6tilføjet af

islamisk demokrati fra 1400 år siden

Vesten i hele taget siger moslems må ikke opføre sig på den voldelig måde og de glemt måske hvad har de gjoret bare 55 år siden mod menneskeheden i 2 verden krig hvor der 60 mio menneske død af den størst historik barbarisk krig, Det er så dårligt demokrati formel har vi haft her i verden og speciel i vesten.
Man kan ikke lære noget af det, end at være aggressiv og prøve at slette den anden altid.
Vesten kommer aldrig til at lære nogen demokrati fordi Ligefrem syens jeg demokraten i vesten er morder sådan har jeg set det og mange folk i verden ser det på sammen måde i det sidst 200 år ,prøve se hvad demokrati gøre, FX americaner og vesten mod resten af verden og speciel moslems FX.TERROR ,BLACKMAIL,kriger,kriminalitet,kriser,sygdom,og meget mere og hver gang prøve de alibiet.
DE sender Deres soldater til andre folk lande i demokrati naven og skyder løs på folk og når de kommer tilbag til hjemland spiller de normal og sød menneske.
DE må finde Deres selv dem der støtter sådan noget her !!! dobbeltmoral og vesten Demokrati er ligeglad med andre end sig selv og den er greedy,og utolerant og kan ikke acceptere den anden .
I det sidst 200 år moslems haft det dårligt begrunde greedy og utolerant vesten og de diktators som vesten støttede altid til at få det hele gratis ,selv om før den tid har de har grundlagt hele sciences fra mat til kemi til astronomy vesten må aldrig glemme det, DER!!! starter det hele og der slutter det hele i østen og det social system i har og meget glad for det den er islamisk og vi haft den 1400 år siden, og vi kommer aldrig til at lære demokrati fra bondefamiliere,og lav kulturel niveau folk,dansk press er noget værre bræk ! (Eb)Ekstra sladre og baby talk (BT)og (JP)jylland pokkers.
tilføjet af

Den holdning er så noteret

Men fortæl mig så, hvorfor du er i et demokratisk land netop nu.
tilføjet af

Islam osv

Tænk sig en person som prøver at forsvare "det undertrykkende islam"-han må være splitter gal,eller også er han helt sikkert Muslim. ??
tilføjet af

landsforreder

jeg kan ikke for stå at du er kommet i sikker hed i et godt land så begynder at komme med en masse kritik om landet , jeg synes heller du skulle mærke demokratiden i digt hjem land når nej det bilver man jeg sloget ihjel eller bliver forfuldt. så synes jeg det er meget bære at man kan snakke om tingen og komme til et fornuftig forlig . jeg om på det kraftiget sige at islam ikke har noget med demokrati at gøre. jeg ser det meger som en gang hjerenvask og hvis der er nogle der siger noget i mod islam så er fanden løs .
tilføjet af

PAPA Du Tør angribe, Men Besvare NEJ!

Du underskriver dig PAPA = far, er det fordi du mener du bør irettesætte os?
Du siger I gjorde sådan og sådan, så må I også gøre det i dag!
Muslimer kræver at VI/Vores Statsminister siger Undskyld, Jeg spørger dig helt ærligt?
"FOR HVAD" - Er det virkelig dit alvor, at de 12 tegninger, i "JP" er så etisk og moralsk forkerte?:
Den mest alvorlige tegning, mener du at det var den med ”grisetrynen”?

Neden under her finder du et link til Arabiske tegninger, af den type der krydrer de Arabiske dagblade:
http://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htm
Mener du at disse tegninger med had/død/blod/forvrængninger er mindre etisk/moralsk anstødelige end dem fra "JP"?
Hvad er årsagen til, at Muslimer der føler sig mere åndelig i pagt med befolkningsgrubber i andre lande, så som Iran – Pakistan – Afghanistan – Saudi Arabien – De forenede Arabiske emirater etc.?
Eller virkelig viser at de er Rigtige mandfolk af den rette støbning, og rejser ned og hjælper med opbygningen af Pakistan efter Katastrofen, Hjælper med opbygningen af Irak?
Eller er her simpelthen for mageligt i det Danmark i ”elsker” at hade?
Jeg ser med spænding hen til et svar, Ovenstående spørgsmål, tror jeg har stillet til samtlige Muslimske foreninger, men ikke fået noget svar.
Det morsomme for mig er, at stiller man dem et neutralt spørgsmål, kommer svaret inden for 24 timer.
Jeg beklager, men jeg undrer mig.
Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

PAPA - jalmar manglede 1 linie - ! -

Du underskriver dig PAPA = far, er det fordi du mener du bør irettesætte os?
Du siger I gjorde sådan og sådan, så må I også gøre det i dag!
Muslimer kræver at VI/Vores Statsminister siger Undskyld, Jeg spørger dig helt ærligt?
"FOR HVAD" - Er det virkelig dit alvor, at de 12 tegninger, i "JP" er så etisk og moralsk forkerte?:
Den mest alvorlige tegning, mener du at det var den med ”grisetrynen”?

Neden under her finder du et link til Arabiske tegninger, af den type der krydrer de Arabiske dagblade:
http://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htm
Mener du at disse tegninger med had/død/blod/forvrængninger er mindre etisk/moralsk anstødelige end dem fra "JP"?
Hvad er årsagen til, at Muslimer der føler sig mere åndelig i pagt med befolkningsgrubber i andre lande, så som Iran – Pakistan – Afghanistan – Saudi Arabien – De forenede Arabiske emirater etc.?
Ikke rejser ned og bosætter sig et af disse steder?

Eller virkelig viser at de er Rigtige mandfolk af den rette støbning, og rejser ned og hjælper med opbygningen af Pakistan efter Katastrofen, Hjælper med opbygningen af Irak?
Eller er her simpelthen for mageligt i det Danmark i ”elsker” at hade?
Jeg ser med spænding hen til et svar, Ovenstående spørgsmål, tror jeg har stillet til samtlige Muslimske foreninger, men ikke fået noget svar.
Det morsomme for mig er, at stiller man dem et neutralt spørgsmål, kommer svaret inden for 24 timer.
Jeg beklager, men jeg undrer mig.
Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

HOHOH

HOHOHO snakker du om UAE, og SAUDI ARABIAN de er meget modern end jer ,de har moral i det mindst ,hvad snakker du om de kan købe denmark og brand den ned ,hvad tror i selv ,i er ikke mere end moral løs vagabonder og idiotter ,hold kæft hvor er i frygtligt og hadefuld over alt der andet end bonderdansk .
EU sagt til SAUDI ARABIAN det her mod denmark betragts som mod EU ,ved du hvad arabian sagt til dem fuck jer og denmark og vi slukker for deres falsk civilsation NU ,og så gik sulana for nogen dage siden der ned og sagt undskylde.
også USA har start at sig vi må finde på andet end olie fordi de fik en peger fingre ,hør nu her det press i har i denmark er falsk.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.