6tilføjet af

Harmageddon? Heller ikke 1914.

Ja, det er fakta.
Ftg, ved heller ikke noget og dersom han ved noget vil han ikke sige det.
Nu kommer det! Det kommer nu! Kommer det nu mon?
Jeg tror det kommer! Jeg har læst det kommer! Jeg mener det kommer!
Jeg ved ikke rigtigt? Nå, men jeg kan altid sige:
"Jeg ved det og jeg vil fortælle det, men ikke endnu".
Jeg vil vente til det kommer og så vil jeg fortælle det.
Dersom jeg ikke er død forinden. Nå, men skidt med det der er mange at tage af, så kan andre fortælle det.
Enóch ved det, og han har fortalt det; bare de ikke tror på hvad han siger.
Korrekt, ikke ftg?
Enoch
tilføjet af

Var det

en intern besked? Eller er det dig der "kommer" ;o)
tilføjet af

Ja, det er underligt!

Halløjsa min ven, du lyder jo helt fornuftig (ja, det er ikke en trussel, hvis du i virkeligheden er dum som en dør er det også i orden med mig, men dit indlæg var godt).
Synes du ikke det er underligt, at så mange af debattens JV'ere forsøger at skjule, at de er JV'ere? Spørger man dem er svaret tavshed. Jeg mener, de første kristne blev kastet for løverne og brugt som levende fakler af kejser Nero, fordi de ikke ville holde kæft med deres kristendom, men debattens JV'ere er bange for deres egen skygge.
Medens de så går på det helt rigtige øjeblik til at blande sig i debatten (og lyde somom de ikke er JV'ere), eller det helt rigtige øjeblik til at fortælle om den 1914 kronologi vi alligevel har fundet på internettet for længe siden, går de så og fabler om, hvor forfulgte de er fordi de ikke tør hoste op med sandheden.
Jo, de er nogle gæve repræsentanter for Jehova:-) Der er ikke meget af Elias ånd over dem (mere vand på).
tilføjet af

Javel ja

Nej okay. Jeg melder pas. Har ingen idé om hvad du skriver om.
tilføjet af

Hej Ripenser!

Ja, det var faktisk en entern besked. Sådan lidt ud i luften.
Der har kørt en heftig debat her om Jehovas Vidner.
De mener at vide hvornår Gud vil dræbe alle andre mennesker undtagen Jehovas Vidner.
Det er jo logik for perlehøns. Jehova vil selvfølgelig ikke dræbe sine vidner (Jehovas Vidner) så "frelsen" ligger hos Jehovas Vidner.
Nå, så er der et "geni" her der kalder sig ftg og han påstår han ved noget.
Det har han brugt 14 dage på i 20 små indlæg for at samle "tilløb" til at fortælle det.
Vi er stadig væk i eet eller andet "tilløb" så det gælder bare om ikke at blive utålmodig.
Derfor skrev jeg for jeg mener ikke man kan "misbruge Herren din Guds navn" på den måde.
Nuvel, Herren behøver ikke mig til at forsvare sig.
Jeg behøver Herren til at forsvare mig, men man har vel lov til at være lidt sarkastisk?
Ellers bliver det vist for krampagtigt, det hele.
Venlig hilsen
Enoch
PS. Jeg kan mærke du har et åbent og ærligt sind. Gud velsigne dig for det.
Hvad andre mener og siger betyder ikke så meget dersom man selv er klar over hvem man er.
tilføjet af

Jeg kan kun sige......

Halløjsa min ven, du lyder jo helt fornuftig (ja, det er ikke en trussel, hvis du i virkeligheden er dum som en dør er det også i orden med mig, men dit indlæg var godt).
citat slut.
Ja, der er faktisk dem der mener det du skriver.
Jeg selv mener jeg er klog, begavet og meget vidende og oplyst.
Jeg mener jeg skriver gode og oplysende indlæg, mange kan lære meget af.
Jeg mener også jeg er klarsynet og Guds ånd bor i mig.
Jeg mener også jeg lever op til mit navn.
Tak for din kommentar.
Venlig hilsen
Enoch
tilføjet af

Pas o duble!

Hej Pas,
Undskyld, jeg kunne ikke lade være. Nå, men et svar til dig.
Ja, det er også meningen, at man ikke skal kunne forstå hvad jeg skriver om.
Det er faktisk et modsvar, et forsøg på ironi overfor Jehovas Vidner, som skriver og skriver og skriver og .......
ja, hvad handler det egentlig talt om?
Det er der ingen der ved, sådan konkret og jeg tror heller ikke de selv ved det mere.
Venlig hilsen
Enoch
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.