54tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Jeg ved ikke lige hvordan I har det, men jeg oplever en følelse af, at Danmark ikke har nogen regering i øjeblikket?
Hvordan oplever I det?
Blomberg.
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

De er sure sagde ræven om rønnebærene, [:X]
den kunne ikke nå dem 😉
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Du misforstår os begge. Hvem taler om, ikke at kunne "nå rønnebærerne"? Jeg gør ikke og det tror jeg heller ikke den anden debattør mener.
Nu har vi iflg. dine "rønnebær" levet og "sultet" i 10 år og faktisk gennemgået et helvedet. Nu har så den nyvalgte "regering" lovet os paradisiske tilstande, så hvorfor tror du ikke vi "kan nå de rønnebær"? Vi glæder os da til dem.
Det jeg så oplever er en følelse af, at Danmark ikke har nogen regering. Det er mærkelige modstridende oplevelser midt i Paradis, mener du ikke det?
Blomberg
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Jeg er helt enigt med dig. Jeg er heller ikke interesseret i at nå rønnebærrene....Men man må da forvente at de "røde" ville komme igang med, at arbejde for det de har lovet os før og under valgkampen..... De har nu chancen, og hvad ligner det så, at de starter det nye folketingsår, med at holde fri. De har trods alt haft en lang sommerferie. Og er det for meget at forlange, at de laver lidt for deres skyhøje lønninger.
Føler heller ikke vi har nogen regering. Og var det os "almindelige " lønarbejdere, der gjorde det samme, stod den da på en øjeblikkelig fyring.
Utroligt hvad vi danskere finder os i, den ville ikke gå andre steder.
De fleste danskere stikker hovedet i busken med et : åh det går nok, og lad os nu se. Jeg er flov over, at være dansker, og forstår godt de i udlandet griner godt af os.
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

FLOV OVER AT VÆRE DANSKER❓Det var vi andre under 10 år med VKO....
tilføjet af

Så længe de feriere laver de ikke noget lort

for danskerne.
Lad dem bare holde ferie til vi skal til valg igen 2012.
tilføjet af

Jeg synes også det er pinligt

hvis du er dansker. 😃
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Jeg skammer mig over at være dansker på grund af RAF-regeringen.
Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal sige til mine udenlandske kolleger, når de spørger, hvordan danskerne kan vælge en regering:
- der baserer sit parlamentariske flertal på et sammenrend (EL) som stadig tror på nationaliseringer af privat ejendom og erstatning af politi og militær med folkemilitser,
- udnævner ministre, som forsvarede østblokken til det var for sent og tungekyssede med Erich Honecker,
- løber fra stort set alle de valgløfter, de gav i valgkampen, så snart nøglerne til ministerbilerne var uddelt,
- som før valget ville fremsætte lovforslag om 40% tvungen(kvindelig) repræsentation i private firmaers bestyrelser, når den ikke en gang selv når det mål ved ministersammensætningen,
- og sådan kunne jeg blive ved.
Jeg skammer mig over at være dansk på grund af RAF-regeringen.
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

De skal vel lige ordentlig i gang ganske som alle tidligere regeringer.
tilføjet af

RAF er der heldigvis en engangsforestilling

Sørg for lager af slik,sodavand og popcorn.
Næste del af forestillingen komme Onsdag.
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Jeg er enig med de fleste af jer her. Nu var der een der mente, at han havde været flov i 10 år?
Ok, men jeg vil forsvare det sådan:
10 år i "helvedet", så nu glæder jeg mig til Paradiset. Derfor synes jeg det er en besynderlig fremgangsmåde, men ja jeg forventer også snarligt valg igen.
Blomberg
tilføjet af

Nej.

