5tilføjet af

En dagløn på 150 mio - hvordan ?

Ja - mine spørgsmål lyder ganske kort:
Hvordan kan Madonna tjene 150 mio dkr på en enkel dag ?
Og...faktisk så har en prof. fodboldspiller vel næsten tjent ind til resten af sit liv(pension og hele lortet)efter en fodboldturnering..? eller efter at ha tegnet kontrakt med en udenlandsk klub...
I det hele taget så burde konen jo sagtens ku leve af mandens indtjening på den måde..?
tilføjet af

Ja helt enig

og kvinden bør altid gå 10000 skridt efter manden ligesom lurifax spiller på trommen. 150 mio dkr kan en regnorm leve længe for hvis den er tør. Det det kommer an på er mandens indtjening ikke kvindens. For så bliver manden ked. Sikke et misfoster sådan en boldturnering det må være med kegler. kontrakkort lyder ganske speget næsten som en sild.
Men hvad mener du egentlig?
tilføjet af

Ja det lyder uhørt.

Men det betyder jo ikke, at hun nødvendigvis er mere lykkelig end dig og mig.
Eksempelvis kan hun ikke frit og anonymt gå rundt i byen.
Jeg ville ikke bytte.
tilføjet af

Hun løber ikke efter 1 bold og sparker den væk

Det er hvad som hendes Sjov kostede i Horsens forståelig nok. Så spørg dig selv hvad har kommunen tjent på de ~75.000 tilskuer.?
tilføjet af

The Beatles

Blev tilbudt 1 miliart dollers, for en konsert på 4 timer i japan, efeter at de var stoppet, men de sagde nej tak?, hvem forstår det, 1 miliart dollers er da en slags penge, og der kan madonna ikke være med.
Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

bare tænk på

- transport,mad og ophold, lydsystem,andet udstyr, flatscreens, tekniske lys&lydmænd, organisation, project management, kostymer, dansere, roadies, etc.
det skal altsammen betales ud af dagslønnen - og så tjener man mere n9r man er top-top-top kvaliteet der leverer varen!
men måske også værd at tænke ovr hvad forberedelserne/investeringen kræver... du tog vel også studie lån - omend det for os normale er andre beløb, ved vi alle havd det kosetr at nå toppen !!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.