6tilføjet af

Jakke til Grønland max 4000 kr??

Hej,
jeg skal i praktik på Grønland. Er ved at købe udstyr og tøj til den ekstreme kulde.
Jeg ved godt at det første alle tænker på er "Canada Goose" jakker, men for satan jeg gider ikke bruge den slags penge på en jakke, plus at jeg faktisk ikke synes de ser SÅ fede ud igen. Og så den der med hele tiden at skulle passe på den ikk bliver nappet, nej tak.
Nogen der har været deroppe og kender nogle gode mærker med tøj der duer til Grønland men ikke er så dyre? Tak :-)
tilføjet af

Jeg har købt

en Canada Goose, ikke fordi den skal se fed ud, men fordi den er til ekstreme kulde, og det er den.
tilføjet af

Hvad skal du lave i praktik?

Er det del af en længere videregående uddannelse?
tilføjet af

du bliver

nødt til at købe Canada Goose, ikke en eller anden lige gyldig North Face der er lavet i Taiwan af en 10 årig dreng.
Hvis du har haft en af deres jakker på ved du hvad jeg taler om, deres kvalitet og komfort tåler ingen sammenligning..
Hvis du ikke kan lide de kæmpe, lidt flashy, pelse laver de jakker uden pels, og på topmodellerne kan du også lyne pelsen af, og på deres absolutte topmodel kan du også folde ID lommen ind og det samme med CG mærket...
tilføjet af

til gørnland

jeg har været meget på grønland hele mit liv og du er bare unaormalt sindsyg hvis du køber ind til ekstrem kulde. Jo der er koldere end her i gennemsnit normalt, men 20 graders frost deroppe kan du sagtens gå ud i i skjorteærmer det føles nemlig ved det det er tør kulde meget varmere
tilføjet af

Nej

Det er en oplæring i rottefjernelse, Du bliver den første der bliver fjernet efter hjemkomsten fra Grønland.
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=2;conference=47;posting=2271836
tilføjet af

tak.

det lyder som et svar fra det virkelige liv.
jeg blander mig ikke i om folk vil købe cg jakker, men det er noget lodret vås at man ikke kan klare sig uden at købe i den prisklasse.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.