6tilføjet af

Jeg har ikke grædt siden 2004

men det gjorde jeg i dag.
Hvordan kan en lille hund med sammenbundne forben-,smidt i en å fremkalde tårer,-når der er sket så meget andet i den forløbne tid, som ikke har gjort det.
Jeg græder nu igen, og må slutte.
tilføjet af

Hvad skete der i 2004?

Hvilken begivenhed fik dig til at græde dengang?
tilføjet af

Hej

Nogen gange gemmer man bare det hele inden i. og når det så bliver for meget kan den "mindste" ting udløse det hele... Det er ikke sundt ikke at få grædt. Tager nogle ture om aftenen et par gange om måneden hjælper lidt med at komme af med det desuden skriver jeg dagbog hvilket jeg også tror er en god måde at komme ud med det man gemmer indeni..
tilføjet af

Græd over dyr, da jeg var barn

Idag græder jeg over mennesker.
tilføjet af

Tak for interessen

Der skete det i 2004, at min hustru gennem 47 år afgik ved døden, jeg græd dengang, og gjorde det igen efter Tv.indslaget om hunden med de sammenbundne ben, jeg græd over dens skæbne, og jeg græd over over at tilhøre samme race af dyrene som personen der forvoldte dens død.
tilføjet af

Så kort kan det siges

Måske for kort, jeg er ikke helt med, giv lidt mere fyld.
tilføjet af

Du har helt ret

En dagbog er en god ting , som kan anbefales til enhver, også selvom de ikke (som jeg)lider af malersyndrom-Dagbog skrevet siden >>>>>?Det må du godt nok undskylde-jeg kan ikke finde min første dagbog, men den jeg er i gang med starter Fred.d.27-10-06-kl.05:50
og selvom den ene dag ligner den foregående, er ingen dagbogssider ens, jeg har aldrig sprunget over en dag siden jeg begyndte.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.