koran missionæren,
Du er ude i "sumpen".
tilføjet af

til vrøvle koran missionæren

Her er hvad andre mener om dine videobeviser:
You fucking idiot.
Why can't you use your OWN music? I hate you for doing this to one of my favourite pieces of music.
And yeah, as xesiria said, the masjids probably remained standing because they were better built than village huts.
You fucking idiot.
At least post a video confessing that you use music composed by kafirs to spread your ridiculous message.
tilføjet af

menneskehedens fjende nr. 1?

ja, hvem er det?
du skriver: Vi er ikke mennskefjendige
men tværtimod, og vores Ene, og Almægtige Skaber Ved bedst.
Men selvfølig er vi også mennske, og har også følesr, og kan derfor også blive fjendige,
selvom det nødvendigvis ikke er en god ting, og ikke er del af vores religiøse lærer.
Citat slut.
Kommentar: Jeg vil lige "isolere" følgende ord: "...vores Ene, og Almægtige Skaber Ved bedst", "....vi også mennske, og har også følesr, og kan derfor også blive fjendige"
Citater slut fra dig.
Kommentar: ja, "vi" forstår. Det er vi også, husk lige på det? Jeg vil lige give dig et eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=gq4PFnl1S6Q&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=G_ZWTx-QUj4&feature=related
Min konklussion: I 1. Joh 2:22-23 står der: ”Hvem er løgneren uden den, som fornægter, at Jesus er Kristus? Han er Antikrist, som fornægter Faderen og Sønnen. Hver den, som fornægter Sønnen, har heller ikke Faderen. Den, som bekender Sønnen, har også Faderen.”
Og i 1. John 4:2-4 læser vi: “På dette kender I Guds Ånd: Hver ånd, der bekender at Jesus Kristus er kommet i kød, er af Gud. Og hver ånd, som ikke bekender, at Jesus Kristus er kommet i kød, er ikke af Gud. Og dette er Antikrist ånd, som I har hørt skal komme, og som allerede nu er i verden. Mine børn, I er af Gud, og har sejret over dem. Fordi han, som er i jer, er større end han, der er i verden.”
Ordet “anti” kan enten forstås som i stedet for, eller i den fulde mening, at han vil erstatte den virkelige. Antikrist vil blive den sidste verdensdiktator og modtage magt fra dragen, Djævelen. (Åb 13:2.)
dette kan forstås som en Advarsel.
tilføjet af

Bevidst misforståelse.....

Det var Jeres elendige guder jeg henviste til og ikke Jer som mennesker. Det er mig en gåde, at nogen som helst frivilligt underkaster sig Jeres menneskefjendske guder...........hvorfor sidestiller du tro med viden?
MalteFnalte
tilføjet af

Ven af Sandheden -

´🙁

.. Jeg synes du er langt ud over hvad du kan tillade dig - Og så kalder du dig endna Kristen - Med Jesus Kristi ord - om at behandle andre somn man selv ønsker at blive behandlet - "I rygsækken"?
Det er sgu lige før jeg skammer mig - der skal ellers en del til "Ven af "Sandheden"!
Det er et debatforum - Ikke en svinesti hvor vi kan behandle mennesker vi tilfældigvis ikke sympatiserer med - Lur mig om "missionæren" ikke har samme forhold til Allah og hans Profet Muhammad, som du har til Jesus Kristus og Faderen -
Du burde være rigelig klædt på til at klare dig med almindelig Kristen retorik mod en af Islams tilhængere - Eller er du IKKE "Ven af Sandheden"?

Til din orientering, så har jeg aldrig nogensinde mødt en muslim, der sympatiserede med de galninge vi ser i TV og læser om her og der - De siger samstemmende, at disse mennesker er IKKE rettroende - De er gale hunde - vantro hunde, der ikke fatter hvad Islam går ud på - Samtlige af de muslimer jeg har mødt, har alle været søde og imødekommende gæstfrie mennesker - Bedre værter kan du faktisk ikke få -

jalmar
tilføjet af

Den eneste Retfærdig og Barmhjertige GUD er selvfølgelig

´

... Den Almægtige Gud som Kristne reflekterer over ...
Ham der elsker den Liflige Duft af Brændt Menneskesul ...
....... Dommer 11:31 .......
skal den første, der går ud af døren til mit hus og kommer mig i møde, når jeg vender hjem fra ammonitterne som sejrherre, tilhøre Herren; ham vil jeg ofre som brændoffer.«
....... Esajas 9:18 .......
Ved Hærskarers Herres vrede blev landet svedet af,
og folket blev ildens bytte. Ingen skåner sin næste;
*******
Desværre ventede Nemesis i form af hans øjesten ... Men Hvad man lover GUD holder man!

