4tilføjet af

Fifa 2007 finter

Nogle der har nogle fede finter / tricks til fifa 2007 til PC??
Syntes ikk rigtigt jeg kan finde ud af at lave de fede.. kun de mest simple..
Så del jeres erfaringer med os
tilføjet af

Hvordan laver man overhovedet finter?

Hvordan laver man overhovedet finter? jeg synes ikke jeg kan få det til at virke. har sagt at min finte-tast skal være e, men der sker ikke noget...
tilføjet af

det er fordi...

De har gjort det meget svært at lave finter, for at det ligesom i virkeligheden ikke skal være "lige til". som i de forrige spil..
Meget fedt sys jeg... men kan bare ikk knække koden :)
tilføjet af

Finter

Man kan lave Finter ved at holde Shift nede og så simpelthen bare prøve sig frem med piletasterne ;D
tilføjet af

hmm

Jeg har lige prøvet fifa 2007 til pc. Jeg har aldrig prøvet et sådan ringe fodbold spil før. 2007 udgaven er dårliger end 2006 udgaven. Så mit råd er at man aldrig skal købe fifa fodbold spil mere. Grafiken er dårlig ( havde det på det højeste). gameplayet dårligt man kan ikke rigtig drible sidst man kunne drible i et fifa spil var 2000 og 2001 udgaven. Der er ikke sket en skid nyt i 2007 udgaven iforhold til 2006 udgaven.
Jeg misted virkeligt mit gode syn på fifa da jeg for nogle år siden spilled 2004 udgaven. 2004 udgaven er det dårligste ever. pga. når man havde bolden oppe i modstanderens forsvar trag forsvaret sig ned på baglinjen og man kunne gå helt hen til målet også havde man scoret. Så mit råd er at man/du skal købe PES(pro evolution soccer) eller det helt nye em 2008.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.