5tilføjet af

Al-Qaeda 100% Pentagon Run

Al-Qaeda 100% Pentagon Run
http://www.youtube.com/watch?v=k8txxny-E7w
Alex Jones ER ikke altid heeeelt ren i kanten, men de fleste gange leverer han nu blot facts som man kan undersøge på egen hånd, og han fortolker hans syn på sagen. Mange af de referencer han giver gør det efterhånden ret så svært at afvise gyldigheden i hans budskab.
tilføjet af

jeg er kun lige så kynisk overfor jer

som i er overfor mig.
Hvorfor skulle jeg dog tage hensyn til jer, som i på ingen måde tager til mig?
Hvorfor skal jeg overholde en lov, som i ikke engang selv gider at overholde?
Og hvorfor skulle jeg stå tilbage i forhold til at bruge metoder, som i også selv bruger overfor mig?
Åh ja! dæk jer bare bag alle de love, moralbegreber og rettigheder, som i under ingen omstændigheder vil give andre lov til at nyde godt af!
I fortjener virkelig at få retfærdigheden at kende.
tilføjet af

Og motivet er heller ikke at kimse af

tænk på hvad der ikke er kastet i af midler - det er eet stort tag-selv-bord...
Al-kajda er den største fundraiser for efterretnings-industrien (for hvor meget -tjeneste der er tale om kan man diskutere) samt våbenindustrien og diverse politikere.
tilføjet af

Al CIAda

Ikke så mærkeligt at al-Qaeda også kaldes al-CIAda.
tilføjet af

Kære

HAR i drukket af potten som små? Kan I huske / ikke huske det? Har amerikanerne så også støttet islam i de ca fjortenhundrede år muslimer har bekriget resten af verden?
Grow up, assholes...
tilføjet af

Nu overstyrer du !!

Måske du bare skulle sætte dig ind i hvad der foregår rundt om i verdenen. Du er vel klar over, at det var USA/CIA der hjalp Osama og hans krigere i Afghanistan da Russerne havde invaderet deres land? Her fik de hundredevis af stinger-missiler, som mystisk nok bare er forsvundet som dug for solen - CIA og Al-Qaeda arbejder sammen og har gjort det længe.
Din rant med, at USA så også har støttet islam hele tiden er noget vås at fyre af
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.