Eller man kunne da nøjes med en almindelig HENRETTELSE ...
....... 2.Sam. 21:9 .......
Dem udleverede han til gibeonitterne, som henrettede dem på bjerget for Herrens ansigt. Således omkom de alle syv på én gang; de blev dræbt i de første dage af høsten, i begyndelsen af byghøsten.
*******
Skulle der tilfældigvis være en VANTRO By. Jamen så generaliserede man da:
....... 5.Mos. 13:16,17 .......
skal du hugge indbyggerne i den by ned med sværd; med sværdet skal du lægge band på den og på alt, hvad der er i den, også på dyrene. v17 Og alt byttet fra byen skal du samle på torvet, og så skal du brænde byen sammen med alt byttet som et heloffer til Herren din Gud; den skal være en evig ruinhøj og må ikke genopbygges,
*******
Hvis man ikke lige var på det rette hold i Krigen,
Viste denne GODE og BARMHJERTIGGE Almægtige Gud ingen nåde!
....... 3.Mos. 26:29 .......
I skal æde kødet af jeres egne sønner og døtre.
....... 5.Mos. 28:53 .......
så du æder frugten af dine moderliv, kødet af dine sønner og døtre, som
Herren din Gud har givet dig, i den nød og trængsel, din fjende forvolder dig.

Ser vi bort fra Vandfloden - og småting som udslettelsen af Sodoma og Gomorra, har denne Barmhjertige og Kærlige og ikke mindst Retfærdige GUD, kun Myrdet ca. 2.271.000 sjæle -
Altså indtil omkring år 0 - Okay han tager lige en Tre stykker med efter Jesu Kristi fødsel men indtil da blev det altså næsten 2,3 millioner udryddede stakkels sjæle for GUDS direkte og/eller indirekte hånd/indgriben! [:|]

Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

blåøjede Danskere

Hej Jalmar,
Du er en blåøjet Dansker. Det er ikke "dem", men "de andre" der bestemmer. Se nu de videoer igen.
tilføjet af

mosekonen brygger

du drikker for meget af mosekonens bryg, Jalmar.
Du referere til Det Gamle Testamentes reflektion og udtryk for Gud, men det reflektere og udtrykker de Kristne ikke over.
tilføjet af

Søde og imødekommende-

ja Jalmer - jeg kender også nogen muslimer der er søde og imødekommende, men mon ikke de er ligeså meget muslimer som du er kristen 😉

Jeg ved ikke hvad der stod i det indlæg du hentyder til, men jeg kan da selvfølgelig gå ind på google og oversætte det.
Her er en kristen, der før var muslim, han må jo vide hvad han "taler om" :
http://www.massoud.dk/index.php?id=83000" target="_blank
tilføjet af

Fra linket

Det er jo næsten som jehovas vidner - dog er de ikke voldelige.
Citat :
"En af disse konvertitter er den 36-årige iraner Massoud Fouroozandeh, der blev opdraget til at være en hengiven muslim.
Han kom til Danmark i 1985, efter han var flygtet han fra sin værnepligt og den sikre død i den irakisk-iranske krig.
Efter en årrække i Danmark blev han introduceret for en ny gud.
- Jeg fik en bibel i gave, og i den fandt jeg den gud, jeg søgte. En kærlig og tilgivende gud i modsætning til Koranen, hvor guds nåde og kærlighed er meget minimal, siger Massoud Fouroozandeh.
Han har skrevet bogen 'Den forbudte frelse' om sin konvertering, der ikke har været uden personlige konsekvenser.
- Min søster i Iran vil fortsat ikke kendes ved mig, selvom det var i 1996, at jeg konverterede. Hun mener, jeg er uren. Desuden snakkede min far ikke til mig i et halvt år, og jeg mistede mange venner, siger Massoud.
Som præst i den multikulturelle frikirke Church of Love oplever han ofte problemer, når muslimer vælger at konvertere.
- Det er næsten aldrig uden konsekvenser at konvertere fra islam til kristendom. Der er nogle, der oplever konstante trusler og må skjule sig. Så er der andre, der er så bange, at de ikke offentligt vil udtrykke deres tro. Endelig har vi nogle, hvor familien ikke ønsker at tale med dem, siger Massoud."
Citat slut
tilføjet af

Hej lyjse ....

´

Vi har kendt en del muslimer, også rettroende, der vendte røveren i vejret næsten
midt i en samtale 😉 - mest flygtninge - Hvorfor de har været af noget blandet herkomst
Desværre er kræfterne ikke hvad de har været, så vi ser dem desværre
ikke mere grundet at jeg simpelthen ikke kan udføre noget der kræver energi!
Men der er stor forskel på Muslimer ligesom der
er stor forskel på Buddhister - Hinduer - jehovas vidner og Kristne -
Men som sagt, vi har ikke mødt en eneste, der mente at terror kunne undskyldes, heller ikke under specielle forhold - Men det skal da indrømmes, Jeg er da ikke mere naiv og godtroende, end at jeg er 100% klare over, at man aldrig kender mennesker længere end til tænderne - det er jo desværre et faktum - Men det er stadig min overbevisning, at flertallet er Ok.
Men desværre vil jeg også præcisere, at der er en del af især
2.generation, jeg meget gerne ser på den anden side af den Danske grænse!