Nu har du lov at ha` din overbevisning for dig selv, altså din politiske holdning, men jeg mener ikke Nazi er godt, snarere tvært imod.
Det der er godt er en form for national social liberal regering, der føre en stram udlænding politik, en stram retspolitik og en fornuftig måde at tilføre alle der får ydelser fra staten et meningsfyldt "gøremål", altså en form for beskæftigelse der kan gavne samfundet dersom nogen ikke kan skaffe et regulært lønarbejde.
Vi skal jo alle leve.
Blomberg
tilføjet af

farlig rød stue

Det er en skændsel for Danmark og meget farlig kurs. Den børnehave der mener de kan og skal regere Danmark og befolkningen er komplet uduelig.
De kan ikke engang tale Engelsk.
[img]http://b.bimg.dk/node-images/573/4/620x411-c/4573678-turkey-denmark-women-day.jpg[/img]
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Har du være i hi under en sten eller andet ???
Vi har den bedste regering [l]
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

[???] Jow De har. Den fungerer bare ikke.
Løftebrud på løftebrud. De skal snart igang hvis De vil blive mere end 1 valgperiode.
VKO er skyld i gælden & krisen, men hvad gør man så.
tilføjet af

Problemet er bare

at den bedste regering lige i øjeblikket kaldes oppositionen.
tilføjet af

Tsk

Dårlig taber 😉
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Det er takket være de 10 år venstre har brugt på at køre landet ned. Den nye regering intet kan gøre lige her og nu.
tilføjet af

90 stemmer

Der skal min 90 stemmer til før noget bliver gennemført, er der ikke det kan det ikke blive gennemført.
de løfter de siger under valgkampen, er jo kun det de vil kæmpe for, men der skal jo stadig være min 90 der er enig.
det gør det så heller ikke bedre hvis man overtager en tom kasse og en giga gæld, takket været vko`s skattelettelser, for hvis vi havde haft råd til dem, vil vi ikke skulle spare en masse nu, så vil vi nok kunne nøjes med det halv.
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Du misforstår os begge. Hvem taler om, ikke at kunne "nå rønnebærerne"? Jeg gør ikke og det tror jeg heller ikke den anden debattør mener.
Nu har vi iflg. dine "rønnebær" levet og "sultet" i 10 år og faktisk gennemgået et helvedet. Nu har så den nyvalgte "regering" lovet os paradisiske tilstande, så hvorfor tror du ikke vi "kan nå de rønnebær"? Vi glæder os da til dem.
Det jeg så oplever er en følelse af, at Danmark ikke har nogen regering. Det er mærkelige modstridende oplevelser midt i Paradis, mener du ikke det?
Blomberg

Tja Blomberg -- forhåbentligt bliver du klogere mår nu alle afgifter sættes op [:X] [:X]
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Lad endelig disse socialistiske tyveknægte holde så meget fri som muligt,
så vi alle kan se, hvor bedragerirske de er.
Når de endelig kommer i arbejdstøjet,
bliver det dyrt at være dansker,
og vi mister endnu flere arbejdspladser! 😖

[quote="..Blomberg.." post=2462128]Du misforstår os begge. Hvem taler om, ikke at kunne "nå rønnebærerne"? Jeg gør ikke og det tror jeg heller ikke den anden debattør mener.
Nu har vi iflg. dine "rønnebær" levet og "sultet" i 10 år og faktisk gennemgået et helvedet. Nu har så den nyvalgte "regering" lovet os paradisiske tilstande, så hvorfor tror du ikke vi "kan nå de rønnebær"? Vi glæder os da til dem.
Det jeg så oplever er en følelse af, at Danmark ikke har nogen regering. Det er mærkelige modstridende oplevelser midt i Paradis, mener du ikke det?
Blomberg[/quote]
Tja Blomberg -- forhåbentligt bliver du klogere mår nu alle afgifter sættes op [:X] [:X]
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Ja det var I, og det endda uden nogen grund.
Det hedder selvmål,
men det opfatter du snart!
Valg nu! 😉

FLOV OVER AT VÆRE DANSKER❓Det var vi andre under 10 år med VKO....
tilføjet af

Tsk

Du må leve under en sten!
Blå stue vandt valget stort.
Problemet er at Margrethe Vestager er noget farveblind.
Glem ikke det!
Valg nu!



Dårlig taber 😉
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Hold nu op Lars.
VKO er ikke skyld i nogen krise, tværtimod.

