0tilføjet af

Hvis jeg mister dig, er der 1000 andre.

"Hvis jeg mister dig, er der 1000 andre, men hvad skal jeg med 1000 andre, når det er dig jeg elsker?"
Det digt bliver ved med at køre rundt i hovedet på mig, det er nemlig det digt jeg husker at du skrev i flere af dine breve til mig, men jeg forstod det ikke dengang, derfor gik det galt, jeg behandlede dig ikke som det du var, nemlig en princesse.
Jeg tænker hver dag, på sidste gang vi var sammen, vi var gået fra hinanden på det tidspunkt efter en bytur, hvor jeg som altid var meget fuld, tog du mig med hjem til din veninde (tror du gjorde det for at jeg ikke skulle komme galt afsted i min brandert og vi lå og holdt i hånd indtil jeg faldt i søvn.
Jeg mistede dig, fordi jeg var en idiot, eller nok nærmere et svin, husker også da jeg var oppe ved dig for give dig nogle penge jeg skyldte dig, du blev bare ved med at græde, jeg var desværre bare helt kold dengang, men fuck hvor gør det ondt at tænke på i dag, det skulle jeg ikke have været.
Når alt det er sagt er jeg er glad for er at se at du har fundet kærligheden igen, du fortjener virkelig det bedste og mere til.
Hvis du læser det her, ved du nok hvem jeg er.
http://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.