Hvad sker der for Hans Backe?
Tror i der er noget om det?
Han er vildt god!
http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artikel:aid=378550:fid=100232304/
Han er vildt god!
http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artikel:aid=378550:fid=100232304/
| Hvad skal du have til aften? |
| blå og hvid tuborg |
| frølår er truet |
| Er der forskel på hestekød? |
| Snaps+Husblas |
| Frosne grøntsager = dårligt |
| HJÆLP |
| bliv kogbogforfatter!! |
| Er de stadig drikkes? |
| Hjælp til aftensmad |
| Adam og Eva |
| Grim baby |
| Poul og Bjarne |
| Nonnen og sømanden |
| Frøen og kampvognen |
| Alkohol |
| Er Bededag en hvededag? |
| Belli konkurs igen |
| Japansk vs Amerikansk |
| jeg fatter det ikke |