VKO har ført os gennem denne krise,
meget bedre end noget andet europæisk land.
Krisen har globalt omfang startende i USA.
Glem ikke det!


[???] Jow De har. Den fungerer bare ikke.
Løftebrud på løftebrud. De skal snart igang hvis De vil blive mere end 1 valgperiode.
VKO er skyld i gælden & krisen, men hvad gør man så.
tilføjet af

90 stemmer

Du støtter en stor løgnhals.

Du ser stadig på Københavnske busser,
der kører rundt i byen,
at wankeren Villy lover 45% billige busser nu,
hvis man stemmer på SF.
Da han sendte det budskab ud, sagde han at denne besparelse,
skulle komme fra betalingsringen,
vel vidende at pengene først er til stede omkring 2020.
I sandhed en flok løgnhalse!


Der skal min 90 stemmer til før noget bliver gennemført, er der ikke det kan det ikke blive gennemført.
de løfter de siger under valgkampen, er jo kun det de vil kæmpe for, men der skal jo stadig være min 90 der er enig.
det gør det så heller ikke bedre hvis man overtager en tom kasse og en giga gæld, takket været vko`s skattelettelser, for hvis vi havde haft råd til dem, vil vi ikke skulle spare en masse nu, så vil vi nok kunne nøjes med det halv.
tilføjet af

Pigerne er in the beginning of their period

Det sagde Jelved allerede for mere end 10 år siden, da hun begyndte som økonomiminister.
tilføjet af

Danmark har fået en radikal regering

men troede de fik en rød regering.
De har blot fået stort set ren radikal politik og en masse røde majonetdukker og en statsminister hvor Margrethe Vestager bugtaler for hende mens statsministeren står og mimer ved mikrofonen.
tilføjet af

FØJ! for den klamme SO !!!

Marianne forHelved var sgu dyr for gamle Danmark mens hun "regerede"
De fremmede fik lov at vælte ind over grænserne til varig forsørgelse bare de kunne fremstamme det magiske ord: ASYL !!
Var der nogen der pippede mod den "fair" indvandring, blev der straks råbt: RACIST !!
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Jeg ved ikke lige hvordan I har det, men jeg oplever en følelse af, at Danmark ikke har nogen regering i øjeblikket?
Hvordan oplever I det?
Blomberg.

Det er absolut en fremgang.
🙂
tilføjet af

Hvad bygger du det på?

men troede de fik en rød regering.
De har blot fået stort set ren radikal politik og en masse røde majonetdukker og en statsminister hvor Margrethe Vestager bugtaler for hende mens statsministeren står og mimer ved mikrofonen.

Nysgerrig over, om du også har nogen argumenter? eller om du bare siger det samme som "de andre".
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

0+ingenting er stadig 0.
Hertil skal der fratrækkes falske løgnagtige løfter.
Facit bliver lig med minus rigtigt meget!
Velbekomme. [???]

[quote="..Blomberg.." post=2461977]Jeg ved ikke lige hvordan I har det, men jeg oplever en følelse af, at Danmark ikke har nogen regering i øjeblikket?
Hvordan oplever I det?
Blomberg.[/quote]
Det er absolut en fremgang.
🙂
tilføjet af

Hvad bygger du det på?

[quote="gnarled_staff" post=2466735]men troede de fik en rød regering.
De har blot fået stort set ren radikal politik og en masse røde majonetdukker og en statsminister hvor Margrethe Vestager bugtaler for hende mens statsministeren står og mimer ved mikrofonen.[/quote]
Nysgerrig over, om du også har nogen argumenter? eller om du bare siger det samme som "de andre".

Hvis der er nogen der IKKE har argumenter, så er det vist DIG, fjols!
tilføjet af

Hvad bygger du det på?

