5tilføjet af

fortsættelse af fitnesscentersvindlerne

Som nogen ved, har jeg skrevet et indlæg herind, fordi jeg søgte råd mht hvad jeg skulle gøre ved mit motionscenter.
Mit motionscenter hæver uretmæssige beløb fra min konto hver måned. Jeg kan ikke få dem til at ordne mit medlemskab og nu gider jeg ikke slås mere med dem.
Jeg kan fortælle at jeg har kontaktet Forbrugerklagenævnet, som gerne vil gå ind i sagen, hvis centret ikke rette ind. Min bankrådgiver er blevet informeret og har anbefalet mig, at jeg får centrets kontonummer, således at jeg selv kan overføre de penge fra februar, som jeg ikke har betalt, da de krævede 649 kr. i stedet for 299 kr.
Min forældre har sagt at når jeg sender klagebrevet, skal det ske anbefalet, således at der er dokumentation for modtagelsen.
Det glæder mig overordenligt, at Forbugerklagenævnet var så utrolig søde at snakke med og meget gerne ville gå ind i sagen, hvis ikke der kom en løsning på problemet. Det lettede, fordi jeg følte ærlig talt, at jeg hele tiden rendte panden mod muren med det center.
Så hvis nogen overvejer at melde sig ind i Fit-in Fitness på Nørrebro - DON´T GO THERE. Min veinde ville de også snyde for penge og hun måtte have banken til at trække de penge tilbage.
Hvis I har nogle gode råd angående min sitation, så hører jeg meget gerne fra jer :-)
Kh
tilføjet af

Respekt

🙂 Du har gjort det helt rigtige.
Dit motionscenter lyder som nogle rigtige svindlere. Jeg synes også du skal skrive et læserbrev til lokalavisen, sammen med din veninde.
Det er da allegevel lang tid siden, at jeg har hørt om så insisterende svindleri overfor kunder i et motionscenter. Som om NOGEN ville affinde sig med, at betale DOBBELT om måneden.
Godt at du snart får skovlen under dem! Fortæl endelig resten :-)
tilføjet af

Du har gjort det helt rigtige

og det fryder mig næsten på dine vegne at du snart får skovlen under dem :-) Fortæl endelig fortsættelsen 🙂
tilføjet af

Godt

gået🙂 Knaelern
tilføjet af

Nu er brevet sendt

Jeg har brugt noget tid på at skrive den kalge ordenligt. Den er sendt rekommanderet og nu venter jeg bare på at de kontakter mig. Jeg ved at hende chefen altid benægter det hun har gjort, så det bliver en fantastisk samtale, glæder mig allerede...not :-(
Men jeg har besluttet mig for, at hvis hun ikke er lydhør, så sender jeg bare sagen til Forbrugerklagenævnet, så må de overtage hende. Hun skulle nemlig være meget spids i betrækket :-)
Jeg skal nok opdatere jer, når jeg ved mere.
Forresten har jeg ikke været nede og bede om deres kontonummer, men jeg har givet dem muligheden for at bringe orden i mit abonnement og således kan jeg se via min netbank, om det er sket. Men jeg tror ikke jeg kommer gennem det her uden kamp.
tilføjet af

1000 tak

🙂 Det er meget rart med noget opbakning. Jeg har aldrig prøvet det her før og det er ikke lige min stil absolut at skulle i konflikt. Det har altid været nok at tale sig frem til en løsning, men det kan mit motionsenter åbenbart ikke finde ud af 🙁 Jeg forstår ikke at de bliver ved med at ville kræve at få flere penge af mig end de har ret til. Det ville jo være så meget lettere for alle parter om de bare fik ordnet det med det samme.
Ja, man undres
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.