8tilføjet af

GeForce GT 415M???

What the heck!?
Kan det virkelig passe at på Can You Run It siger den at der ikke er 3D og Hardware T&L
Og også når de er opdateret!? OMG!?!?
Sagt på en anden måde.. Er der nogen som ved om det bare er mig eller er det bare noget lort jeg har på min computer? 😕
tilføjet af

Der er middel

Det er middel, hverken dårligt som de fleste onboard kort og tilhører heller ikke de hurtige gamer kort. Det kan nok trække de fleste spil hvis settings ikke er over middel.
tilføjet af

Men..

Men der er nogen spil og bare PROGRAMMER som jeg ikke kan starte på grund af det.. [:*(]
Jeg kan ikke starte Magica (købt over Steam) og det er et spil som ALLE computere burde kunne køre.. NÆSEN også Windows 3.11 ARGH!! 🙁
Og den kan ikke køre programmet PowerDVD 9! I DON'T GET IT!! 🙁[:*(]
tilføjet af

Ikke derfor

Det er ikke pga. kortet. Det tyder mere på at der mangler at blive installeret noget software/drivere.
tilføjet af

Nå okay..

Nå okay.. 🙂
Men vær gang jeg vælger et spil på http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ står der "Fail" og den kommer ikke engang op på minimum.. 😕
Og jeg føler også at jeg ikke rigtigt kan spille så mange spil uden lag.. Jeg har prøvet at spille Shatterd Horizon men det laggede på den her computer.. [:*(]
tilføjet af

ps.

Jeg har betalt 6500 kr. for min computer..
Her er den og det sted jeg har købt den: http://www.computeam.dk/product/index/id/n53jg-sx214v/
tilføjet af

Re:Grafikkort

Hej ved ikke hvornår du har købt den, men du har da hvertfald gjort et dårligt køb. 6500kr. for en bærbar computer med gt 415m 😃, det er da for dumt, vil gerne høre dine specifikkationer, hvis det er muligt, da ændring af settings kunne optimere din computer.
tilføjet af

Har lige set dine specifikationer

Hej, oka fandt linket, og syntes virkelig det er et dumt køb, håber ikke du har købt den for nyeligt, for du har ikke fået meget for pengene...
tilføjet af

Glemte lige...

Hej glemte lige at sige at jeg købte min bærbar for 3 måneder siden til 7000, og jeg kan indtil videre køre alle de spil jeg har prøvet(black ops, crysis 2 demo, etc.) i full hd uden lagg. Har desuden lige købt Crysis 2, som jeg forventer at køre smooth
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.