47tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

Jeg ved ikke om det er en midlertidig FEJL, men SOL har umiddelbart delt denne og andre debatter op i side 1, 2, 3 osv. Det finder jeg MEGET forvirrende og ødelæggende for en debat, og særligt for nye læsere eller debattørere, som ikke lige har opdaget det.
Tak
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

Jeg ved ikke om det hele tiden har været sådan, og at jeg bare ikke har opdaget det??? [???]
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Det har det ikke

Jeg har også haft sværere ved at finde svarene, når de rykker om på side 2.
Trådet visning fungerer godt, men jeg kan godt se, at det har nogen begrænsninger, når der kommer en tæt dialog med mange svar.
tilføjet af

Det har det ikke

Jeg har også haft sværere ved at finde svarene, når de rykker om på side 2.
Trådet visning fungerer godt, men det har nogen begrænsninger.

Tak for dit svar Anklageren 🙂
Det er rart at vide, at det ikke er mig den er gal med.
Ja, der er mildest talt forvirrende at de flytter svar om på side 2,3 osv.
Jeg håber at det er en midlertidig fejl, som bliver rettet.
Trådet visning er også det jeg altid vælger, og tidligere havde de plads til alle svar, mens de nu klipper tråden over efter ganske få indlæg, og fortsætter på side 2,3 osv.
Somme tider tror jeg at SOL forsøger at ødelægge sig selv.
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

For at gøre dem mangfoldige og kulturberigende

kan du da nok selv regne ud.
tilføjet af

For at gøre dem mangfoldige og kulturberigende

Er det den officielle holdning fra DF?

MVH
Mega
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

Sikke noget L.O.R.T de har lavet!!!!!!!!!!!!!!!1

Mega
tilføjet af

Næsten 1-år

Er der gået siden den rigtige sol døde 🙁 , og denne/dette opstod 😖 , I starten var solen totalt ubrugelig, men Pga. en masiv protest fra Div. debatører, så blev en del af solen ændret så man kunne bruge den, nogenlunde.
Men, man skulle tro de havde en højre plan med solen, for nu bliver alt det som blev fjernet dengang vist, som jeg ser det genindført.
Bare det med at den automatisk ikke starter på "tråden", det er noget så [:X] , det er noget rod, igen, på den karakterskale som skolerene bruger i dag, der nærmer solen sig et fint -3.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Næsten 1-år

Er der gået siden den rigtige sol døde 🙁 , og denne/dette opstod 😖 , I starten var solen totalt ubrugelig, men Pga. en masiv protest fra Div. debatører, så blev en del af solen ændret så man kunne bruge den, nogenlunde.
Men, man skulle tro de havde en højre plan med solen, for nu bliver alt det som blev fjernet dengang vist, som jeg ser det genindført.
Bare det med at den automatisk ikke starter på "tråden", det er noget så [:X] , det er noget rod, igen, på den karakterskale som skolerene bruger i dag, der nærmer solen sig et fint -3.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Ja, du har helt ret i, at de først ændrede hele fundamentet for SOL, og det var ikke særligt vellykket. Så krævede de TVUNGEN login, som ikke fungerer.
Nu har de så smadret SOLEN totalt ved at lave det her side 1,2,3,4 osv.
Jeg er skuffet over at man laver sådan noget dumt noget.
Somme tider tror jeg de forsøger at smadre solen selv, for at få stoppet debatten.
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Måske for krævende for parkbetjenten?

Prøv lige at tænke på at det jo trods alt er bergrænset hvor megen datamat-programmering der indgår i uddannelsen som parkbetjent hhv. soléttine. De gør det vel så godt de kan?!
vh.
Ammefaderen.
tilføjet af

ADVARSEL!!! Denne tråd bliver delt op i s1,2,3 osv

Dette er blot en almindelig påmindelse til nye læsere og faste skribenter.
Når tråden når en vis længde, klipper de den over, og opretter side 1,2,3 osv.

Kig derfor efter øverst, lige over tråden, om de nu har opdelt den i flere sider!

Jeg ved det er åndsvagt, men hvad kan man forvente, når SOL forsøger at ødelægge gode debatter.

MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Måske for krævende for parkbetjenten?

Prøv lige at tænke på at det jo trods alt er bergrænset hvor megen datamat-programmering der indgår i uddannelsen som parkbetjent hhv. soléttine. De gør det vel så godt de kan?!
vh.
Ammefaderen.

