32tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1829315.ece
På hjemmesiden Hymenshop.com kan du købe et jomfru-kit, som gør det muligt at snyde din sexpartner til at tro, at du er jomfru.
[:X]
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Fantastisk 😖
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Fantastisk 😖

Så får du ond i rø... 😃
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Det minder mig om, at en mødom er som en rude, et tryk så er den ude, men var den dog bare lavet af glas, så kunne man have sat den på plads, igen. 😉
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Nok ikke den store interesse hos danskerne.
tilføjet af

Hvad er problemet. ?

Hun skal da bare tage et par gamle møre trusser på, den kan sjoveren også komme igennem med lidt modstand [ide]
tilføjet af

Hvad er problemet. ?

Hun skal da bare tage et par gamle møre trusser på, den kan sjoveren også komme igennem med lidt modstand [ide]

Eller strømpebukser. 😕
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Nok ikke den store interesse hos danskerne.

Nå, hvis jeg stod for at skulle giftes så ville jeg da godt ofre de 170 kr oven i de andre udgifter, til brylluppet, så jeg var sikker på at det lugtede lidt af fugl på brudenatten. 😃
tilføjet af

Uh hvor synd.....

[quote="DFeren" post=2617697]Nok ikke den store interesse hos danskerne.[/quote]
Nå, hvis jeg stod for at skulle giftes så ville jeg da godt ofre de 170 kr oven i de andre udgifter, til brylluppet, så jeg var sikker på at det lugtede lidt af fugl på brudenatten. 😃

Jeg forstår det sådan at du endnu ikke har fået noget på den "dumme"?
Det kommer nok, med eller uden kontanter, LOL
tilføjet af

Hvad er problemet. ?

[quote="fruppe" post=2617701]Hun skal da bare tage et par gamle møre trusser på, den kan sjoveren også komme igennem med lidt modstand [ide][/quote]
Eller strømpebukser 😕


Nej for pokker...de giver brandsår... Jeg har selv prøv- .... UpS!... 😃
tilføjet af

Uh hvor synd.....

[quote="sumynsuna" post=2617704][quote="DFeren" post=2617697]Nok ikke den store interesse hos danskerne.[/quote]
Nå, hvis jeg stod for at skulle giftes så ville jeg da godt ofre de 170 kr oven i de andre udgifter, til brylluppet, så jeg var sikker på at det lugtede lidt af fugl på brudenatten. 😃[/quote]
Jeg forstår det sådan at du endnu ikke har fået noget på den "dumme"?
Det kommer nok, med eller uden kontanter, LOL

Så tror jeg du misforstod, da jeg blot hentydede til at man så var sikker på bruden var jomfru, og der er de 170 kr jo givet meget godt ud, men nu du omtaler kontanter så kan det vel bruges i visse kredse hvor der udveksles diverse ydelser mod kontanter, og man kan så at sige få en luder på 70 år som har mødommen intakt, mod en ekstra betaling på 170 kr. 😉
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

[quote="DFeren" post=2617697]Nok ikke den store interesse hos danskerne.[/quote]
Nå, hvis jeg stod for at skulle giftes så ville jeg da godt ofre de 170 kr oven i de andre udgifter, til brylluppet, så jeg var sikker på at det lugtede lidt af fugl på brudenatten. 😃

Den plejer da at lugte af fisk [:X]
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Nåh, Saab'en troede det kostede 199,95! FAKTUM!
vh
PS
Just4u:
http://youtu.be/wRQlZRsG9WE
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

[quote="sumynsuna" post=2617704][quote="DFeren" post=2617697]Nok ikke den store interesse hos danskerne.[/quote]
Nå, hvis jeg stod for at skulle giftes så ville jeg da godt ofre de 170 kr oven i de andre udgifter, til brylluppet, så jeg var sikker på at det lugtede lidt af fugl på brudenatten. 😃[/quote]
Den plejer da at lugte af fisk [:X]

Jovist, men da jeg skrev lugtede lidt af fugl hentydede jeg til det med jomfru, og det lugter altid lidt af ny bil, selvom den har mange kilometer på bagen. 😉
tilføjet af

Uh, hvor synd...

Hvad mon sådan en skønjomfru ku' koste så? [l]
Vh
PS
Cheap Whore! Halloween Makeup tutorial 10/23/10:
http://youtu.be/8YGKlCGymj8
tilføjet af

Uh, hvor synd...

Hvad mon sådan en skønjomfru ku' koste så? [l]
Vh
PS
Cheap Whore! Halloween Makeup tutorial 10/23/10:
http://youtu.be/8YGKlCGymj8
PPS
http://youtu.be/-55d4XkfW8w
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Har trådløse-Anna ikke en bemærkning til vores dejligt klamme bemærkninger ❓ [f]
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Har trådløse-Anna ikke en bemærkning til vores dejligt klamme bemærkninger ❓ [f]

Joo, jeg kan da godt komme med en bemærkning, hvis man kan komme til for mandehørm 😉
Din beundrer, trådstarteren (fakeDF´eren) [(:] behøver jo næppe at tænke på hymentransplantation, 😃
Egentligt har jeg aldrig fattet hvorfor mænd går så højt op i det med hymen, [???]
Men i deres "primitive" verden er det vel noget af en magtdemonstration (og mandelig stolthed) at gennemtrænge noget hvor ingen mand har været før, (fik du den Fruppe) [(:]
Ja, det er jo så bare MIN teori. Kort sagt: Det drejer sig om magt over Qvinden, 😖
tilføjet af

Hvad er problemet. ?

