8tilføjet af

DF har sørget for de får 150 mio euro

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/06/07/134646.htm
EU Kommissionen vil efter krav fra Dansk Folkeparti nemlig bede medlemsstaterne om at afsætte 150 millioner euro til landmænd, hvis salg er faldet på grund af krisen. Det svarer til knap 1,2 milliarder danske kroner.
tilføjet af

Håber egentlig også VKO sidder ved magten

efter valget for det ville være det sundeste for Danmarks økonomi.
Tanken fra din side er ellers god nok men beslutningen om at yde støtte er ikke fra DFs hånd og hvis man tænker lidt over det så opdager man ret hurtigt at de eneste der er til at betale denne støtte er .....alle os skatteydere og forbrugere.
De danske landmænd der er blevet ramt af det faldende salg burde samlet lægge sag an mod Tyskland hvorfra smitten synes at stamme, ganske som de spanske landmænd overvejer at lægge sag an.
På denne måde slipper vi forbrugere og skatteydere for at betale for noget vi egentlig ikke er skyld i.
At tyskerne går rabundus er ikke vores problem da fejlen ligger i svigtende kontrol i Tyskland.
tilføjet af

Det lyder umiddelbart dyrt

for en palle med agurker 😃 Jeg er ikke helt sikker på, at det var en fordel at blive medlem af eu [(:]
tilføjet af

Ja tosserne er fandme idioter

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/06/07/134646.htm
EU Kommissionen vil efter krav fra Dansk Folkeparti nemlig bede medlemsstaterne om at afsætte 150 millioner euro til landmænd, hvis salg er faldet på grund af krisen. Det svarer til knap 1,2 milliarder danske kroner.

[:X] [:X] [:X]
tilføjet af

Her er linket:

tilføjet af

Hold da helt kæft

Hvad fanden for minimalbegavet til at åbne gatten om noget de overhoved ikke har fatteevne til? [:X]
tilføjet af

Ja, i er flere her..

Så glæd dig over du ikke er den eneste.
tilføjet af

lille mavedasker da....

Jeg har vist ikke påstået at være klog eller nødvendigvis et geni men jeg finder det naturligt at den kilde der er skyld i miseren betaler for skaderne.
Smitten stammede som bekendt ikke fra agurker men fra bønnespirer så en agurkekontrollant ville alligevel ikke have hjulpet, men der tages stikprøvekontroller af stort set alle madvarer.
Såvidt jeg husker så er der stort set altid problemer med alle danske kyllinger hvad enten de er økologiske eller ej.
En gang imellem bliver koncentrationerne af bakterier bare så store at det ikke længere er forsvarligt at sende varen ud på markedet.
Den eneste mulighed for at undgå bakterier og eventuel salmonellasmitte i kyllinger er at dyppe dem i klor umiddelbart efter slagtningen.
Denne metode er almindelig i USA og såvidt vides også i Sverige.
Ikke at det lyder særligt behageligt og i Danmark har vi da også valgt at stoppe smitten ved kilden istedet.
Grunden til at de salmonellasmittede kyllinger er blevet fundet er netop kontrol.
Hvis disse kyllinger var blevet eksporteret kunne firmaet meget nemt blive sagsøgt at udenlandske forbrugere ganske som jeg mener et samlet sagsanlæg mod Tyskland ville være en fair ting.
Danskerne har endnu ikke mentaliteten til at slæbe en dårlig producent i retten fordi man får dårlig mave eller mylderbæ af noget man har spist men hvorfor skulle vi egentlig ikke kunne det når alle andre kan?
tilføjet af

DF har sørget for de får 150 mio euro

DF har ikke sørget for en skid!!!
Hvad med at læse artiklen poppedreng 😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.