Jeg forventer intet af det du kalder parkbetjentene(moderatorene). De følger bare trop når SOL teknikkerne laver ændringer.
Hvor er det SØRGELiGT at de på denne måde ødelægger en god debat.

MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

Hvad POKKER har de gang i fra SOL-redaktionen!!
Det er TÅBELIGT at opdele tråde i side 1,2,3 osv
SKAM JER SOL.. FØJ FØJ FØJ [:X] [:X] [:X]
Megaprofilos
tilføjet af

Trådet visning burde være standard igen

Jeg har også haft sværere ved at finde svarene, når de rykker om på side 2.
Trådet visning fungerer godt, men jeg kan godt se, at det har nogen begrænsninger, når der kommer en tæt dialog med mange svar.

Selv i en tråd med i omegnen af 200 svar har jeg aldrig oplevet dette som et problem. Så længe der anvendes trådet visning.
Flad visning gør netop sådan en tæt dialog helt uoverskuelig, hvis det blot kommer et par enkelte svar til en anden undertråd. Med mindre man indførte tvungen citering. Men det kan Hr. og Fru Grønlangkål jo alligevel ikke finde ud af.
tilføjet af

Måske for krævende for parkbetjenten?

[quote="Ammefaderen" post=2544965]Prøv lige at tænke på at det jo trods alt er bergrænset hvor megen datamat-programmering der indgår i uddannelsen som parkbetjent hhv. soléttine. De gør det vel så godt de kan?!
vh.
Ammefaderen.[/quote]
Jeg forventer intet af det du kalder parkbetjentene(moderatorene). De følger bare trop når SOL teknikkerne laver ændringer.

Teknikkerne laver ikke ændringer af sig selv. Hvis folkene bag SOLen begyndte at give sig i kast med virtuelle dynamiske websider, så gik det da først galt 😃 Det udfører teknikerne for dem 😉 Og jeg er sikker på, at Ammefar henfører til, at web"afviklerne" på SOLen er parkbetjente, piccoliner eller andre uden professionel kendskab til, hvordan en debatside skrues sammen.
Moderationen er så et helt kapitel for sig selv, men det tager vi ved en anden lejlighed. Denne tråd handler om designet.
tilføjet af

Måske for krævende for parkbetjenten?

Læs det jeg har skrevet igen!
Du har totalt misforstået hvad der foregår!
Mega
tilføjet af

Trådet visning burde være standard igen

Du har TOTALT misforstået problemet.
Problemet er at NETOP trådet visning bliver beskåret i side 1,2,3 osv
Du burde kunne gennemskue det.
Det er en ommer!

Mega
tilføjet af

Trådet visning burde være standard igen

Prøv blot at vælge trådet visning, og så ser du at de opdeler indlæget i side 1,2,3 osv.
SOL- redaktionen BURDE SKAMME SIG!!!
Mega
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

HA HA. Mega.
Du får da rigtig en sludder for en sladder med dig selv her [(:]
Det er da fuldstændig normalt at dele siderne op når der er mange indlæg. Kommer der meget mere end 20 bliver det jo ret uoverskueligt, så jeg kan godt se logikken.
Generer slet ikke mig...
tilføjet af

Jeg lavede lige et lille forsøg

Jeg har prøvet at svare på en gammel tråd, som jeg kan huske har haft mange svar, og den skiftede udseende, da jeg svarede.
http://www.sol.dk/debat/233-fri-debat-politik-a-samfund/2244217-horer-df-hjemme-i-et-demokrati
Nu er den da helt uoverskuelig med de mange slettede kommentarer og med 6 sider.
tilføjet af

Jeg lavede lige et lille forsøg

Jeg har prøvet at svare på en gammel tråd, som jeg kan huske har haft mange svar, og den skiftede udseende, da jeg svarede.
http://www.sol.dk/debat/233-fri-debat-politik-a-samfund/2244217-horer-df-hjemme-i-et-demokrati
Nu er den da helt uoverskuelig med de mange slettede kommentarer og med 6 sider.

Ja, det er et godt eksempel. 🙂 Debatten bliver helt uoverskuelig.
Hvis man eks svarer lidt inde i en tråd på side 1, havner svaret på side 6. Det virker fuldkommen åndsvagt, og fjerner sammenhængen. Man kan ikke længere se hvem der svarede hvor.
Tak for dit svar
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv


Det er da fuldstændig normalt at dele siderne op når der er mange indlæg. Kommer der meget mere end 20 bliver det jo ret uoverskueligt, så jeg kan godt se logikken.
Generer slet ikke mig...