Hallo anklager:
Hvad skulle der være galt i det!
Du kan da ikke forlange,
vi alle skal have en ny mening om alting?
Det har du om nogen netop aldrig.
Altid skal du støtte dig til noget andre har skrevet,
så hvor er dine meninger?
M.v.h.
Charlee 😉


[quote="gnarled_staff" post=2466735]men troede de fik en rød regering.
De har blot fået stort set ren radikal politik og en masse røde majonetdukker og en statsminister hvor Margrethe Vestager bugtaler for hende mens statsministeren står og mimer ved mikrofonen.[/quote]
Nysgerrig over, om du også har nogen argumenter? eller om du bare siger det samme som "de andre".
tilføjet af

Ak ja - de valgløfter

Det er ikke sikkert, at regeringens valgløfter om en kvalitetsreform bliver gennemført lige nu. Men det sker i valgperioden, kunne vi høre i 2008 - og vi venter stadig på, at den offentlige sektor skal reformeres.
Som Lars Barfoed sagde: "Det er ikke sikkert, at regeringens valgløfter om en kvalitetsreform for den offentlige sektor bliver opfyldt i første hug."
Han sagde også: "Det, der er blevet sagt i valgkampen, det er stadig det, vi vil gennemføre. Men jeg kan jo ikke garantere, hvad vi får igennem lige nu, og hvad der måske bliver gennemført på et senere tidspunkt. Det kan jeg ikke sige noget om."
Vi har også ventet længe på, at VKO skulle gennemføre deres egen helhedsplan for natur, miljø og landbrug: Grøn vækst.
De kom så langt, at landbruget fik skattelettelser som kompensation for at skåne naturen, men så gik det ligesom i stå.
Måske skal den tages op af mølposen under den næste valgkamp?
Nu er jeg ved at varme op, men det bliver for langt, så jeg holder lige en pause her.
🙂

0+ingenting er stadig 0.
Hertil skal der fratrækkes falske løgnagtige løfter.
Facit bliver lig med minus rigtigt meget!
Velbekomme. [???]

[quote="anklageren" post=2466758][quote="..Blomberg.." post=2461977]Jeg ved ikke lige hvordan I har det, men jeg oplever en følelse af, at Danmark ikke har nogen regering i øjeblikket?
Hvordan oplever I det?
Blomberg.[/quote]
Det er absolut en fremgang.
🙂[/quote]
tilføjet af

Ak ja - de valgløfter

I 2008 skriver du, og det passer jo meget godt med det var lige inden eller omkring finanskrisen som er påført udefra var begyndt.
Når sådan en krise indtræffer så er det svært at lave større omkostningskrævende ændringer og det ville under alle omstændigheder være det forkerte tidspunkt at gøre det på.
Forskellen mellem VKOs løfter og i rødes er at helleT og medslyngler lovede en masse de vidste ikke kunne gennemføres (Hvor er villige villys 60000 arbejdspladser og den billige kollektive trafik og dagpengetilbagerulningen og efterlønnnen????) samt at de forsømte at forklare vælgerne at sosserne og sferne måske ikke blev enerådende efter valget og hvad der så ville ske med løfterne.
helleT har udelukkende kørt efter at blive statsminister og har aldrig haft i sinde at overholde langt hovedparten af valgflæsket.
tilføjet af

Ak ja - de løgnagtige valgløfter

Løgnagtige udtalelser i valgkampen:

Astrid Krag er lige nu onsdag d. 19-10-2011 i P3 debatten,
hvor hun må indrømme, at det var en fortalelse,
da hun sagde at regeringen( den tidligere),
havde tilladt en overbetaling på 1 mia. kr. til privat sygehusene.
Hun måtte erkende at rigsrevisionen taler om en lille overskridelse,
og ikke sætter tal på.
Hun har sine tal fra et gæt fra arbejdernes erhvervsråd,
hvor de gætter på,
at det er noget med 900 mil. kr.
Dette gæt, og den gode vilje til at forvrænge virkeligheden,
er blevet til den socialistiske sandhed om,
at VKO har overbetalt de private sygehuse med 1 mia. kr.
Nu har Astrid Krag så lige indrømmet,
at det er en løgnagtig udtalelse.
Velkommen til virkeligheden anklager!
M.v.h.
Charle



