9tilføjet af

Danmark - Rusland kl. 17:15 ?

En kamp, der bare SKAL vindes, men som jeg er bange for bliver mere spændende, end jeg bryder mig om.
Der var hviledag i går, men den var nok mere kærkommen for russerne end for danskerne. De var ved at køre træt.
Men min optimisme fornægter sig ikke. Russerne har et målmandsproblem, og det danske kontraspil skulle gerne komme op i omdrejninger. Derfor synes jeg, det ville være OK at give Michael Knudsen en hviledag mere, for jeg tror ikke, stregspillet får den store betydning i dag.
Det spændende bliver, om det er Lars og Lars eller det bliver Lars og Lars, der løber på banen i dag. For de knap så indviede: Lars og Lars er Lars Krogh-Jeppesen og Lars Christiansen, der fik den første kamp, mens Lars og Lars er Lars Rasmussen (korte-Lars) og Lars Møller Madsen (lange-Lars), der var med mod MonteNegro.
Begge fløjspillere er af meget høj klasse, måske med en lille fordel til Lars Christiansen over Lars Rasmussen, mens bagspillerne har haft svært ved at komme i omdrejninger, så i det mindste Lars Møller Madsen har brug for kampen i dag for at undgå at blive sorteret fra før mellemrunden. Og DK har hårdt brug for hans skudstyrke fra tremeterlinien.
Mit bud: DK - RUS: 28 - 26.
Men, som sagt, jeg er bange for, at det bliver en kamp, der kan vippe til begge sider.
tilføjet af

Vil det sige at...

...der er FIRE der hedder Lars..?!
Må man godt dét, iflg reglerne??
tilføjet af

Lars Jørgensen :-)

er femte hjul på vognen - super-forsvarer o i ruslandskampen den angriber, der fik sat DK i gang, så mine nerver er faldet lidt til ro :-)
Jeg tror ikke, der er kvoter på drengenavne, heller ikke på dem, der senere vil udvikle sig til at være håndboldspillere.
tilføjet af

Ser da godt ud lige nu. :o)

18-11 efter halvleg. :o) Vi håber da på det bedste. :o)
Forøvrigt vandt Sverige sin kamp mod Slovenien med 40-26 tror jeg nok det var. :o)
Kajsa
tilføjet af

Selv jeg kan tage fejl :-)

men jeg er nu glad for, at det gik den vej.
Selv om trænerduoen Bent Nyegaard ikke er HELT tilfreds, må jeg sige, at det ser langt bedre ud, end jeg forventede :-)
tilføjet af

Det skulle selvføgelig stå...

Slovakiet, og ikke Slovenien. :o) Og de vandt faktiskt med 41-25. :o) Godt gået. :o)

Kajsa
tilføjet af

Jeg håber ikke at.....

...du har spillet på oddset Sherlock. ;o)) 31-28, det er da meget pænt hva´? :o))

Kajsa
tilføjet af

Når enden er god :-)

men jeg må da indrømme, at jeg måtte samle mine nervepiller op fra gulvet, fordi jeg rystede på hænderne til sidst :-)
tilføjet af

Er du da helt på piller...? ;o))

Det kan jeg godt forstå. :o) Det var lige lovligt spændende de sidste 10 min. :o)
Kaffen fik ikke for lidt her. :o) Nej nej....ikke på den måde. Den var ren. :o))

Kajsa
tilføjet af

Nu er det ikke ALT

hvad jeg skriver, der skal tages HELT bogstaveligt :-)
Nu er DK så i mellemrunden med 2 point. Norge er der også, men med 4 point.
Og nu venter så Kroatien (på tirsdag), Polen (på onsdag) og Slovenien - eller Slovakiet, som du kalder dem (på torsdag).
Det er et ganske alvorligt program, så jeg er nok nødt til at samle resten af pillerne op i stedet for bare at give dem til støvsugeren :-)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.