6tilføjet af

Hvor og hvordan bør jeg låne 350.000 kr

Jeg står og skal optage et lån i min bolig på ca 350.000 kr til indfrielse af en kredit.
Jeg ejer pt. 2 stk andel boliger til andelværdi på knap 1.7 mill . Jeg skylder intet ud over de 350.000 jeg skal bruge privat. 🙂
Jeg har pt den ene til salg og vil indfri gælden med det sammen den er solgt. Den bør nok indbringe 800.000-900.000
Jeg har fået et tilbud fra danske bank men synes det lyder dyrt. Så hvem bør jeg ellers vælge af bank ??
tilføjet af

pondus

hej, hvad er der galt med en pondus hvorfor låne - næh nej start du med at spare op, så giver du dig selv fuld råderet - god fornøjelse😃
tilføjet af

Og det mener du ikke, allerede er gjort?

- er opsparing kun det, der kan være i din sparegris?
Til trådstarteren, du kan da shoppe fuldstændig som det passer dig.
tilføjet af

Læs teksten...

Du er ikke så kvik, hva? Pengene skal bruges til at indfri en kredit, så de er allerede i minus, ligemeget hvad du har af gode ideer... ;)
tilføjet af

Ikke danske bank.....

Jeg har lige selv skiftet bank fra Danske Bank til Sydbank. Jeg havde et almindeligt forbrugslån, hvor jeg fandt ud af, at min rente lå på 14%. Nu har de hævet renten igen, så den ligger på 14,5%. Dette betød, at hver tredje måned kom der 1470kr oveni i renter, og jeg kunne kun betale 1000kr af per måned. Sydbank kunne omlægge mit lån til en rente på 8,25& - hvilket er en stor besparelse. Så prøv evt. at høre Sydbank. :0)
tilføjet af

Se det var et svar jeg kunne bruge

Jeg har faktisk danske og synes de er vildt dyre
Jeg har søgt en del på nettet og set danske ligger i den helt høje ende
tak for svar
tilføjet af

Læs nu selv teksten

Pengene er lån på en kredit indtil den ene lejlighed var betalt. Jeg synes selv jeg har gjort det godt at have friværdi for 1.7 mill og kun skylde 350.000
Solgte jeg begge ville jeg stå med 1.35 i hånden det er vel temmeligt ok ??
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.