4tilføjet af

DROP UNOTEL

Med deres nye priser og den måde som de nu bare har ændret mange ekstra ting uden at gøre folk opmærksom på det - f.eks. så hedder det jo nul kr. i abo og 0 kr. i mindste forbrug - men alligevel er de nu startet på at hæve 10 kr for at være "inaktiv" i en måned. Så er der jo ikke et minimumsforbrug på 0 kr! Og det er et generelt problem hos alle jeg kender at de først afregner tingene rigtigt, når man KONTAKTER dem - og så her sidst fik jeg f.eks. 50 kroner fordi de havde opkrævet de nye priser før den annoncerede dag - pisse ulovligt - men går den så går den!
tilføjet af

Er flyttet til M1 - de har også fri tale

Hej
Er helt enig - så nu er jeg flyttet til M1 - de har fri tale til alle M1 kunder - og så skal man ikke engang oprettes på samme "kunde" eller noget!
MVH
Mie
tilføjet af

Helt enig

Jeg er helt enig. Man skal holde sig langt væk fra det teleselskab! De opkræver penge for noget man ikke engang er klar over koster penge, og svarer ikke tilbage på de klage-emails man sender...! Hmm..
Så vælg et andet teleselskab som du trygt kan stole på!
tilføjet af

unotel nejtak

har netop opsagt 3 nummer v dem grundet deres højeprisstigninger,og pludselig har de unge heller ikke fri sms mere selv om de kalder det det. men de må max skrive 1500 sms på en md.er flyttet til cbb.dk som har 69 øre pr min og 20 øre for en sms,og man kan koble fri sms på hvis man har lyst.
så UNOTEL FARVELLER ....
tilføjet af

Overraskende-ja !!! Men alligevel.

😉Jeg blev også overrasket over et træk på en ikke aktiv tlf. Jeg blev i sin tid anbefalet at bruge Unotel netop p.g.a. at det var muligt at have en tlf. uden at skulle tvangs bruge den.
Alligevel kan jeg godt forstå Unotel. Det er rimeligt at måtte betale et symbolsk beløb for at have muligheden for at aktivere sin tlf. hvis der bliver brug for det. Jeg er ikke en meget talende teenager. Bruger min mobil efter behov, og det er ikke stort.
venlig hilsen
Laust
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.