28tilføjet af

Har tabt 9000kr. på fem dage

Hvad har jeg gang i?? Det poker er noget lort...
Jeg er kun 18 år.. Har et overtræk på 26000kr. og det er kun poker!!
Ved ikke hvad jeg skal gøre..
tilføjet af

Er du rigtig klog?

Poker kræver flere års træning, så du skal starte med at bruge play money. Desuden skal du læse en del bøger om emnet. Ellers bliver du rippet for penge i løbet af kort tid.
Der findes ingen nemme penge i denne verden, hellere ikke penge fra poker.
tilføjet af

Hold dig fra det lort

De fleste taber og nogle få vinder.
tilføjet af

Ingen

18 årig får da lov til at trække over med
så meget, det kan du da ikke bilde os ind :-???
tilføjet af

Bare nysgerrig....

men hvor spiller du henne og hvad er dit nick....
Mit bedste råd: sæt alt ind du kan få fat i og tab dem til mig....lol....
tilføjet af

Kend dig selv.

Prøv dette! Kan varmt anbefales!
http://www.testdiggratis.dk/
Søg hjælp!
tilføjet af

Har lånt så mange penge..

Jamen det startede med at jeg spillede poker stille og rolig også vandt jeg en dag 3500kr i en turnering.. Det gjorde så at jeg spillede højere og højere. DA jeg tabte de penge tog jeg et lån og resten giver sig selv.. Men vil holde nu, kan ikke mere.. Tror jeg vil søge hjælp, for jeg er afhængig.. Har også mistet en rigtig god ven på grund af det!!
tilføjet af

Er du dum?

Du må bruge noget af din SU, hvis det er og du må bruge din løn hvis du arbejder for at spare op på det du skylder. Ellers indtil videre kan du låne fra banken og aflevere de penge du skylder. Men du må straks spare pengene op! Ekstra arbejdsvagter osv! Du må undgå at købe til tøj og andet til dig selv!
OG UNDSKYLD, MEN HVOR DUM OG STUPID! KAN MAN VÆRE...
tilføjet af

Disciplin

Ked af at høre at dit spil er kommet ud af kontrol.
Jeg er langt fra nogen ekspert, hverken i ludomani eller poker, men noget tyder på at du har et problem du skal have hjælp til at håndtere.
Jeg vil tro at en rigtig god ide er at begrænse din mulighed for at låne penge. På den måde begrænser du muligheden for tab når det kører skidt ved bordet. Er den hel gal, og du ikke kan nøjes med at spille på de lave borde, kan du prøve at fraholde dig at spille cashgames.
Tal med nogen om det. Håber du får input til at få problemet under kontrol.
/sushiplanet
tilføjet af

hjerne

hjernedøde knægt...du lærer vel nok at tænke en dag
tilføjet af

til banken

Som 18 årig må man gerne ha` et dankort, og så behøver man ikke spørge Banken om overtræk.
Noget l... for mange svage mennesker!!!
tilføjet af

Rødhætte

Kære Anonym.
Vil du love mig at gå i din bank i morgen, for din egen skyld, og få en afdragsaftale med dem.
Det kan altid lade sig gøre. Og så får du det bedre , når alt det kommer på plads!!!

Kærlig hilsen Rødhætte ( Tidligere bankansat)
tilføjet af

Jo det skal jeg gøre..

Men tror du jeg skal betale penge udover det jeg har overtræk, altså selvfølgelig udover den rente.. Har slet ikke styr på det..
tilføjet af

Sælg...

Din computer og find en ny vennekreds så skulle det problem være løst.
Tal med banken, men først når du har afviklet det som er årsagen til din gæld, nemlig din computer, ellers er det ikke sikkert at de vil hjælpe.
tilføjet af

Rødhætte.

Det synes jeg ikke, du i første omgang skal spekulere på. De skal nok hjælpe dig, det lover jeg dig, både for din skyld, men de er jo også interesserede i at få deres tilgodehavende tilbage,
Gå nu i banken i morgen, lov mig det. Så får du også ro i sjælen. Kærlig hilsen
tilføjet af

Tak skal i ha

Utroligt at der stadig er så mange flinke mennesker.. Er virkelig rørt.. Rødhætte, hvis du var her vil jeg sgu gi dig et kram.. ´
I aner virkelig ikke hvor meget det her går mig på.. Tænker på det dag og nat..
tilføjet af

Rødhætte

Og kære ven.
Så skrotter du dit dankort, det vil banken også kræve. Og hvad så, det ku` folk leve uden før i tiden.. ( og dermed vil du også kunne få din nattesøvn tilbage)... knus herfra
tilføjet af

Haha...

så kan du lære det!
Erfaring gør klogere...
tilføjet af

ha.ha

Jeg kan ikke se det morsomme i, at nogle af vore medmennesker har det dårligt. Omend det kan være selvforskyldt,
Men du hører åbenbart til den type, der har nok i dig selv!!!!!
tilføjet af

Har det dårligt???