Mange hilsner
jalmar
tilføjet af

Terror-

Hej Jalmer
Jeg husker den 11 september - der var mange der var chokerede over, at den og den søde og rare unge mand, kunne finde på det.
Jeg har ondt af alle de børn, der sendes på koranskoler - de bliver hjernevaskede fra helt små.
Man ser jo også på TV de små børn på nakken af fædrene - jo de har allerede DER taget skade [:*(]
Jeg så også en udsendelse på TV, der handlede om en muslimsk familie, hvor den stakkels dreng skulle sendes på koranskole - man så hvor ked af det han var, for at skulle væk fra sin familie.
Man fulgte ham på skolen, og han havde hjemve..
Man så hvordan de børn fra den koranskole, terroriserede hele byen, det var også hvad byens borgere klagede over.
De børn bliver ødelagte og fyldt med løgn - de bliver lokket til at begå selvmord og være skyld i at mange mennesker mister livet.
Det værste er, at vi har familier i Danmark, der sender sine børn ned på koranskoler - og hvad får vi tilbage igen..[:*(]
tilføjet af

mosekonen brygger stadig.

du er et fjols Jalmar.
Du tror flertallet fordømmer terror? du er mere dum end du giver det ud for.
Ven af Sandheden.
tilføjet af

de blåøjede Danskere får hvad de beder om

lige nøjagtig.
Sådanne blåøjede danskere, som Jalmar og hans lige.
Radikale Venstre, SF, Enhedslisten? De blåøjede Danskere får lige det de beder om uden at de aner hvad det er de beder om.
At tro en muslim vil noget godt andet end Koranen og Islam er som at trække splitten ud fra en håndgranat og tro, at blot man tænker gode tanker eksplodere den nok ikke.
Disse bliver de første der får hugget hovederne af. Bøsser og lesbiske og så vægelsindede, som Jalmar. Hua hu.
Danskere tror hjemme på sofaen og i bodegaerne og i tivoli og i kantinen og i fagforeningerne, at de er usårlige. De / I får jer en gevaldig overraskelse.
Jeg taler ikke om muslimer, men om Islam. Den der tror på Islam er fortabt og bliver verdens fjende nr. 1. Lyt til en ekspert:
http://www.youtube.com/watch?v=q6Wrhivp7eQ
http://www.youtube.com/watch?v=lYB4pG3kHIY
http://www.youtube.com/watch?v=lYB4pG3kHIY&feature=related
Ven af Sandheden.
tilføjet af

Ja der mangler i alllerhøjeste grad kontrol

´
Det er klart der skal mere kontrol og undersøgelser re.: genopdragelse, men jo mere vi isolerer Muslimerne, jo flere bliver der sendt af sted til netop genopdragelse - FORDI -
>> "Vi og vores børn bliver alligevel ikke accepterede som danskere - hvorfor så prøve - Vi ER Muslimer - VI er stolte af det - Vores børn skal have en fast grund under fødderne til at vokse op på, så de kan modstå danskernes had og afstandtagen" <<
Der ligger noget "1992 Uffe Ellemansk" i den retorik ....... "We cant't Join them - So We have to beat them"!

Det er det resultat jeg har imod den retorik, hvori den på en gang lægger ca. 1,7
milliarder mennesker for had, "bare" fordi "èn Million" Islamister forårsaqer en
række globale hændelser, som forskellige Islamistiske fraktioner af mere eller mindre
modmydelig tilsnit tager skylden for.
Vi er vel rørende enige om, at der ikke er små 7 millioner jehovas vidner der er Pædofile - Her siger du faktisk at det er 1,7 milliarder muslimer der er terrorister!
Og vi kan vel være rørende enig om, at DU ikke er PÆDOFIL selvom der er anslået, at der minimum er 3,5-4% pædofile i Danmark (Heri er iregnet mænd og en lille procentdel kvinder)- ?
Man ved ikke hvor mange aktive og/eller hvor mange inaktive der faktisk er, men man er faktisk bange for, at tallet er væsentlig højere - hvor det bare kræver det rigtigtige miljø og det rigtige tidspunkt før en sådan inaktiv el. en der ikke kunne drømme om at være det ryger med på vognen og bliver vækket -
Det er nøjagtig også det problem vi har med Muslimerne - Netop ved hjælp af en sådan
retorik, er vi øjeblikket ved at skabe de ideelle vækstbetingelser for at fredelige
Muslimske ægtepars børn, ser sig selv som Rettroende Islamist, og os som vantro hunde"!

Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

Det er jo vildende stof du kommer med.