Det er ikke sikkert, at regeringens valgløfter om en kvalitetsreform bliver gennemført lige nu. Men det sker i valgperioden, kunne vi høre i 2008 - og vi venter stadig på, at den offentlige sektor skal reformeres.
Som Lars Barfoed sagde: "Det er ikke sikkert, at regeringens valgløfter om en kvalitetsreform for den offentlige sektor bliver opfyldt i første hug."
Han sagde også: "Det, der er blevet sagt i valgkampen, det er stadig det, vi vil gennemføre. Men jeg kan jo ikke garantere, hvad vi får igennem lige nu, og hvad der måske bliver gennemført på et senere tidspunkt. Det kan jeg ikke sige noget om."
Vi har også ventet længe på, at VKO skulle gennemføre deres egen helhedsplan for natur, miljø og landbrug: Grøn vækst.
De kom så langt, at landbruget fik skattelettelser som kompensation for at skåne naturen, men så gik det ligesom i stå.
Måske skal den tages op af mølposen under den næste valgkamp?
Nu er jeg ved at varme op, men det bliver for langt, så jeg holder lige en pause her.
🙂

[quote="charlee" post=2466762]0+ingenting er stadig 0.
Hertil skal der fratrækkes falske løgnagtige løfter.
Facit bliver lig med minus rigtigt meget!
Velbekomme. [???]

[quote="anklageren" post=2466758][quote="..Blomberg.." post=2461977]Jeg ved ikke lige hvordan I har det, men jeg oplever en følelse af, at Danmark ikke har nogen regering i øjeblikket?
Hvordan oplever I det?
Blomberg.[/quote]
Det er absolut en fremgang.
🙂[/quote][/quote]
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

jeg syndes de kører i samme retning som blå blok de er ligeglade med de svage i samfundet
jeg syndes det skal være fagfolk som burde være ministere så ved danmark at de kan magte opgaven.
istedet for ansætte en folkeskolelære som minístre som ikke kendskab til området
jeg syndes det socialeområde burde være en som har kendskab de handicppede og de udstøde og deres behov.
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Tror du det ville blive bedre med nogle fagidioter som ministre?

Vi har skruet vort demokrati sammen således,
at vi folket vælger de kandidater,
vi hver især synes bedst om.
Senere sætter disse 179 personer sig sammen og enes om at danne en regering,
der herefter uddeler ministerposterne efter interesseområder og evner.
Naturligvis skal disse ministre,
ikke være specialister på hvert deres område,
Det har de embedsmændene til.
Disse embedsmænd lægger synepunkterne frem,
og den folkevalgte,
skal på vore vegne tage den politiske beslutning,
og det politiske ansvar.
Jeg indrømmer, at det ikke er verdens bedste løsning,
for det ville være et diktatur,
med mig som diktator,
men det har den svaghed,
at det er der ikke ret mange,
der vil være med til,
derfor er vort demokrati,
det næst bedste!
M.v.h.
Charlee 😉


jeg syndes de kører i samme retning som blå blok de er ligeglade med de svage i samfundet
jeg syndes det skal være fagfolk som burde være ministere så ved danmark at de kan magte opgaven.
istedet for ansætte en folkeskolelære som minístre som ikke kendskab til området
jeg syndes det socialeområde burde være en som har kendskab de handicppede og de udstøde og deres behov.
tilføjet af

de løgnagtige

Hej Charlee,
Jeg er meget interesseret i denne (jeg citere lige dit indlæg):
Løgnagtige udtalelser i valgkampen:
Astrid Krag er lige nu onsdag d. 19-10-2011 i P3 debatten,
hvor hun må indrømme, at det var en fortalelse,
da hun sagde at regeringen( den tidligere),
havde tilladt en overbetaling på 1 mia. kr. til privat sygehusene.
Hun måtte erkende at rigsrevisionen taler om en lille overskridelse,
og ikke sætter tal på.
Hun har sine tal fra et gæt fra arbejdernes erhvervsråd,
hvor de gætter på,
at det er noget med 900 mil. kr.
Dette gæt, og den gode vilje til at forvrænge virkeligheden,
er blevet til den socialistiske sandhed om,
at VKO har overbetalt de private sygehuse med 1 mia. kr.
Nu har Astrid Krag så lige indrømmet,
at det er en løgnagtig udtalelse.
Velkommen til virkeligheden anklager!
M.v.h.
Charle
------------------------

