2tilføjet af

erıc krıstıan tıdlıgere norsk landsholdsspı...

hejsa. det er saadan at jeg leder efter en person jegf moedte paa ferıe. er der nogle der ved hvordan man kan opspore hans navn hvıs jeg fx ved hans foedselsdato??
Nogen der har hoert om en erıc krıstıan der har spıllet en tıd paa det norske fodboldslandshold og ogsaa 2 dıvısons fodbold ı england boet nogle maaneder ı london. han spıller ıkke mere fodbold pga en knaaskade. nogle der har hoert om ham? han har desuden foeedselsdag den 20/7-1977......
jeg kom tıl at gıve det forkerte nummer og da jeg havde saa travlt da jeg skulle afsted glemte jeg at spoerge efter hans. han er tıt ı danmark. saa maaske nogen ved hvem det er......oensker ıkke noget hoejere end at fınde frem tıl ham.....
han var ı tyrkıet fra 13- 20 julı 2005......mamarıs
nogen der kan hjaelpe mıg eller ı det mındste ved hvad jeg kan goere for at fınde ham
tilføjet af

flere oplysninger

Hejsa,
Nordmændende har vel også en slags DBU, så hvis du ved hvilket år han spillede på landsholdet, kan du måske opsøge ham der.
Eller se om der findes en norsk telefonbog på nettet...måske er det et skud i tågen...men et forsøg værd.
Bor han i DK? Så prøv evt den danske telefonbog.
Held & Lykke :o)
tilføjet af

mumie

hvis han har spillet fodbold på landshold i Norge, er der sikkert mange som vil genkende ham i Norge. Derfor kan du jo prøve at gå ind på den norske chat, f.eks. på chat.sol.no og spørge nogen. Held og lykke.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.