0tilføjet af

Idéer til julefrokosten 2014

Hej med jer
Jeg er blevet udpeget som festudvalgsansvarlig i firmaet i år, og må sige jeg var lidt træt af at skulle til at bruge tid på det. Men okay, andre har gjort de andre år og lagt et stort arbejde i det, så det er egentlig okay tror jeg. Det skal jo gøres.
Jeg vil gerne lave noget som folk husker og noget som folk måske kan bruge til noget, så denne julefrokost bliver en, som mine kollegaer synes var virkelig god. Men igen, vi er en del i 50'erne som jeg selv, men vores praktikanter og elever som alle er mellem 20 og 30 år skal jo også have noget ud af det, så ikke noget med senior dans og heller ikke noget med Sunny Beach tilbøjeligheder.
Da vi jo er i Århus området, fandt jeg et sted som arrangerer sjove julefrokoster i Århus der er for alle.
Her fandt jeg frem til at man kan lave sportslige aktiviteter, men som ikke er løb og som kan ryste os sammen som hold. Jeg forestiller mig, at også unge mennesker finder det underholdende at gå rundt i sumodragter ligesom os seniorer godt kan spille paintball.
Har I prøvet Eventhalls julefrokost arrangementer? Og var det godt?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.