De fire optrædende og programudfyldende damer er fra venstre: Drude Dahlerup (svensk “professor”), Zenia Stampe (stampismens grundlægger og kendt af alle her), Astrid Krag (Waffen-SF) og Karen Hækkerup (Suicidalakrobaterne). – Sådan!
http://hodja.wordpress.com/2010/09/02/debat-ddr-style/
Det er en skandale.
Blomberg
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Giv dem nu en chance ... de knokler for at finde bare én lille bitte lov, de kan blive enige om at vedtage.
Det er ingen nem opgave - så giv tid.
Imens sætter vi blå os tilbage og nyder vores yndlingssportsgren:
Røde der skændes
lol
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Nu udrettede den forrige regering jo heller ingen mirakler eller mindeværdige ting på samme tid som den nuværende.
Men der er usædvanlig svært for nogen pludselig at være i opposition.
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Skal man se på "grundloven" så har vi en mindretals regering med liste Ø som støtteparti.
Jeg kan ikke se hvorfor man siger: 10 års helved er overstået.. For vi har da haft det godt, har vi ikke? Der sket ting, som jeg politisk er uenig med den daværende regering i, men sådan er det. Jeg kan ikke få min vilje hver gang. Jeg lever i bedste velgående, og gør det forsat.
Til den som siger "velkommen til paradiset" så må jeg blæse luften af jeres ballon, da der ikke er meget at denne regering kan gøre for at skubbe dansk økonomi igang alene. Vi lever i en globaliseret verden, og derfor betyder andre lande også meget for os. Så der er forsat blod, sved og tårer forude..
Til det med løftebrud, må jeg erklærer mig fallit på de "ikke så venlige" kommentarer der er omkring det emne..
Så vidt jeg har lært af min samfundsfags undervisning i Gymnasiet, så kræver det et parlamentarisk grundlag at danne en regering. Det vil sige at et udsnit af 50+% af den repræsentative befolkning skal være i den regering. Er der 49.99% så skal der være valg igen.
Da vi har en mindretals regering, som bliver bakket op af liste Ø, så har vi faktisk en regering i Danmark (som det emnet åbenbart handler om)
Til Anonym, så vil jeg sige, at man er Dansk, så snart man bruger sin stemmeret til at stemme på det man føler er bedst for samfundet. Det er ikke Dansk at sætte andre folk i bås og mene de skal have en holdning. (no offence)
Til sidst vil jeg gerne gøre folk opmærksom på at denne regering ikke har været i gang i mere end 3-4 uger, så giv den noget tid. Anders Fogh udrettede ikke magi dengang, og det samme gjorde Lars Løkke heller ikke. Der gik måneder før man kunne se en lille forandring. Have patience, og drop diskutionen om løftebrud, da der i valgkamp loves guld og grønne skove. Alle partier gør det. Der er bare ingen der kan overholde det, da det kræver man har flertal (90 mandater i dette tilfælde da vores folketing består af 175 folkevalgte danske politikkere, 2 folkevalgte politikkere fra Grønland og 2 folkevalgte politikkere fra færørene.) og har man ikke det, så kan man godt skyde en hvid pil efter det. Venstre, Konservative og Dansk folkeparti oplevede det også dengang de sad i regering.
Forsat god dag/aften
///xStrudseN
tilføjet af

Yes, Helle, Marianne and Margrethe are all

in the beginning of their periods, so relaxe.
tilføjet af

Danmark har en ARBEJDENDE regering nu!