[quote="sumynsuna" post=2617702][quote="fruppe" post=2617701]Hun skal da bare tage et par gamle møre trusser på, den kan sjoveren også komme igennem med lidt modstand [ide][/quote]
Eller strømpebukser 😕[/quote]

Nej for pokker...de giver brandsår... Jeg har selv prøv- .... UpS!... 😃


Nej VED du nu hvad svin, jeg vidste ikke du var til det [(:]
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Og så er det jo man bare MÅ spørge hvilke etniske grupperinger det er, der går så højt op i intakte mødomme og magt over kvinden?
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Og så er det jo man bare MÅ spørge hvilke etniske grupperinger det er, der går så højt op i intakte mødomme og magt over kvinden?

Det spørgsmål vil jeg overlade til din veludviklede fantasi, [(:] [f]
(Men det har højest sandsynligt noget med muslimer at gøre, ikke lille nummer mand?) 😉
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

[quote="123456+" post=2617824]Og så er det jo man bare MÅ spørge hvilke etniske grupperinger det er, der går så højt op i intakte mødomme og magt over kvinden?[/quote]
Det spørgsmål vil jeg overlade til din veludviklede fantasi, [(:] [f]
(Men det har højest sandsynligt noget med muslimer at gøre, ikke lille nummer mand?) 😉

Det behøver ikke at have noget med magt eller muslimer at gøre.
Jeg kender 2 par, det ene ældre end jeg og det andet yngre, begge var forlovede i lang tid men ventede til bryllupsnatten med at ofre dyden.
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Troede ikke du havde venner 😃 😃
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Jeg syntes da det kunne være med sjovt og prøve med min kæreste.
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

(Men det har højest sandsynligt noget med muslimer at gøre, ikke lille nummer mand?)
Det skrev du og ikke jeg.
Er du så racist fordi du åbenbart godt ved at det er de etniske grupperinger det er galt med?
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Jeg syntes da det kunne være med sjovt og prøve med min kæreste.

Kræver vel at hun er blevet stram efter at hun fik Jeres barn for et par måneder siden 😉
tilføjet af

Slipper vi så for æresdrab

Så slipper vi vel for æresdrab, når de etniske piger har været for livlige, i forhold til fætters smag.
tilføjet af

Behovet eksisterer jo?

Det kunne jo,være en ung muslimsk pige,der var blevet udsat for overgreb lign.som frygter folk ikke vil tro hende(forstår godt disse piger)[->]
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Om jeg begriber du gider hidse dig op over noget så ligegyldigt! [???]
Jeg findet det faktisk ganske morsomt! [(:] jeg mener ærligt hvor mange er i tvivl om, om deres partner er jomfru eller ej. Altså med mindre de selv er det ??
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Dolf er skuffet over tråd-quindens udsagn! FAKTUM!
I hans barnlige, naive og naturlige verden er det at elske, også første gang, et fælles projekt, til fælles glæde og evt. børn og familie! YES, SIR! [l]
Det er nok Dolfs "dyriske" natur, der taler dér! Sådan! FAKTUM!
vh
PS
Ikke et ondt ord om iSlam! Vand på en gås osv...
PPS
Er 170 kr for en genskabt hymen i øvrigt dyrt eller lidt billigt?
tilføjet af

Behovet eksisterer jo?

Eller en ung muslimsk kvinde, der har knaldet lige så mange fyre som hendes danske medsøstre.
Hun har i allerhøjeste grad brug for det.
Men hvor er det dog trist, at de muslimske pige i begge tilfælde har brug for dette produkt.
Det er et udtryk for middelaldermentalitet hos de religiøse, at der overhovedet er et behov for sådan et produkt.
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Dolf er skuffet over tråd-quindens udsagn! FAKTUM!
I hans barnlige, naive og naturlige verden er det at elske, også første gang, et fælles projekt, til fælles glæde og evt. børn og familie! YES, SIR! [l]
Det er nok Dolfs "dyriske" natur, der taler dér! Sådan! FAKTUM!
vh
PS
Ikke et ondt ord om iSlam! Vand på en gås osv...
PPS
Er 170 kr for en genskabt hymen i øvrigt dyrt eller lidt billigt?

170 kr må siges at være meget billigt for at redde livet.
tilføjet af

Genskab din mødom for 170 kroner?

Enig! FAKTUM!
Vh
PS
Og dog lidt billigt - nemlig bedrag, omend tvunget af omstændighederne! YES, SIR!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.