3tilføjet af

Dobbeltmordet i 1948

Det er utroligt, at nogle forfattere/"forfattere" kan fortsætte med at fremstille sig selv som findere af de vises sten. Læste i går, at der nu kommer endnu en bog om dobbeltmordet på Peter Bangsvej, Frederiksberg (1948), hvor det hele selvfølgelig på overraskende vis (!) er opklaret.
Jammen den skrev Erik Haaest jo allerede i 2000!! Den "Dobbeltmord og edderkopper", kanonspændende som en krimi - og hans konlusion kan være lige så god som andre, jeg har hørt. Han mener, morderen var en dengang meget kendt, overordnet politimand. Når Haaest på foredragsmøder har spurgt, hvorfor denne mands familie aldrig har protesteret endsige indstævnet Haaest for grove injurier, er der blot tavshed. Kan det mon være tegn på, at han har ret? 😉
tilføjet af

haaest har en fortid på rapport

og senest har han arbejdet for et bådmagasin, enhver kan skrive en bog, men han mangler bare beviserne.
har du forresten læst at en politimand har påsat 22 brande, samt prøvet på at brænde sit eget hjem af 2 gange, grundet forsikringssvindel.
han deltog i borgermøder, og fortalte hvordan folk kunne undgå pyromaner, hvorefter han igen stak ild til diverse huse.
han var politimand i 16 år, vistnok i sønder jylland.
vi ved alle, at dette område er kendt for voldtægt, pædofili og børnemishandling.
tyskerne går jo ind for tærsk og nacistiske metoder i børne opdragelsen.
tilføjet af

Dit indlæg...

...hænger ikke rigtigt sammen?!
Selvfølgelig ved jeg, at haaest arbejdede for bladet rapport i begyndelsen af 70'erne - men hans opgave var nu ikke at fotografere eller finde bare damer; derimod fandt han bl.a. storstikkeren Grethe Bartram i Sverige.
"Enhver kan skrive en bog"..tja, men Haaest har nu ikke så få kort på hånden i bogen om dobbeltmordet. Gad vide, om du har læst en eneste af hans mange andre bøger? En af de bedste er efter min mening "HIPO-folk" (2007), hvor han har opstøvet en lang række af dem, der meldte sig til dette terrorkorps i 1944-45 og fundet ud af, hvad der blev af hver eneste.
tilføjet af

Bogen "Revision"

af Anders Bodelsen handler også om dobbeltmordet.
Jeg har endnu ikke læst slutningen, men en højtstående politimand fra Kbh. Politi optræder i bogen.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.