Charlee, du er da selv naiv, hvis du virkelig er hoppet på den blå bloks løgnehistorier omkring dansk økonomi i topform (vi kan købe hele verden som de sagde 😃 ) dengang der REELT var en krise i økonomien, som de sløvsindede borgerlige, dengang ikke havde format til at se og forebygge. Og deres fiflen med tal er jo efterhånden en kendt sag! Hvad der ellers dukker op af lig i lasten - udover en større gæld end den anslåede på 85 milliarder kr!! - det kan vi danskere så med urolig forventning se hen til.Puh ha jeg frygter da det værste.
Foreløbig er der hele DSB sagen, hvor vi har arvet en næsten kriminel mangel på "rettidig omhu" overfor ikkebilisterne i Danmark. Motorvejsfolket har jo ikke problemer med at komme frem og tilbage vel? Så her har de blå' s prioriteringer været at modarbejde fremfor at fremme den offentlige trafik. Så det vil koste milliarder at skulle rydde op efter 10 års misligeholdelse - med trafikministeriet som de uansvarlige her.
Så er der landmændene, hvor det nu viser sig at millioner af kroner er der givet for meget i støtte. Sjovt nok var det ikke kunstnerne, der fik for meget i støtte (de kunne ellers godt bruge bare 1/10 del af den støtte). Men kunsten er nok er blandt de eksportgenre, der vil kunne sælge Danmark bedst fremover.
Nu skal samfundet i stedet bruge flere penge, på at rydde op efter de forurenende landmænd, så vi kan få noget så basalt som rent drikkevand. Hvad koster det os ikke!!
Så alt i alt efterlader den borgerlige regering en kæmpe oprydningsregning, efter helt uansvarlig ledelse igennem de sidste 10 år. Og DF har bestemt ikke været Danmarks parti, da deres fremmedhad har givet Danmark så dårligt et ry, at de store investorer nu går udenom Danmark og i stedet vælger lande Sverige eller Norge, når der skal investeres i Skandinavien. Så DF har skadet Danmark, ved ikke at markedsføre landet på ordentlig vis, og det bøder vi nu alle sammen for 🙁
MEN alt er da ikke rosenrødt mht. fremtiden med den røde blok:
Det punkt, hvor jeg godt kan blive urolig mht. den nye regering er den nye kulturminister. Han er en smart ass efter min mening, og for populistisk til han kan blive betroet så vigtig en post for landets kulturinstitutioner. Hvis det går ud over landets dyrebare kulturskatte og institioner under denne regering ( der er rygter om at Operaen skulle nedlægges samt symfoniorkestrene. Og museerne 'moderniseres' - underforstået' ud med det gamle møj og ind med noget nyt- møj' ) hvis det bliver det aftryk denne røde regering vil sætte i Danmark, så vil jeg sk... på økonomien og miljøet og vælge kunsten frem for alt andet ved næste valg, og stemme konservativt. Hvis det kan glæde dig 😉
Iøvrigt kan man kun rose DF for at stå fast omkring de danske kulturskatte både indenfor malerkunst og musik - både den nye og gamle sjovt nok. Også rose dem for at de i en grad har kæmpet for at P2 skulle bevares med klassisk musik. Så mere firkantet er det heller ikke, end at selv DF i nogle sager kan være et godt parti, hvis blot de kunne fralægge sig deres muslimske fobi!
tilføjet af

Danmark har en ARBEJDENDE regering

Kære pusser.
Du er dæleme da naiv.
Ikke nok med at den nye regering ikke kan regere,
så har de øget antallet af ministre,
for at få flere til at stikke snabelen langt ned i statskassen,
og for ikke det er løgn, er der nu flere ministre,
der har 2 spinn doktorer til mellem 800.000,00 kr og 1 million kroner i løn.
Vort kalkulerede underskud p.gr.a. krisen på 85 mia. kr.
skal I nok for øget til 185 mia. kr. inden I er færdige.
M.v.h.
Charlee

Hvor er dine belæg for "Vort kalkulerede underskud p.gr.a. krisen på 85 mia. kr.
skal I nok for øget til 185 mia. kr. inden I er færdige." ?
Skal vi ikke holde os til det som konkret er til stede fremfor gå ud i teorier?
Som jeg har skrevet, så er regeringen lige begyndt, og den modvind de har fået fra starten af er ingen drømme start.. no ****..
Men giv dem da tid. De er kun mennesker lige som du og jeg er.
tilføjet af