Han har tabt 9000 kr i spil... ikke fået AIDS eller noget. -Slap af!
Jeg "tabte" engang 10000 kr i selvrisiko på en smadret bil... det er ikke noget man har det dårligt over... shit happens!
tilføjet af

Okay, klap hesten. Det står til at redde

Hej,
Du er ung og har kvajet dig og det er det som ungdommen er i sin gode ret til at gøre. Don't worry. Jeg taber også penge i poker, men holder det til et par hundrede kroner om året ;)
Luk dit kort, så du ikke har dankort/visakort mere i et stykke tid. Få lavet din gæld om til et lån i banken som du kan betale. Hvis du er smart så afdrager du med så meget du overhovedet orker hver måned og så har du lært det.. come on mester, du er kun 18 og har hele livet foran dig. Det er ikke så alvorligt som det ser ud.
Se lyst på det. Og vær så pisseglad for at du faktisk er stor nok til at sige det til andre, hvis du er løbet ind i problemer der virker lidt uoverskuelige. Det er der mange andre der ikke er og det er dem det for alvor går galt for..
God vind
Ps: Hvis du gør det én gang til - mister flere penge end du kan tåle at miste, så ville jeg straks prøve at opsøge behandling ved et offentligt sygehus, hvis jeg var dig. Ring til kommunen og spørg dem om et sted.
tilføjet af

Til den ufølsomme

Ja du har mistet 10.000 kr på en bil. Men her taler vi om en, så vidt jeg husker 18 årig, uden store indtægter.
Gu, er det da dumt, men ingen kan vel sige sig fri for ikke at være kommet ud på et skråplan på et eller andet tidspunkt i vores liv.
Vær dog lidt menneskelig!!!!
tilføjet af

Det er ikke computerens skyld

Det er sandsynligvis ikke computeren der er skyld i at fyren har spillet flere penge op end han har på bankbogen. Men jeg medgiver at ved at fjerne tilgangen til at være online, hvis det er online poker han har tabt penge på, kan være med til at hindre fortsat spil. Problemet forsvinder bare ikke af at fjerne en type redskab til spil.
tilføjet af

Jeg tabte 8000

Ja.. På en uge. Poker og roulette.
Har tænkt på at søge hjælp, men det er for flovt.. Og så er jeg for doven til at tage initiativ.
tilføjet af

er sgu da syg ingen respekt for penge

vil du gerne ende som et o ?
tilføjet af

hallo

han er sgu for dum tænker kun på penge så du må tage den hårde vej så du lærer det
tilføjet af

Hva så champ

Hey mester.. _Nu er der om et par mdr gået et år. Hvordan går det med spilleriet❓Har du kvittet det helt, fået snakket med familie venner osv? Og hvordan går det med de 26000kr
tilføjet af

Vildt nok

Sygt nok - det højeste overtræk jeg har haft er nok de 10.000 men 26.000 det er da for vildt!! Find noget andet at give dig til end pokerspil
tilføjet af

pro

Jeg er 20 år gammel og har været pro pokerspiller i 3-4 år nu. Jeg har lagt mange timer i det. Og har været heldig at kende nogle i forvejen dygtige spillere, så derfor har jeg kunnet komme til god viden forholdsvis nemt.
Jeg har desuden brugt hovedet rigtig meget, altså jeg har haft et super stort forbrug(vi taler i snit på et år på måske 40.000kr om mdr). Jeg har fået en lækker bil og er ved at spare op til en uddannelse. Alt dette ved mine venner godt, og de vil derfor også igang med at spille poker. Nogle få klarer det nogenlunde. Men dem der klarer det dårligst gør som dig. Hvergang de vinder tror de at de er verdens største chefer. De sidder og spiller hele tiden, og spiller højere og højere, men FACE IT. Du aner ikke hvad pot odds er, du aner intet om den fornemmelse man har når man har spillet 2.000.000 hænder, du aner intet om positioner osv. Det skal du sige til dig selv når du prøver at bilde dig ind at du kan slå højere spil. Spørg dig selv: ''Hvor er min edge??''. Fordi jeg tror sku ærlig talt ikke du har nogen? Og da det er et skill game, så kommer du ikke langt med luckbox poker.
Så gør som alle os andre, start fra bunden! Start med playmoney, begynd så at spille 1 bords NL10 og arbejd dig op. Spil NL10 indtil du har $500, så kan du begynde på NL25 indtil du har været stabilt vindende i 2-3 mdr, og tag den så derfra.
Don't worry - 26.000 er ingenting på et år for en solid poker spiller. Hvis du følger min opskrift så kan du være vindene pokerspiller på NL100 der vinder 10.000 i snit HVER mdr på et år! Det garanterer jeg. læs på Pokernet, læs på 2+2, læs på eb.dk, snak med pokerspillere osv.
Held og lykke
P.S. hvis du mister en 'god' ven på en uge, hvor god er han så:S?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.