8tilføjet af

Indlæg nr. 1.000.000 er rundet, men!

På forsiden står der:
"Indlæg nr. 1.000.000 er rundet! Vi på redaktionen, ønsker et stort tillykke til den heldige debattør!" - og hvilket er flot (tror jeg nok, for jeg aner ikke hvor mange år steder her har eksisteret)
Men eftersom at *Mummi* var den heldige, og der fra redaktionens side ønskes et stort tillykke, var det så ikke en idé at sende hende en flaske portvin og en æske fyldte chokolader?
Kære Mummitøsen,
- Hvad har du modtaget fra den svenske mediekoncern for indsatsen, og har du intet modtaget starter jeg straks en indsamling, - så ud med sproget Mummi, og hjertelig tillykke.
*FB* - der sender en hilsen til lidt uden for Aahus
PS: Skulle du være en af de få der ikke er stødt ind i Mummi, bringes hermed en link: http://profil.sol.dk/mummi_t%F8sen
tilføjet af

Hip Hip Hurra...

Den danske debat lever..
StoltOverAtVæreHer Klaus
tilføjet af

Hej B

Æren burde være nok mener jeg.
Ellers bliver kampen om de næste million bare noget lort.
Jeg er bare så glad, at æren ikke gik til en anonym, det vilde være noget jeg ikke kunne tåle ,o(
Jeg håder anonymitet .
Men du ligger op til en flaske portvin af udbestemt kvalitet og chokolade.
Jeg tager skylden af den opmærksomhed Mummi har fået.
Få jeg fat i Múmmi tøsen, på en eller andet møde vil jeg personligt sørge for der kommer noget ordentligt hjemme hos vores edderkoppe ´plagede Mummi,o)
Keep them coming FB ,o)
vh
Tom
tilføjet af

Opfør du nu ordentlig kære Klaus ,o))

Men du har ellers ret.
Lange leve solens debat-
vh
Tom
tilføjet af

F. F. F.......

Frit oversat. ” Fede For Fanden ” - Det er sjældent jeg sværger offentligt, men her gør jeg en undtagelse…
Ud med sproget..!! Ja okay…!!

Dette spot-light her… - det er jo slet ikke mig….. - Men nu er det jo kommet så langt at… - jeg bare siger.. – okay så… - det da en fin en at have på sig / sin profil……
- Nu står det der jo sort på hvidt og svære her i cyber space...
Min datter og jeg kom ind efter ude-liv og skulle se Gasolin Teater-Koncert, hun har en del minder forbundet med det musik, så det skulle bare lige ses…
-   noget fra en af sangen bla. : Tiden den er gået med raske vingeslag… ;o)) Hvor gammel er stedet her egentlig..?? Jeg ved ikke hvor længe det har været undervejs, til indlæg nr. 1.000.000, som jeg jo så lige ramte…. Blame it on…. Tom Ti Tommer ;o))
Men her efter at det nu er ganske vist… - Så med tanke på Carmen´s fine arbejde for siden her og jagten på profiler… - Så passer det mig egentlig fint, at det lige blev der Million-indlægget faldt….
Så noget helt andet … – jeg kan ikke fordrage portvin og jeg så da lige dit indlæg om ”Næserne”
- igen noget fra en af sangene fra Gasolin, hvor de synger….. – Så kom en Abbedisse med Portvins-tud…. – Hvis man får det af Portvin,. Så vil jeg da slet ikke have det….
Jeg giver Tom Ti Tommer ret…. - Titlen i sig selv er okay… - fornem vel nærmest..??
- Tænk hvordan en kamp til den næste million kunne ende……
Jeg takker og bukker for din hilsen * FB *… - Men hvor ligger Aahus..?? - Jeg driller ;o)
-fortsat dejlig aften fra byen hvor vi gør det…. – og nu må jeg yde min datter lidt bistand, hun ligger lige med hovedet ned, da hun pludseligt fik næseblod… - og det var ikke mig der gjorde det… -fordi hun ikke ville spise den bagte kartoffel op… ;o)

/Mummi

Ps…. - jeg har selv skrevet til SOL-Red… - Og takket for det fine billede der associere så dejligt til Nytårs-aftener / Årsskifter med knald og andet godt inkl … - Så fik vi også det på plads…. ;o))

I min sædvanlige stil… - og jeg vil meget hellere give en at modtage… Så får du en sang med på vejen… ;o))
http://www.youtube.com/watch?v=EH4cAqdjvMw
tilføjet af

Herlige dig...

- Tom ;o))
Edderkoppe sæssonen…..- jeg håber ikke den bliver så slem som første sommer i hytten her…:o)
Damm de var store…. - En så stor at min Store Perser kat kæmpede en brav kamp med den på ca. et kvart inden den var kold…. – og jeg med stængerne oppe i sofaen, nok lidt bønfaldende til Missekatten.. - Så få den dog unduleret..!! – den havde altså fået ” plantet ” - en hel koloni her i hytten…. ;o))
- Jeg må vænne mig til at bo ved jorden…..- Men jeg er i sagens natur skide ræd for de bæster….?? Når de bliver SÅ store. - Underligt at tænke på, at jeg så har stået ved og rørt en kæmpe kvæler-slange ikke..?? - Altså sådan en i Zoo ikke…..
Tom..!! – tænke nu ikke på noget, det var sjovt der i fredags…. – og så den 13 ikke…. :o))
Smil An Mas til dig fra mig - og fortsat dejlig aften….

/Eva
tilføjet af

Haha Mummi Tøsen

Jeg vil se bort fra din seksuelle tílnærmelser ,O))
Faktisk synes jeg du er meget (BRAVE), at røre en slange, er langt fra hvad jeg vil gøre.
Selvom jeg har været dykker, og kigget på de støre slanger undervands, så vil jeg aldrig prøve at røre med dem Brrrrrrrrrrrrr.
Men fordi jeg er et stort dreng ,o) 93 kilo,o)) har jeg intet imod edderkopper, og jeg er heldigt, Lena er heller ikke bange for dem.
Hmm, bæster er vel også bange for dig, (no offence ,o)))
Mummi T
Om det betyder noget eller ej, men jeg er aldrig uheldigt, og aldrig heldigt i livet.
Jeg har efter jeg har rundet 50 år, bare altid aksepterede livet som et gave.
Lidt op, lidt ned, og jeg lærer kun via fejl.
At du var lidt heldigt den 13. har ingen betydning.
Men vinden, er noget du burde lytte til ,o))
vh
Tom
tilføjet af

Hmm... hvorfor landede jeg så på dig?

Du er nok bare en af de udvalgte, og alene af den grund fortjener du portvinen og chokoladen, - basta!
*FB* - længe leve Mummi
tilføjet af

Ske hans vilje...

Jeg hverken kan, vil, orker eller gider, at sige en herre imod… ….. ;o)
- og da slet ikke når han skruer bissen på med…… Basta..!!
”…Hmm... hvorfor landede jeg så på dig? ” *LOL*
Så var det måske derfor, jeg gik rundt sådan lidt ved siden af mig selv og følte mig aldeles udmattet i går..??
Det er tanken der tæller ved du nok….
Jeg tier og samtykker …… Portvin og chokolade……. ;o)
- Life is like a boks of chocolate..!!
God morgen og fortsat dejlig dag til dig… - og andre på , i, under, med, ved, foran SOLen...

/Mummi

- længe leve SOLen ikke......... ;o)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.