Det du henviser til der er en joke, hvorfor, ja netop fordi at den Islamiske lærer, lærer os at dræbe en person stor synd som at dræbe hele menneskeheden selv.
Vi Bliver lært igennem Den Hellige Quran at vi ikke må dræbe Uskyldige, kvinder, og børn.
I den pro Islamiske tid, gjore man de her ting,og ting da meget være inu, Efter profet Muhammed Fred og velsingelser være ham, gjore folket som var blevet Muslimer ikke sådan nogen ting, da det er forbudt.
Så jeg kan rolig betrygge dig med at retrone muslimer og ihvert 80% af de muslimer da har lidt viden om islam ved at det er en stor synd i Islam at slå uskyldige, kvinder, og børn ihjel i Islam.
Og Ja det er godt for dem som følger Jesus Kristus det gør de retronde Muslimer jeg kender rigtig rigtig meget, og rigtig rigtig merget mere en dem som kalder sig Kristne selv.
De retroende Muslimer jeg kender er venlige, søde, smilene mennsker, med varme hjerter.
de har skæg Som jeseus Kristus også havde, Og de bøjer sig ned på jorden 5 gange omdagen og priser Den Sammen og Ene Almægtige Skaber som Jesus Kritus Fred og velsingelser være med ham også tilbedte. Prøv hør her vi tror og elsker Jesus Kristus, som vi tror og elsker Moses, som vi tror og elsker Noa, Som vi tro og Elsker Muhammed (Fred og velsingelser være med dem alle)
De er alle sendt som profter fra vores Skaber og er alle elskede af Vores Almægtige Skaber.
Så for det første er det at slå Uskyldige, kvinder, og børn ihjel ikke en del af den Islamiske lærde, og for det andet anarkender vi Den ene, og Almægtige Skabers Profeter, og elsker dem inklusiv Jesus Fred og velsigglerser være med dem alle.
Men Jeg vil Gøre det er Klart at vi anerkender ham en Profet, fordi den næste Profet da kom efter ham, som er den Ene og Almægtige Guds Sidste Profet Talte vores Almægtige Skaberes Ord ud af hans Mund, som ikke var hans eget, Han talte i Almægtige Guds Navn.
Quranen er en Recitationen Og Almægtige Guds Ord igennem Profeten Muhammed (Fvmh)
Han siger at vi skal fortælle jer At Gud er EN.
Han avler Ikke og er Ikke blevet Avlet. Han er Unik, og ingen er hans Lige.
Han bliver Hverken Døsig, træt, og han sover ikke.
Læs selv Den hellige Quran, det er en go opfordring til alle.
http://islamtomorrow.com/downloads/Quran_YAli.pdf
Kan man hæle vand i glas da står på hoved?
Nej bestemt ikke så lige meget hvor meget vand man prøver at hælde i vil man ikke kunne tage imod det, så derfor når man læser oversættelsen af Quranen, vil jeg opfodre til at man er fri fra fordomme, og læser den med et åben hjerte og sind.
http://islamtomorrow.com/downloads/Quran_YAli.pdf
Ud over det vil det være ekstra plus at høre den recitation som den hellige Quran er, sammentidig med man forstår menningen.
Ligsom fx de 3 første link jeg sendte, Om Jesus fred være med ham i den Hellige Quran.

Mvh.
Missionæren.


MVh Missionnæren.
tilføjet af

Hvad med æresdrab og selvmordsbomber?

Hej Missionær
Du siger en ting - men det vi oplever i verden og også her i Danmark, det er noget andet.
Vil du kommenterer dette link ?
http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1048180.ece
Jesus sagde : Vi må ikke have andre guder.
Han er Vejen - Sandheden og Livet.
Jeg ved I elsker jeres "guder" oprigtigt, men for at bedømme hvad der kommer fra den SANDE GUD, så skal vi se på frugten.
Og hvilke frugter ser vi i jeres religion ?
Ja jeg har nævnt nogen her, det er ikke Jesus der har lært jer det I gør.
Kan du fortælle mig, hvorfor du mener, at muslimer kan gå og leve fredeligt her i Danmark - de er ikke i større fare end danskerne?
Kan du så fortælle mig, hvorfor det er livsfarligt at være kristen i et muslimsk land ?
Betyder det ikke, at der er frihed i Jesus Kristus, men ikke i Muhammed ?
Ved du, at mange muslimer har fundet den ægte frihed og kærlighed i Jesus - og alene i ham?
tilføjet af

Nej Jalmer-

det sagde jeg ikke - du skrev:
"Her siger du faktisk at det er 1,7 milliarder muslimer der er terrorister! "
Jeg har i denne tråd skrevet, at jeg også kender "mange" søde muslimer, men at de nok var ligeså meget muslimer som du er kristen.
Her mener jeg f.eks. at ikke ALLE muslimer går i moskeen om fredagen, og bliver påvirket i negativ retning - vi huskr vist alle Muhammedkrisen, og hvad deres "præster" var skyld i.
Nu vil jeg ind og se Vild med dans - heldigvis har vi ikke forbud mod at se det her i landet, modsat de muslimske lande, der har forbudt befolkningen at se den udsendelse ( læst på nettet )
God aften 🙂
tilføjet af

Vild med dans-

tilføjet af

et gammelt vrøvlehoved

det er noget gudsjalmerligt nonsens.
Du mener, at muslimerne skelner mellem terrorister og muslimer? Du ved jalmar, at i mørke er alle katte grå.
Nej du gamle det handler om religion parret med politik. For at opnå sine politiske mål, bliver Islam "armeret".
Hvorfor er det ikke Jøderne, der f.eks. er terrorister?
De har da faktisk en legal ret til, at "hævne" sig. I stedet for beder de om tilgivelse ikke for sig selv (også for sig selv), man for "de andre".
Indput = output. Det handler om hvad der bliver sået i et menneskes hjerte og det muslimerne sår er deres Koran. Det er logik for burhøns og simple Simon.
Det er på tide du vågner op til realiteterne. Dersom du skulle finde på, at forholde dig til virkeligheden så se med her:
En gammel begivenhed: http://www.youtube.com/watch?v=gXZ881teNZc
En ny begivenhed: http://www.youtube.com/watch?v=MJe4dwk0lSs
Og sådan bliver det ved i én uendelighed. Hvordan løses problemet? Hvis ”man” ikke er en del af løsningen på problemet er ”man” en del af problemet.
Hvordan dine venner betragter dig og os: http://www.youtube.com/watch?v=RMJOwiQ66J0&feature=related
Her har du så forklaringen fra én af mine venner: http://www.youtube.com/watch?v=s70hctdCUK4&feature=related
Ven af Sandheden.
tilføjet af

