7tilføjet af

"Din e-mail har vundet 915,850 Euros"

Har I andre også fået en e-mail, der lyder sådan? Det har jeg. Den er sendt fra "Pcvo Info". Er det svindel, der lokker én ud i noget farligt, hvis man åbner den?
tilføjet af

"Din e-mail har vundet 915,850 Euros"

Jeg har fået en del af de mails, det er nogen som prøver at logge penge ud af dig.
Du skal betale for at få pengene og du skal betale fragt, der er ingen grænser på opfindsomhed, de bliver ved med at finde på " gebyr " og du får aldrig pengene.....
Hold dig langt væk fra disse mail, slet dem med hård hånd.
Jeg ville aldrig betale for at få penge, men man kan spørge sig selv " hvorfor får jeg disse penge ???? " Har man været med i konkurrencer eller lign. så muligheden er der.... som regel ikke :)))
tilføjet af

"Din e-mail har vundet 915,850 Euros"

Ja det er svindel 😮
De vil have dig til at overføre penge for at du kan få "gevinsten" udbetalt
tilføjet af

"Din e-mail har vundet 915,850 Euros"

JA ja Ja for satan der er svindel 😖
tilføjet af

Glem ALT om hurtige penge

På nettet skal man kun bruge NemID og sider du har ABSOLUT tillid til. Internettet kan ikke gennemskues, og slet ikke af "almindelige" borgere.
Du skal aldrig! oplyse:
- Pinkode
- Personnr
- Bank konto
- Personlige data
- Adresser på dig selv eller venner
- Ferieperioder
-
Vær mistænksom overfor:
- Hjemmesider med danske stavefejl
- Hjemmesider som lover noget (især penge)
- Personer som du ikke kender
- Handler for større beløb end du kan tåle at miste
- osv
tilføjet af

Gad vide om nogen plumper i?

Siden de bliver ved at forsøge sig. De såkaldte Afrika-breve, som huserede Internettet for 5-10 år siden, ser vi ikke mere. De fandt vel til sidst ud af, at det ikke indbragte noget alligevel.
Ved blot en smule omtanke, bør man kunne regne ud, at det er ulogisk at skulle betale for at få nogle penge. Beløbet for fragt og forsendelse kunne jo blot trækkes fra gevinsten.
Nej hold dig langt væk fra det fup.
tilføjet af

"Din e-mail har vundet 915,850 Euros"

Netop den slags phishing hoppede flere kunder i Nordea på og opgav følsomme oplysninger om deres Nem-ID, hvorefter de mistede penge.
Det blev kastet op på forsiderne som at Nem-ID var blevet hacket........mod dumhed giver selv guderne op.
tilføjet af

"Din e-mail har vundet 915,850 Euros"

jeg har bedt om at få pengene oveført til holstebro politimesteren der var 100 % sikker på at han ville få dømt Tvind imperiet.
no way, send udenlandsk spam til int@spamklage.dk og dansk spam til dansk@spamklage.dk - alternativ pet@pet.dk hvis det lyder alt for lovende.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.