Det er da ikke spor logisk. Hvis man eks svarer én på side 1, havner svaret måske på side 7, uden at man kan gennemskue at det er et svar til en bestemt person på side 1.
Mega
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

PS hvis du kan komme med en bedre forklaring er du velkommen. Som jeg ser det nu, er der ingen mulighed for at gennemskue hvem man svarer.
Mega
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

Jeg må tilstå at jeg også finder det meget forvirrende.
Jeg har svært ved at se formålet med det her [???]
Med venlig hilsen
Profilnr21
tilføjet af

Det ved jeg ikke, men fra min radikale gruppe

der er bedre end DF.
tilføjet af

Det ved jeg ikke, men fra min radikale gruppe

Rad hvordan kan du svigte dit parti(DF) på den måde?
Mega
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

Jeg kan heller ikke se formålet. Jeg tror de laver forsøg med siden. Synes at det her er dybt åndsvagt!
Man svarer en på side 1, men ens svar havner på side 7, helt uden at man kan se hvem man har svaret. Dybt godnat!
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

He he, tror desværre ikke at det er en fejl, Solens folk prøver bare at ændre siden stille og roligt på en måde, så det ikke giver for meget ballade.
Det er over en måned siden jeg var herinde sidst, og bemærker også at man nu som udgangspunkt kommer ind på flad visning - ej hvor er det blevet dårligt herinde efter at man skulle oprette en profil, der er jo ingen debattører tilbage kan jeg se.
Det er Ammefar, julemanden (uanset hvad nummer), flemming35, Løvemor, Fie1990, trebla, Karsbæk, Anusnymus, brutal-soldat, Rad, Fiskara, Hr. Ammefar Hnasen, Megaprofilos, Sejler, Altid blå, Fie 1990, den_radikale, Rad, dk_tarzan, Argu og enkelte andre der går igen og igen, og nogle af dem er simpelthen ikke værd at læse, jeg vil ikke tvære i det, men tag f.eks. Rad og Fiskara - eiii ved i hvad....
Nå men I må hygge Jer herinde, jeg har ikke savnet den nye Sol, jeg har savnet den gamle, men den kommer nok ikke tilbage, så jeg sletter min profil fra i dag af.
Min anbefaling er, at I gør det samme, Sol's ledelse gør kun det de selv vil, uden at lytte til brugerne herinde, jeg håber i mit stille sind på, at siden dør ud stille og roligt.
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

He he, tror desværre ikke at det er en fejl, Solens folk prøver bare at ændre siden stille og roligt på en måde, så det ikke giver for meget ballade.
Det er over en måned siden jeg var herinde sidst, og bemærker også at man nu som udgangspunkt kommer ind på flad visning - ej hvor er det blevet dårligt herinde efter at man skulle oprette en profil, der er jo ingen debattører tilbage kan jeg se.
Det er Ammefar, julemanden (uanset hvad nummer), flemming35, Løvemor, Fie1990, trebla, Karsbæk, Anusnymus, brutal-soldat, Rad, Fiskara, Hr. Ammefar Hnasen, Megaprofilos, Sejler, Altid blå, Fie 1990, den_radikale, Rad, dk_tarzan, Argu og enkelte andre der går igen og igen, og nogle af dem er simpelthen ikke værd at læse, jeg vil ikke tvære i det, men tag f.eks. Rad og Fiskara - eiii ved i hvad....
Nå men I må hygge Jer herinde, jeg har ikke savnet den nye Sol, jeg har savnet den gamle, men den kommer nok ikke tilbage, så jeg sletter min profil fra i dag af.
Min anbefaling er, at I gør det samme, Sol's ledelse gør kun det de selv vil, uden at lytte til brugerne herinde, jeg håber i mit stille sind på, at siden dør ud stille og roligt.

Hvor er det bare SMUKT skrevet. Det er hele problemt lige PT. Siden mangler som du HELT rigtigt skriver debattører. Dem du nævnte er de eneste der er tilbage. Siden virker som helhed DØD.
Moderatorene/programmørerne er TOTALT ligeglade med hvad brugerne mener. NU har de lige fået ideen med at oprette side 1,2,3,4 osv, og så GØR de det bare, helt uden at tænke det IGENNEM FØRST.
For nu at gøre det endnu værre, så kan jeg fortælle dig, at blandt de profiler du omtalte, så går jeg igen 2 gange. Guderne må så vide, hvor mange gange de andre går igen.
Af uvisse årsager, har man et ønske om at SMADRE den frie debat på SOL. DET er meget SØRGELIGT.
Jeg er imponeret af at du kan blive væk fra siden. Problemet for mig, og sikkert mange af de tilbageblevne, er at man bliver lidt AFHÆNGIG af at bruge siden. Skulle jeg følge mit HJERTE var jeg for længst stoppet på denne side.
De har ganske enkelt SMADRET siden totalt efter de ændrede design, og nu har de så lavet det endelige dødsstød med side 1,2,3 osv.
SØRGELIGT og hvor må de SKAMME sig på redaktionen.
Rigtig mange tak for dit svar!!!!
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