Her er vi ude i de ekstremer, der fremmer fremmedhadet

´

... der skal ikke herske tvivl om, at jeg kraftigt fordømmer en sådan form for religion - Det er endnu værre når sådanne udtalelser kan sende de forkerte beskeder til dem der er på vej ud i samme ekstremer, på baggrund af en mulig social isolation i deres egne kulturmønstre, som vi alle er med til at fremelske på den ene eller anden måde ...
Jeg tror desværre det er for sent nu at gøre ret meget for en stor del af 1.2. og 3. generationerne - Lad os håbe at den lave arbejdsløshed fortsætter, så også muslimerne føler der er behov for deres arbejdskraft - Men der er sgu da noget riv rav ruskende galt, når vi importerer arbejdskraft både faglærte og ufaglærte fra bl.a. Polen og Sverige herunder bl.a. Ekspedienter - fabriksarbejdere og bygningsarbejdere, og der så går en befolkningsgruppe herhjemme med over 25% arbejdsledige hvoraf flertallet er Muslimer - Samme arbejdsløshed for etniske danskere svarer nogenlunde til dem der er i jobskifte - eller knap og nap 5% -
Det er det jeg mener er en kilde til isolation rettere social isolation og senere fordybelse i Troen da der tilsyneladende ikke er bud efter dem andre steder end i de ekstreme miljøer hvor sådanne unge bliver passet op i hoved og røv, og får at vide hvor vigtrige de er for samfundet - IKKE det Danske samfund, det har spillet forlidt - MEN det kommende muslimske samfund i Dansmark - For tro mig, der er en del der tænker sådan allerede nu - desværre!

Mange hilsner
jalmar
tilføjet af

Vildledning

Hej lyse.
Jeg syntes at du skal prøve at forstå at vi muslimer tror på jesus som et ekstraordinært menneske, som et mennske som er sendt af den almægtige Skaber.
Han kaldete selv den Almægtige Skaber for Allah Den mest ophøjet og var en profet, ligesom proften Muhammed. Fred og velsingelser være med dem begge.
Så vi tror på Jesus en Profeten af Allah vores Almægtige Skaber.
Det vers du refere til siger at Jesus fred og velsingelser være med ham, har sagt?
Jeg er ret overbevist om at Jesus (Fvmh) har sagt at hans bud skab var til Isreals børn og ikke hele mennskeheden.
Jeg mener sågar også at han sagde at sagde at hans budskab ikke skulle gives vidre til romerene, græggerne, og som tilbedte "menneskeguder", og en anden gruppe mennesker sagde han også at det ikke skulle, gives til, men jeg kan ikke huske hvilket, og han sagde at da ville komme en anden Profeten sendt til mennskeheden efter Ham.
Jeg ved ikke om selv du kan huske det, men det var vist noget om at han var nød til at tage afsted, ellers kunne den næste profeten efter han ikke komme igen.
Jeg mener at det link du refere til er mislede joke.
Hvorfor fordi at vores Almægtige Skaber fortæller os i Quranen at vi muslimer ikke må dræbe kvinder børn, og uskyldige mennesker, Det er Fakta / Islam.
Hvad folk så går, og hvad vi ser er misledene joke.
De mennsker jeg kender fra Måsken ved alle at man ikke må de ting, og kunne aldrig drømme om at gøre det, eller tænke på det fordi de er Gudsfrygtige, og sådan er det genarelt kan jeg love dig. Det er folk da kender den Hellige Quran de ved de her ting, så tag det ganske roligt, og hvis da skulle ske noget, så faktumet stadigt at du ikke må slå kvinder, børn og uskyldige ihjel.
Mvh Missionæren.
tilføjet af

Hvis folk da bare ville kende sandheden om Jesus.

lyjse Kristne og Muslimer, og jøder for den sagsskyld levde sammen uden problemer, i proften Muhammeds tid Fred og velsingelser være med ham, og senere hen, det kan du selv spørge jøderene om, har du talt med de kriste i libanon, og så mange steder, vi respektere hinanden, og er venner.
Ordenlige praksiserne Muslimer lever mere som Jesus fred og velsingelser være med ham, en så mange kriste gør. De har skæg, de bukker sig for sin Skaber fem gange om dagen, De faster, og fordet meste lever et ydmygt liv, de betaler penge til det fattige, de prøver at undgå at tale grimt, og særdels bagtale, de ved at de ikke må gå i seng hvis deres nabo sulter, de smiler, er høflige venlige, og må Den Almægtige Konge´s Nåde være over dem.
Jeg ved godt at da er nogen da har konventeret til kristendommen for hvad? for at få opholdstilladelse, eller måske andre grunde, Allah ved best, mem sandlig benægter de så vores Almægtige Skaberes ord, og vægger hans vrede hvorfor.
Fordi så sætter de vel partner til vores Almægtige Skaber, siger at han har brug for hvile ligsom et mennsker, og ser sig bilde i alle de beviser da er for sandheden.
Kort sagt vælger en løgn frem og for sandfærdighed.
du siger at jeg siger: - men det vi oplever i verden og også her i Danmark, det er noget andet. hvor skulle jeg ha sagt det? Fatumenten er stadig at da er nogen regler i islam, Der er nogen ting da er forbudt, blandt anden at dræbe Kvinder, Børn, og Uskyldige.
Det fatum kan du ikke ændre om så du er dansker svensker, tysker, muslim, kristen, eller ateaist.
Mvh
Missionæren
Lad mig spørge dig hvorfor er så mange Kriste Præste eller biskopper er pidofile?
og hele tiden høre man hvor mange børn bliver misbrugt?

