23tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

Jeg tror, ikke på det, men på et eller andet tidspunkt skal det nu nok ske.
Det er nok bare et spørgsmål om hvornår det i virkeligheden sker.
kom gerne med kommentager og jeg kigger ind og ser hvad der sker.
Titanic15
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

??????????????????????????????
du tror ikke på det men du tror på det når det i virkeligheden sker??
giver sku mening :)
Jeg tror, ikke på det, men på et eller andet tidspunkt skal det nu nok ske.
Det er nok bare et spørgsmål om hvornår det i virkeligheden sker.
kom gerne med kommentager og jeg kigger ind og ser hvad der sker.
Titanic15
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

Nu stopper du! Dolph h a r købt julegaver, for fanden! FAKTUM! 🙂
vh
PS
Santa Claus Is Coming To Town
http://youtu.be/HWv72L4wgCc
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

Han tror ikke det sker den 21 december i år, men at det sker på et eller andet tidspunkt.
Det er da ikke så svært at forstå.
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

om det er istid nej.. så er det ikke.
men jorden har ikke gået under endnu? ellers er vores ord.. gået under.. forkert..????
for mener det ikke at bukke under og dø ?
Han tror ikke det sker den 21 december i år, men at det sker på et eller andet tidspunkt.
Det er da ikke så svært at forstå.
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

Der kommer ikke til at ske planeten noget.. Nærmere os der lever på den..
Jeg ved ikke hvilke af alle de historier jeg har hørt jeg tror mest på.. Men jeg tror ikke på at jorden går under bogstaveligt vis...
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

Der er absolut intet der tyder på at vores planet jorden, går under inden for nærm fremtid. Naturligvis sker det på et tidspunkt, når vores sol uddør, men det ligger uendeligt langt ude i fremtiden.
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

Du har helt ret, vores jord er ikke gået under. Den har overlevet istider mm.
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

jeg er nu ikke bange for vores sol uddør
men mere at jordens magnetisk felt... bliver så svagt. at det ikke beskytter os
Der er absolut intet der tyder på at vores planet jorden, går under inden for nærm fremtid. Naturligvis sker det på et tidspunkt, når vores sol uddør, men det ligger uendeligt langt ude i fremtiden.
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Jag ka føl maj!

Jag tror ad soldebatten uddør og derfor ka jag føl maj - ka do føl ma? Står du i Ribers Titanic?
vh.
Lars Lrsen
tilføjet af

Jag ka føl maj!

sol debatten vil aldrig udø... da folk her inde mere eller mindre menere de ved og er RIGTGERE end andre.... så vil ikke uddø.... ¨nok mere glemt.... for til sidst finder folk vel udad.. man ikke er mere end andre.. og man lære af andre..
Jag tror ad soldebatten uddør og derfor ka jag føl maj - ka do føl ma? Står du i Ribers Titanic?
vh.
Lars Lrsen
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

nej jorden går ikke under.prøv at tænke på hvor mange gange at ihovasvinder har sagt det. og vi er her i nu.
men en dag sker det. men ikke i vores levetid.
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

Mon ikke også vi overlever denne spådom, som vi har gjort det med mange af de fortidige?
Jeg kan så istedet være lidt bekymret for asteroiden den 14/15 februar 2013.

Hermes
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

Mon ikke også vi overlever denne spådom, som vi har gjort det med mange af de fortidige?
Jeg kan så istedet være lidt bekymret for asteroiden den 14/15 februar 2013.

Hermes


åååå ja du skal se det går sgu nok.
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

Jeg kan godt, se at jeg formulerede mig lidt forkert.
Jeg mente bare at jeg ikke troede på at det ville ske den 21 december 2012.
Men at jeg tror at jorden vil gå under på et andet tidspunkt, som vi ikke kender datoen
på..
Der er efterhånden, kommet mange dommedags datoer, og de har indtil videre ikke
været rigtige indtil videre.
og de måske kommende, datoer, som mennesket kommer med, vil jeg nu nok heller ikke tro på.
Titanic15
??????????????????????????????
du tror ikke på det men du tror på det når det i virkeligheden sker??
giver sku mening :)
[quote="Titanic15" post=2638055]Jeg tror, ikke på det, men på et eller andet tidspunkt skal det nu nok ske.
Det er nok bare et spørgsmål om hvornår det i virkeligheden sker.
kom gerne med kommentager og jeg kigger ind og ser hvad der sker.
Titanic15[/quote]
tilføjet af

Det står ikke i Koranen

så vi arbejder stadig mod Sharia lov til Danmark.
tilføjet af

Hvem tror på, at jorden går under den 21 dec 2012?

