3tilføjet af

gran canarie uge 2 3 4 20013

Hejsa er en single pige på 49 som rejser til gran canarie uge 2 - 3 - 4 2013 er der en der kunne tænke sig at komme med???????????
tilføjet af

Gerne

Hvis jeg altså stadig er i live i år 20013 som der står i overskriften 😉
tilføjet af

Desværre....

Jeg kan ikke holde fri fra jobbet, det er jo mange dage i træk og min kæreste vil nok undre sig,,,,,, 😃
Mvh. sjoveren [(:]
tilføjet af

gran canarie uge 2 3 4 20013

Et godt råd.. Nu du er dernede, så tag til La Gomera.. Det vil du ikke fortryde. - Det er en naboø til Tenerife og vil koste omkring 100 Euro for en T/r billet med armas-færgen. (Den langsomme og billige) La Gomera er uden tvivl den mest specielle af alle de kanariske øer. Boede dernede i 2 mdr. I februar - april i år.. Og der er intet mindre end fantastisk.. Man får virkelig øens sjæl ind på kroppen.
Jeg er selv kun 26, og har som sagt lige været afsted. Så er desværre ikke interesseret.
Men kan du godt lide øer, natur og gammel historie/arkitektur, så burde du overveje Azorerne. Det er nok de mest specielle øer i Europa. Men hvis du er til mange mennesker/masseturisme, shopping og sådan, så er det IKKE stedet. Der er stort set som der var, da portugiserne koloniserede dem for 4-500 år siden. Og du møder nok ikke mere end et par nordeuropæere om ugen derude. Medmindre du tager til Ponta Delgada og venter på alle oldingene fra USA, som kommer i deres enorme krydstogtskibe i ny og næ.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.