Ved du godt hvorfor man tar billeder af kvinder med Hijab fra alle mullige lande, og for en eller andet ander til at snakke om de er undertrygte, hvis man er retfærdig spørg man dem selv! Spørg en prasiserene muslim, hvis du er retfærdigt om hun er undertrykt, og hvis hun svare dig, vil du da så ikke stadig stå foranhende, og nikka ja, jo du er.
lol det viser bare hvor arrogante folk kan være.
tilføjet af

Jalmar det er simpelthen fordi.

At det kan være at da er nogen folk da åbner øjne for sandheden, da de ikke kan benægte overfor deres øjne, at det må være fra vores Skaber, ikke kun det men også sammentidig med at de kan nogen af de mirakler da er i Den Hellige Quran, det er op til folk selv om de vil tag det eller lade vær, men jeg tror at de færste er ubevist over hvor stor en frelse det er at anderkende at vores Almægtige Skaber er en, at han Hverken er Avlet eller Avler, Han er en og, Unik, og sendt Jesus som Proften og mange andre, og Muhammed Som den sidste Fred være med dem alle, og jeg tro man ser bort fra seriøstet, hvis man ikke gør, men helt ærligt er det er da ikke så svært at være sand over for sig selv, for vores Almægtige Skaber kan man ikke nare.
Jalmar jeg er da glad for at du har hjulpet nogen Muslimer med deres sporg, så de kan begå sig ude i det danske samfund, og som du nok har oplevet, og som du selv siger, ja men så er de flsete dejlige mennekser, åbenhjertet, og gæstfri, Mange af de gode ting kommer som en del af den Islamiske opdragelse, selv hvis man ikke vil indse det,
fordi Islam har Lys, som nogen folk, og sataner ønsker at få til se mørkt ud, via løgne og misledning.
Mvh Missionæren.
tilføjet af

i 0 klasse lærte jeg at sige

Det man siger er man selv for det står i aktuel.
prøver du at mislede folk via løjne, også kalder du dig selv ikke en ven af sandheden?
Du ved sikkert godt hvad da ville ske med disse folk da udføre sådan en handlig hvis da havde været et Islamisk stat, de ville ha fået dødstraf,offenligt, så folk kunne se hvad da ville ske med disse forbrydre.
Jeg er ikke løgner, og jeg elsker Jesus, og muslimer elsker jesus.
Vi gør bare ikke som romerne og grækkerne gjode tilbeder mennske "Guder"
for sådan nogen findes ikke. Da Findes Kun en Almægtige Gud Som har Skabt også Alle, Det er Ham og Ham Alene Vi Tilbeder.
tilføjet af

Hvis du vil se en film,

eller tale om en, er det ret så uinteresandt at du viser klip fra den, men ikke får starten med, og fortæller hvad der rigtigt sker, men det er vel nok heller ikke din hendsigt.
Staten Israel er en besættelsesmagt.
Landet er taget efter anden verdens krig, ved brug af våben, aggrationer vold, og terre.
Landet pælistinænsiske indbygger blev hendrettet, drevet væk fra derses hjem og blir det i nu, igennem årene siden 1948 er da blevet besat mere, og mere af landet.
Selvom at man lukker øjene er det ikke ens betydning med at det stadig ret så tit forgår.
Pælistinænserne blev dræbt, deres huse blev smadret og de blev jagtet, og spredt udover hele verden.
Exsempel vil du tillade at jeg stæjler dit hus, men også prøver at dræbe dig, og din familje, selvom i flyger da jage jer, kalde det for retfærdigt, og iorden?
nej det vill du nok ikke. Hvordan kan du så ignorer Faktumet i denne her sag, og pege på Muslimerne. Muslimerne kaster med sten, mens fly og alt mulligt at krigsudstyr er efterdem. Svar på mig det?
Og igen Faktum, Profeten Muhammed (Fvmh) har aldrig sendt folk ud og springe sig selv i luften. at nogen Muslimer gør det, viser at de nok er trængt op i krog, og har set en masse blodudgyndelser, Familjer da bliver dræbt, børn da bliver tæsket, og så mange andre former for totur, og vores Ene Almægtige Skaber dømme dem i sidste ende.

