0tilføjet af

HP Deskjet f2280 printer problemer

hej, jeg har nogle problemer med en helt ny printer.
jeg har lige læst en artikel i ekstrabladet om den børnelæge der har sexmisbrugt 103 små piger, og da jeg har en veninde i udlandet gik jeg ind på den engelske side, og trykkede på højre musetast, så jeg kunne sende artiklen med yahoo ti hende.
det gik også fint, jeg fik sendt beskeden, som jeg har gjort mange gange før på omtalte måde, men nu tror printeren at den skal printe, og så kommer der et sort vindue op i venstre side, som næsten fylder 1 femtedel af skærmen, så jeg ikke kan læse nyhederne underneden.
nu har jeg så lige fundet ud af at der er et kryds foroven i det sorte felt hvor jeg kan fjerne printeren igen, men nu mangler min venstre side ca 1 femtedel af den normale plads.
noget andet er, at jeg kun kan købe blæk hos INKCLUP, og det er et svensk firma, så der står at hvis man vil reklamere må man skrive til sverige, for ordren bliver sendt til sverige, hvis man bestiller her i landet, hvordan får jeg min side til fuld bredde, og kan man ikke købe blæk i andre forretninger.
jeg åbner min side på www.ni.dk. tak.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.