6tilføjet af

Haster: Rød Nokia 101

Hej
Vi havde planlagt at købe en Nokia 101 i rød til mors dag på søndag fra elgiganten, nu har jeg lige været inde på deres hjemmeside for at bestille den til afhentning og opdagede at den kun kan afhentes i Jylland eller i Hillerød.
Og det er alt for langt da jeg bor i København.
Er der nogle der ved hvor man kan købe en Nokia 101 i København? Helst i rød, men sort kan også godt gå.
Til orientering: den koster 169,- på elgiganten, så meget dyrere må den heller ikke være.
På forhånd tak.
tilføjet af

Haster: Rød Nokia 101

For langt væk, og 169 kr, nærrigrøv
tilføjet af

Haster: Rød Nokia 101

Jeg er sgu ingen nærrigrøv, du ved slet ikke hvad du snakker om. Har lige brugt 20.000 på min fars bisættelse, så du skal nødig snakke.
tilføjet af

Haster: Rød Nokia 101

tilføjet af

Haster: Rød Nokia 101

For langt væk, og 169 kr, nærrigrøv


Er du kun her for at provokere? [???]
tilføjet af

Haster: Rød Nokia 101

Ak ja, jeg har begravet begge mine forældre, men boet betalte.
Skal det være en ordentlige bisættelse/begravelse som man vil være bekendt og som afdøde har ønsket er man nærig hvis man går under 15.000 med de priser der er i dag.

Jeg er sgu ingen nærrigrøv, du ved slet ikke hvad du snakker om. Har lige brugt 20.000 på min fars bisættelse, så du skal nødig snakke.
tilføjet af

Haster: Rød Nokia 101

Min svoger har såmænd lige købt den HTC smartphone som var på tilbud for under 400 kr, han har som jeg ingen store krav og skifter ikke før den går i stykker.

[quote="marquien" post=2814613]For langt væk, og 169 kr, nærrigrøv[/quote]

Er du kun her for at provokere? [???]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.