Det er VIRKELIG VÆRD at læse denne mands indlæg!!

MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

Hvor er det skægt. Jeg har tænkt nøjagtigt det samme.
Med venlig hilsen
Profilnr21
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

[quote="john-malmer" post=2545249]He he, tror desværre ikke at det er en fejl, Solens folk prøver bare at ændre siden stille og roligt på en måde, så det ikke giver for meget ballade.
Det er over en måned siden jeg var herinde sidst, og bemærker også at man nu som udgangspunkt kommer ind på flad visning - ej hvor er det blevet dårligt herinde efter at man skulle oprette en profil, der er jo ingen debattører tilbage kan jeg se.
Det er Ammefar, julemanden (uanset hvad nummer), flemming35, Løvemor, Fie1990, trebla, Karsbæk, Anusnymus, brutal-soldat, Rad, Fiskara, Hr. Ammefar Hnasen, Megaprofilos, Sejler, Altid blå, Fie 1990, den_radikale, Rad, dk_tarzan, Argu og enkelte andre der går igen og igen, og nogle af dem er simpelthen ikke værd at læse, jeg vil ikke tvære i det, men tag f.eks. Rad og Fiskara - eiii ved i hvad....
Nå men I må hygge Jer herinde, jeg har ikke savnet den nye Sol, jeg har savnet den gamle, men den kommer nok ikke tilbage, så jeg sletter min profil fra i dag af.
Min anbefaling er, at I gør det samme, Sol's ledelse gør kun det de selv vil, uden at lytte til brugerne herinde, jeg håber i mit stille sind på, at siden dør ud stille og roligt.[/quote]
Hvor er det bare SMUKT skrevet. Det er hele problemt lige PT. Siden mangler som du HELT rigtigt skriver debattører. Dem du nævnte er de eneste der er tilbage. Siden virker som helhed DØD.
Moderatorene/programmørerne er TOTALT ligeglade med hvad brugerne mener. NU har de lige fået ideen med at oprette side 1,2,3,4 osv, og så GØR de det bare, helt uden at tænke det IGENNEM FØRST.
For nu at gøre det endnu værre, så kan jeg fortælle dig, at blandt de profiler du omtalte, så går jeg igen 2 gange. Guderne må så vide, hvor mange gange de andre går igen.
Af uvisse årsager, har man et ønske om at SMADRE den frie debat på SOL. DET er meget SØRGELIGT.
Jeg er imponeret af at du kan blive væk fra siden. Problemet for mig, og sikkert mange af de tilbageblevne, er at man bliver lidt AFHÆNGIG af at bruge siden. Skulle jeg følge mit HJERTE var jeg for længst stoppet på denne side.
De har ganske enkelt SMADRET siden totalt efter de ændrede design, og nu har de så lavet det endelige dødsstød med side 1,2,3 osv.
SØRGELIGT og hvor må de SKAMME sig på redaktionen.
Rigtig mange tak for dit svar!!!!
MVH
Megaprofilos


For ikke længe siden var der nogle grimme rygter om en person her på solen, men så kom en bastant politianmeldelse og tvungen login, og dernæst sletning og banning af profiler - så nu er rygterne forstummet - er det ikke herligt?
Der er nemlig forskel på folk. Nogle har magten - og nogle er bare røde brokkehoveder og snyltere 😃
Så kan I fatte det røde mongoler!

Altimens jeg befinder mig her i Bahamas dejlige
skattely paradis, og I bliver flået af kosteskaftet og vankeren
og alle de dejlige gæster som de har inviteret til landet med mælk og
honning på bistandskontorerne -
http://epn.dk/samfund/politik/article2720182.ece
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

Der er også kommet "telefonrør" ikon så man kan modtager en sms hver gang en anden skriver indlæg [l] [sol]
tilføjet af

Jeg får Anklageren til at kigge på sagen

med det samme.
Tror det skyldes at der er en fejl i en formel så der bliver ganget med x i anden i stedet for at dividere med kvadratroden af pi.
tilføjet af

Ja det mener jeg heller også!