Helt fint og godt nytår i øvrigt! YES, SIR! FAKTUM! 🙂
Men prøv at huske, lige som i forsikringsbranchen, vistnok, (i hvert fald i skak), at enhver risiko først kan / skal indgås efter en grundig risikoberegning, som baserer sig på den konkrete situation, og altså ikke på generelle vurderinger, men derimod en bedømmelse af hvert enkelt, konkrete og individuelle tilfælde... YEPPER! [l] [sun]
vh
PS
Hvornår "dykker" vi muligvis næste gang? 🙂
PPS
No More Mr. Nice Guy:
http://www.youtube.com/watch?v=XZnhuOEUFXA&list=PL26F13870F01E7F10
tilføjet af

Den er gået under. Så du det ikke?

Vi lever under jorden nu, hvis du ikke har opdaget det.
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

Jeg tror på'ed!
vh.
Mr. Fix
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

verden gå under? verden= med jorden?.. jorden gå ikke under mennesket er me alt sandsynlighed død inden jorden drejer nøglen rundt.. i stedet få tro jorden gå under tror jeg mere på menneske hedens undergang, i det omfang at mennesket kommer tæt på udrydelse eller direkte udrydelse.. vi bor så tæt i dag at der kun skal 1 sygdom til nakke de fleste af os diverse at mennesket oplever pandemi igen!..
sandsynlighedet få jorden gå under er så uenlig lille, da det som sådan pt kun kan ske gennem globale ting som astroide eller solen gå under.. og siden solen og siden tiltræknings kraften få de andre masser i vores lille sol system og mælke vejen er støre en jordens så rammer støre astroider os nok ikke igen længe..
men det er nu sjovt som religion og diverse kulte altid har noget med domme dags profitier at gøre, men ikke så underlig da alle religioner på et plan prøver at kontrolere folk og binde dem i frygt og fortvivelse.. nå ja de fleste belløner da folk med et bedre liv efter døden, ja det joh nemt at love folk noget som de ikke kan klage over nå de allerede er døde og ikke findes mere..
største trusel vi har mod domme dag i menneskets omfang er pt sygdom, støre krige er pt meget usandsynlige.. og naturens gang som en ny istid den skal da nok også gøre et indhug dem den vil heller ikke være undergangen. men ja, sådan er det til forståelse gennem mange. men vi har vel alle vores sortsere og forskelige menninger så peace out:P..
tilføjet af

Hvem tror på at jorden går under den 21 dec 2012?

og astroiden den 2013 suser forbi jorden men ja vis den rammer ja så det forvel til meget:P. siden den va jeg kan finde er 3-4 gange støre en va der udryde ekstrem mange arter få 63 millioner år siden. men kan ikke finde noget om farten på den og hvor kraftfuld massen er så kan jeg ikke pt tænke mig til va skade den ville gøre. men den kommer meget tætere på en hvores sateliter er på jorden:P man skulle kunne se den med en normalt kikkert. men bare rolig vis den rammer så kan i være sikker på i ligeglade da de fleste eller alle vil nok dø i løbet af sikunder så :P tro på himlen vis i bange. jeg gå ud og købe en cola nu og nyder lidt selvskab af mine venner.:P
tilføjet af

Måske er det en kulturberigerske

og hendes familie med 12 børn... som skal til Tenerife på sjalen?
Ka i føl maj?
vh.
Bummelum.
tilføjet af

Måske er det en kulturberigerske

og hendes familie med 12 børn... som skal til Tenerife på sjalen?
Ka i føl maj?
vh.
Bummelum.
tilføjet af

Jeg tror på det!

Kommer den dato igen? Hvorfor ka jeg ik føl maj? Ka do føl maj?
vh.
Hr. Fix
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.