Og til dem der vover at sige at Muslimer, Jøder, og Krisne ikke kan leve sammen, fornægter bare sandheden som er at vi levet sammen i flere århundred i fred, og harmoni, selvom vi forskellige religoner har haft.
http://www.youtube.com/watch?v=9oeB3QhX2RI&feature=related
tilføjet af

Du forholder dig slet ikke til mit indlæg - desværre

´
Du kører videre i din missioneren, med en religion som alt andet lige er baseret på Jødedommens Tora, med en del Kristendom vævet sammen med de gamle Arabiske Guders skikke!
Ligesom Kristendommen også bygger på Jødedommen - Ligesom Jødedommen oprindelig bygger på en Tro der opstod i et samfund ved navn UGARIT - Du kan selv luse det efter - Det er kun et spørgsmål om navne og epoker samt omdannet på sammen måde som Islam blev omdannet fra Toraen - Ergo har også din Tro sin base/sin oprindelse i UGARIT!
Nu kender jeg desværre ikke din Tro godt nok, men jeg vil tro, at dit postulat om diverse "MIRAKLER", kan ikke tages for mere end forklaringen på ORBIT og den enslydende Forklaring på FIRMAMENT - Det gå altsammen til bage til en omhyggelig skjult sprogforvirring i Troens hellige navn - om sandheden bag hvad man lægger i betydningen af et ord dengang og hvilken betydning dette har i dag - De mennesker der afklarer noget sådant, har en uddannelse som ETYMOLOGER og FILOLOGER - Desværre besværliggøres disse menneskers arbejder af ORTODOKS TROENDE ledere fra næsten alle Trosretninger, da en del af deres arbejder afdækker både de såkaldte mirakler med samt diverse Profetier!
Og så har jeg ikke hjulpet nogen Muslim sprogligt, det er jeg simpelthen ikke i stand til, Vi har vist dem hvordan man lever i Danmark - Fortalt dem om vores værdier på ENGELSK og evt. hjulpet dem med at rette henvendelse til de rette myndigheder hvis dette var nødvendigt - Jeg fortalte kun dette, for at du skulle forstå, at den Islamiske kultur ikke var mig helt fremmed - Og at jeg ikke bare prøvede på at mistænkeligøre din Tro!

Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

Fordi Muslimer må knæppe 9 årige - som Muhammad ?

🙁
´
... Fordi I har en seksuel lavalder på NI ÅR - (Saudi Arabien)
Vestens sexuelle lavalder er mellem 15 og 18 år -
Og da det er Lavalderen og et såkaldt Modenhedsforhold der i vesten betyder alt i den
forbindelse - er der desværre ca. 4% af menneskene der er Pædofile efter VESTLIG STANDARD -
Men ikke efter Islamisk - Der er en 16 årig pige åbenbart GAMMEL!
Vi i vesten synes det er modbydeligt mod disse småpiger!

JALMAR
tilføjet af

Guds fjende

Hej missionæren for eet eller andet,
Ja, du har ret. I et islamisk land ville Kristne blive henrettet offentligt fordi de siger, at Jesus er Guds søn. Det ved jeg godt du ikke siger fordi du ikke er Kristen.
Jesus Kristus grundlagde Kristendommen gennem sine ord og han sagde: Mattæus Evangeliet kap. 16 vers 15 Han siger til dem: "Men I, hvem sige I, at jeg er?"
16 Da svarede Simon Peter og sagde: "Du er Kristus, den levende Guds Søn."
17 Og Jesus svarede og sagde til ham: "Salig er du, Simon Jonas's Søn! thi Kød og Blod har ikke åbenbaret dig det, men min Fader, som er i Himlene.
Citat fra den hellige bog Bibelen.
Derfor har du igen ret idet nogen forsøger, at ”……… prøver du at mislede folk via løjne”. Den der ikke bekender, at Jesus er Guds søn har heller ikke Gud og derfor kan man stemple dem som løgnere.
Så hvad gør I ved dem der ikke bekender Jesus som Guds søn? Du siger, at I slår dem ihjel? Det har muslimer altid gjort så det må være en meget svag tro I har der ikke tåler modsigelser.
Det mener din ven Jalmar at I er gode mennesker, men jeg siger, at dersom du ikke bekender Jesus som Guds søn, kommer du slet ikke ind i Himmeriget.
Nu skal jeg så til gengæld fortælle dig om den Kristne Gud. Den Kristne Gud er den ene almægtige, den ene retfærdige og den ene allerkærligste.
Den der vil i Himmeriget må derfor kaste sig ned på sine knæ og undskylde overfor den eneste retfærdige og aller mest barmhjertige Kristne Gud, at han har løjet og udøvet skændige gerninger i Guds navn.
Den der kan tilgive sine fjender kan Gud tilgive. Deri ligger Gud den almægtiges storhed. Vil du leve evigt, da skal du bekende det.
Du kunne personligt ha` gavn af, at lære den Kristne Gud at kende. Gud velsigne dig.
Venlig hilsen
Ven af Sandheden.

Til dig der søger Gud:
http://www.youtube.com/watch?v=fWo_lG9A1tU&feature=related
tilføjet af

svar

http://www.youtube.com/watch?v=lYB4pG3kHIY
Ja, hvad de kvinder siger.
Venlig hilsen
Ven af Sandheden.
tilføjet af

Du glemmer bare hvad der står skrevet:

´

... I Apostlenes Gerninger kap. 27
Som mere eller mindre kan indeholdes i disse Ord fra vers 26:
og af ét menneske har han skabt alle folk og ladet dem bosætte sig
overalt på jorden og fastsat bestemte tider og grænser for, hvor de skal bo!

