forgift drikkevandet
så kvæler du ladyen og modild, det er da trist?
| Favorit hold? |
| Løn...instruktør |
| har du dopet dig.... |
| Odense BK |
| Doping |
| Hvad er det fedeste ord/slang du kender |
| Hvad syntes du om |
| kig lige her |
| Bedste motion muligt |
| Bedste motion muligt... |