25tilføjet af

Jeg har fået 38.000 tilbage i skat - hvad med dig?

🙂
tilføjet af

Hvis det passer

- så kan du være glad. Tillykke med det.
Er det en fejl, så hold kaje og, scor renterne til de opdager det.
En kollega fik virkelig meget tilbage, hvilket var en kommafejl. Han betalte retur da de henvendte sig, og scorede renterne.
tilføjet af

Jeg er bare meget dygtigere end dig... Hæ Hæ...

Jeg fik nemlig kun 209 kr. tilbage, så jeg har været bedre end dig til at beregne min forskudsopgørelse......🙂🙂🙂
(Men jeg kunne fandme godt have brugt 38.000 stakater lige nu....Hi hi)😕😕
tilføjet af

Den skide regering skulle sparkes ud i havet

Jeg skal betale kr. 24.165,00 tilbage. Og så snakker regeringen om, at vi har fået skattelettelser. Jeg kan ikke mærke noget. Nå, nu slipper vi da heldigvis sikkert for Fogh. Så er der bare Pia tilbage - kan vi ikke udvise hende til Saudi-Arabien, så kan hun få lidt araberp.. !
tilføjet af

Såmænd bevidst "fejl"

Og jeg har ligeledes tænkt mig at sørge for en lille "opsparing" til næste år.. Måske dog knap så stor 😃
tilføjet af

Ser ud til at passe

Tjekkede det i nat og igen her til morgen.
Har sammenholdt værdierne med min lønseddel fra december.
Har kigget nøje på tallene for lån osv.
Alt ser ud til at passe. Men jeg skal nu alligevel ikke ha' sagt noget højt 😃
tilføjet af

bitterhed hjælper ingen

Bare ret din indkomst til på forskudsopgørelsen.
Sæt den 20-30.000 for højt...
Ja, du kommer til at få mindre igennem året, men til næste år er det dig der kan lægge sådan en tråd her på debatten 😉
tilføjet af

De må jo da falde på et tørt sted

for enten er de udtryk for en manglende indtjening på 75K eller også er de utryk for en rentebyrde, der ikke har været afdækket med fradrag.
tilføjet af

Det kalder du vel "planøkonomi"? eller hvad?

Hvor du kan man være?
tilføjet af

Hvis du er så klog

hvor har du så bragt dig selv i den situation at du skylder 26.000 væk?
tilføjet af

Tjaaa, jooo, øøøhhhh

naturligvis, er det Foghs skyld, at folk ikke laver deres forskudsregistrering korrekt.
tilføjet af

Tillykke

Hvis du ikke tør sige noget højt, kunne det måske være fordi du alligevel ikke tror helt på, at det er korrekt.
Var jeg dig, ville jeg holde lav profil, og evt få en revisor til lige, at rende det hele igennem. F..... skulle da stå i, at bruge løs, for så senere, at skulle af med en klækkelig efterregning.
tilføjet af

6200 kr

fik jeg tilbage- det er ikke den store formue, men nu kan jeg give min lillesøster en rejse i 18 års fødesldagsgave, så jeg er tilfreds 🙂
tilføjet af

Fedterøv dog

Du skulle ikke ønske dig at Fogh og Pia forsvandt....så ville de barbariske horder vælte ind over grænsen når søvnige Willy og hans kumpaner får overtaget...og gæt engang hvem der kommer til at betale gildet??? ... DIG Fedterøv... 😕
tilføjet af

Jeg skal have 4000,00 kr tilbage.

De penge rækker helt fint til en rejse til Alanya i Juni måned.
tilføjet af

Du tager vel ikke til tyrkerland

Du sender kapital ud af landet når vi har brug for den her. Hvorfor vil du være med til at skade valutaen?
tilføjet af

Jeg skal betale 17.000 tilbage

🙁🙁🙁 -FUCK SKAT
tilføjet af

Forskudsregistrering

Restskat har intet med skattetrykket at gøre,
En restskat er udtryk for, at din forskudsregistrering ikke har var i overensstemmelse med de faktiske forhold. Enten har din indtægt været betydelig større eller også har du haft for mange fradrag indregnet.
Men surt er det at skulle betale :-(
Hvis du vil undgå samme situation næste år kan du gå ind i din skattemappe og checke at forskudsregistreringen for 2009 er korrekt.
tilføjet af

jeg

ved endnu ik om jeg betale eller får penge tilbage
de sidste 2 år har jeg skulle betale, så håber jeg får tilbage denne gang, da jeg nu er på sygedagpenge, så de kunne falde godt på et tørt sted 😉
Min kæreste har været inde og regne på skat, og han skulle få 5000 tilbage i skat
jeg kunne desværre ik komme ind, og tror ik min nye kode kommer før jeg har fået brev fra skat, så håber bare jeg også vil få penge tilbage 😃 kunne være rigtig dejligt 😃
tilføjet af

hva er da det for noget fis

man har sgu da lov til at tage på ferie, du er bare misundelig 😉
Og Alanya er et rigtig dejligt ferie sted :-)
tilføjet af

hvor meget tjener du :-O

jeg synes da 6200 er meget, for nogle er det en ½ eller hel månedsløn...
jeg synes ihvertfald det er meget, og ville da være rigtig glad hvis jeg fik så meget tilbage, nu er det jo heller ik meningen man skal ende med de rigtig store - og + beløb i skat, men at det rent faktisk skulle gå rimeligt lige op, det er jo derfor den bliver beregnet og redigeret i 😉
tilføjet af

din egen fejl

så er der sgu noget helt gaæt i din forskudsopgørelse, og dete r sgu ikke regeringens skyld 🙁
kan amn ikke selv kan man få hjælp af en man kender og stoler på eller gå til kommunen....
at det er så vildt et beløb synes jeg sjældent man hører om, og får man nyt job eller andet, kan man jo lige ta ned forbi kommunen...
så drop klynkeriet og kom videre 😕
tilføjet af

Hvor er du sød

jeg kan godt lide når folk er søde ved hinanden. Jeg tror du er et godt menneske.
tilføjet af

nååååå

hvor synd ikke mere, det er da ikke noget at prale over[:*(]
tilføjet af

Jeg får 11.882 kr. tilbage.

- Så det er bare super, duper da jeg er på SU er det jo faktisk mere end to måneders SU så jeg er bare rigtig glad og lettet 🙂
Tror sgu jeg kommer ud at rejse alligevel i år for har også fået 8245 kr. i feriepenge, så føler mig helt rig 😃 - Og uafhængig af mit studiejob! NICE [s]
tilføjet af

pas på

er du alm lønmodtager så er det en fejl, med mindre du har en bunke fradrag du gik
glip af i 08,
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.