Det er rigtig irriterende og det giver kløe i skridtet at man ikke kan skrive anonymt for man skal hele tiden oprette nye frofiler og mails ... men jeg har dog en automatiseret fremgangsmådjje til ded do! Så det bare 100% asshole til soletterne!
vh.
Ammefar
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

Ja det er "genialt" med et telefonrør, så er man da sikker på ikke at være anonym, når de har ens telefonnummer. Smart!
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Jeg får Anklageren til at kigge på sagen

Den med formlen var sjov i starten. Intet varer ved, og man må vidre.

MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Ja det mener jeg heller også!

Jeg tror godt, at du selv ved hvorfor de sletter dine profiler. Det skal ikke afholde dig fra at oprette nye. Lad ikke tyraniet styre dig!
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Ja det mener jeg heller også!

Det er en leg at oprette nye profiler, nu hvor de kun banner folks profil, og ikke deres Ip. Held og lykke, og lad dig ikke holde tilbage af deres moderation. Se blot hvilke ulykker der har lavet ved at opdele debatten i side 2,3,4 osv
Skam JER SOL
Megaprofilos
tilføjet af

Ja det mener jeg heller også!

PS Hold modet oppe!!

MVh
Megaprofilos
tilføjet af

Men du må da give mig ret

man skal da dividere med kvadratrod pi før det virker.
Jeg er sikker på at Anklageren er enig med mig i denne betragtning.
tilføjet af

Ja det mener jeg heller også!

Det er vigtigt!!
Megaprofilos
tilføjet af

Men du må da give mig ret

Du har helt ret 😃
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Men du må da give mig ret

Kvadratroden er altd vigtig at huske!

MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

Hold da op. Det var da en test som ville noget 😉
Budskabet er opfandet, men synes nu ellers i alle plejer at komme med nogle langt mere saglige indlæg når vi ændrer lidt hist og her, og håber da at vi kan finde den tone igen istedet for at skælde og smælde (ihvertfald i dette forum) og spamme vildt om sig.
Sideinddelingen er nu væk igen, men intet varer evigt, så hermed et lille "heads-up" omkring at der kommer til at ske store forandringer for SOL i nogenlunde nær fremtid. Og ja, i skal nok blive informeret, OG inddraget i det. Stol trygt på det 🙂
Nyd foråret!
[sol] SOL-redaktionen
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

Laver I SOL om til den gamle udgave? 😃
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

Hold da op. Det var da en test som ville noget 😉
Budskabet er opfandet, men synes nu ellers i alle plejer at komme med nogle langt mere saglige indlæg når vi ændrer lidt hist og her, og håber da at vi kan finde den tone igen istedet for at skælde og smælde (ihvertfald i dette forum) og spamme vildt om sig.
Sideinddelingen er nu væk igen, men intet varer evigt, så hermed et lille "heads-up" omkring at der kommer til at ske store forandringer for SOL i nogenlunde nær fremtid. Og ja, i skal nok blive informeret, OG inddraget i det. Stol trygt på det 🙂
Nyd foråret!
[sol] SOL-redaktionen

Hej Flanhard
Mange tak for dit svar 🙂
Det glæder mig virkelig, at I har fjernet den sideopdelig igen. Det var totalt kaos, da svar på en del af tråden på side 1, nogle gange havnede på side 2,3,4.
OG helt uden at man som almindelig bruger kunne gennemskue hvem man havde svaret, og på samme måde kunne den der blev besvaret, ikke se at der var et svar.
Jeg beklager meget hvis jeg har været for hård i retorikken. 😖
Det undskylder jeg hermed for 🙂
Jeg er slet ikke modstander af forandringer, så længe de er smarte og forbedrer debatten. Fremtiden er at man tilpasser sig ændringer.
Lidt i sjov; Jeg håber i forandrer siden, så den ligner den gamle debat. 😃
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Er det en FEJL? debatterne består nu af S1,2,3 osv

PS det er for øvrigt dejligt at I indrager brugerne i nye tiltag. DET glemte i SÅ lige at gøre med denne side 1,2,3 osv. I valgte HELT TDELIGT at lade det stå på over weekenden, for at se hvad der skete. DET er IKKE OK!
Lad os håbe at I gør det bedre i fremtiden.

MVH
Megaprofilos
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.