0tilføjet af

hjælp til publisher 2003

Jeg sidder lige og roder med en hjemmeside møjsommeligt kreeret i publisher 2003 (syn's selv den er blevet ret flot, faktisk 😖). Nu er jeg for alvor stødt på et problem.[:*(]
Hvordan laver man den side, som skal poppe frem, hvis folk vil sende mig en mail (altså klikker på min mailadresse? De skal kunne skrive en mailtekst med emne (ganske som en almindelig mail)og så naturligvis trykke send - og måske "tip en ven". Og hvordan får man den dirigeret til den aktuelle mail, så jeg også får den, hvis jeg skulle være så heldig, at nogen sender mig en mail 😉 - som jeg jo også gerne vil vide, hvor kommer fra (men det kommer jeg måske automatisk til??). Eller er det sådan, at jeg skal lave en side, der ligesom ER mailen, som min mailadresse er hyperlinket til eller??.... øhh.. og hvordan sender man så?
Venligst tag hensyn til, at du skriver til en komplet hjemmesidenovice, hvis du svarer - jeg skal altså helst have det skåret helt ud i pap 😃
Tak for gode indspark!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.