2tilføjet af

Hjælp til Outlook 2007

Hejsa derude..
Jeg har en forespørgsel.
Min mor og jeg har internet hos yousee, og idag fik jeg oprettet mig en personlig email adresse. jeg vil bruge denne i outlook 2007.
- Jeg gik ind og oprettede en ny brugerkonto med mit brugernavn, password, server til ind og udgående post..
Men pludselig modtager jeg mails der er sendt til min mors email + mine egne.. det samme for min mor.
Er der nogen der kan hjælpe med at opsætte min mail så min mor og jeg ikke får blandet mails ???
tilføjet af

Det skal du have TDC supporten til at hjælpe med

det er på deres server, den sortering foregår ikke på din maskine.
tilføjet af

Det er vist en misforståelse

Hvis jeg forstår det korrekt, så er der tale om to forskellige emails, som man ønsker at at læse fra den samme pc.
Jeg kender ikke Outlook særlig godt, men mon ikke du skal oprette to forskellige profiler i Outlook, som er indstillet til hver sin email. prøv om Outlooks egen hjælpetekst kan hjælpe dig, eller søg på Google efter Outlook og profiler.
Alternativt kan du vel oprette et filter, som lægger alle emails, sendt til den ene adresse, ned i en mail-mappe, mens alle andre bare havner i indbakken.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.