Så uanset hvad så er du i Troen skabt af et menneske af et folk med en Frelser, denne Frelser bærer det Hebraiske NAVN YAHU'SHUA - Kaldet YAHSHUA - Hvilket står for:
"YAHU'SHUA" = "HERREN HAN ER FRELSE" - Sjovt niok kunne Grækerne ikke udtale YAHU'SHUA hvorfor de kaldte ham på Koine-Græsk for IESOUS - Dette fik Englænderne til JESUS - Såre simpelt er den navneforvirring!
For øvrigt kommer YAHU'SHUA af Den Almægtiges navn = YHWH = YAH HOVEH = "HERREN JEG ER" Forkortet i talesprog til "YAHVEH" -/- YAHU' betyder faktisk "HERREN HAN ER" - "SHUA = FRELSE"!

Med venlig hilsen
jalmar
P.s. Husk så lige på, at jeg ikke selv Tror på en Gud der skal tilbedes -
Ovenstående er altså ikke affødt af Tro, men viden om hvad Bibelen de facto siger!

J*
tilføjet af

svaret?

Svar på mig det?
Watch the suffering created by Muslims in Egypt. Here we see the wife of Christian Copt Fouad Fawzy and other people crying for him and other victims, inside the Coptic church. Fouad Fawzy was killed by Muslims zealots who hate the idea of living side by side with peaceful and lovely Egyptian Christians. What would it take for Muslims to stop this madness?
http://www.youtube.com/watch?v=_dk_0ABjBX4
Du kan selv se de andre videoer fra Islamlande. Du er nok blot uvidende derfor undskylder jeg dig.
Nu er du ikke uvidende mere.
Den der ikke bekender Jesus som Guds søn, har heller ikke Gud.
Venlig hilsen
Ven af Sandheden.
PS. Jeg vil bede til, at du må finde Jesus Guds søn.
tilføjet af

4 banden

det er grundet personer som dig Jalmal og 4 banden i 70er regeringen Rødt kabinet, der er årsagen til de problemer vi har i Danmark med muslimer.
tilføjet af

Danmark ikke til salg.

I Danmark skal vi stå vagt for Danske værdier og afvise alt hvad Islam forsøger sig med. Vågn op Holger Danske,
http://www.youtube.com/watch?v=WyEgnIaJWa8
Vort dejlige Danmark er ikke til salg eller vanære.
http://www.youtube.com/watch?v=OYu0umIwYrw&feature=related
Hvem er vi Danskere? Elsker du dit fædreland?
http://www.youtube.com/watch?v=0P6bmfhLO1E&feature=related
Vor tro og religion, vore traditioner
http://www.youtube.com/watch?v=ojqvlQQBPE8&feature=related
for ikke at glemme Julen, Påsken og Pinsen.
Til alle Danskere: forær ikke vort land bort til fremmede.
En trussel imod demokratiet.
http://www.youtube.com/watch?v=q6Wrhivp7eQ
Vore allierede:
http://www.youtube.com/watch?v=5t3fgVLGx84
Glem det ikke.
Venlig hilsen
Ven af Sandheden.
tilføjet af

...................

Du kan snakke alt, hvad du vil, men du kan ikke komme udenom, at der er dødsstraf for at forlade islam. Måske fordi din gud véd, at han kun kan opnå tilbedelse via tvang. Sikke dog en falliterklæring😕.
MalteFnalte
tilføjet af

Du snakker udenom missionær!

Se det dog i øjnene - det er meget farligt at leve som kristen. i et muslimsk land LÆS HER :
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/263337:Kirke---tro--Kristne-mishandles-og-myrdes-for-deres-tro
Og du har ikke svaret på alle de æresdrab vi ser, også her i landet.
Og hvis det er forbudt at dræbe uskyldige, hvor mange uskyldige har I så ikke dræbt, ved jeres selvmordbomber - svar meget gerne.
tilføjet af

Svar ønskes af missionæren:

tilføjet af

det vil missionæren ikke

selvfølgelig vil missionæren ikke det. Hun kan ikke eller han kan ikke. Jeg ved jo ikke om det er en han eller en hun.
Imidlertid må vi alle vidne om Jesus også i modgang. http://www.youtube.com/watch?v=amIhwUjBRwA
http://www.youtube.com/watch?v=-PFbMHSQt50&feature=related
Venlig hilsen
Ven af Sandheden
tilføjet af

Til missionæren-

Jesus sagde Markus 16
***Så sagde han til dem: »Gå ud i ALVERDEN og prædik evangeliet for HELE skabningen. v16 Den, der tror og bliver døbt, skal frelses; men den, der ikke tror, skal dømmes. v17 Og disse tegn skal følge dem, der tror: I mit navn skal de uddrive dæmoner, de skal tale med nye tunger, v18 og de skal tage på slanger med deres hænder, og drikker de dødbringende gift, skal det ikke skade dem; de skal lægge hænderne på syge, så de bliver raske.***

Du skrev: "han sagde at da ville komme en anden Profeten sendt til mennskeheden efter Ham."
Svar
Du tænker på Johannes:
Matthæusevangeliet kapitel 3 handler om Johannes Døber, der prædiker om Jesus og siger noget om forskellen på sig selv og Jesus, som kommer EFTER ham.
Jeg håber du vil besvare alle ubesvarede indlæg.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.