Deres ringe start har de kun sig selv at takke for

Nu har de sgu ført valgkamp de sidste mange år,da de desværre så kommer til har de ikke forbredt en skid.
Det er så ringe som noget.
Nu kommer de med deres først finanslovsforslag der skal flere penge til ulandene
De ligger som de har redt.
Vil lige indføje jeg ikke kunne drømme om at stemme på FARVEL regeringen. [:X]
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Sådan her ser situationen ud i Danmark, hvor de dumme danskere så sidder og diskuterer deres idol politikere på Sol.dk, helt uden at vide at politikerne pisser dem op og ned af ryggen, men skulle de dumme danskere indrømme det skulle de jo gøre noget ved det.
http://www.politikerlede.com/penge.htm
tilføjet af

Danmark har en ARBEJDENDE regering nu!

Det glæder mig at se, at der et sted dybt i dit indre,
ligger en borgerlig socialist!
Når det et sagt, er der lige et par gevaldige bommerter,
du skal have af vejen i din røde politiske opfattelse.
I 2006-7 var vor økonomi så meget på toppen,
at folketingets formand. hr. Thor Pedersen sagde,
at vi kan snart købe hele verdenen,
HVIS DENNE UDVIKLING FORTSÆTTER!

Det gjorde den så ikke, idet den amerikanske økonomiske krise,
sendte sine dønninger ud i hele verdens økonomier minus Kina og Indien.
Denne amerikanske krise er den egentlige årsag til Europa´s økonomiske krise.
Tror du for alvor på, at VKO er ansvarlig for Grækenlands økonomiske krise??? 😃 😃
Vi var så heldige, at vi kunne imødegå krisen,
med et OVERSKUD i dansk økonomi,
i stedet for de sædvanlige rød underskud.
Det ser det ud til du helst vil ignorere.
Så er du så tude tosset, at du bringe DSB ind i debatten.
Kære Pusser.
Det er lig med politisk selvmord,
idet socialdemokratiet med Poul Uld i mund SOM STATSMINISTER,
netop er ham og hans regering,
der er ansvarlige for disse togs indkøb og ankomst til landet.
DET ER EN SOCIALDEMOKRATISK BESLUTNING,
der med denne vedtagelse er årsag til.
AT VI STADIG IKKE HAR DISSE IC4 TOG KØRENDE.
og at vi nu igen skal sende gode penge efter dårlige,
nemlig noget i størrelsesordenen 800 millioner kr. for at få dem på banen.
Poul Uld i mund kunne have købt en "hyldevare",
som andre lande gjorde,
så havde vi fået tog til den aftalte pris,
og de havde kørt fra dag 1

Dette er i sandhed en socialistisk skamplet!

Motorvejs folkets problemer, kan du henføre til VKO velstandsperiode.
Uden velstand ingen biler!
Det er kun i København der er disse problemer,
og mange af disse problemer kan du henføre til,
at (igen) den socialdemokratiske ledede københavnske kommune,
har administreret med lukkede øjne.
Man har f.eks. med vilje hold prisen på drikkevand kunstigt nede,
hvor aller andre kommuner i landet,
har brugt den højere aflednings afgift til,
at forbedre kommunens presserende problemer!
Men ikke København!
Nu kan hverken personer eller vand kommer frem eller tilbage!
Man ligger som man på socialdemokratisk vis ønsker det!
Kunstnerne vil jeg ikke kommentere,
idet jeg betragter dem som selvstændige erhvervsdrivende,
der må klare sig selv på markeds vilkår, som vi andre.
Landmændene: Her er jeg ikke lige klar over, hvad du hentyder til?
Manglende investeringer i Danmark:
Det kan du takke,
de røde fagforeningers evindelige kamp,
for at hæve lønningerne, for.
Det er idag umuligt at konkurrere på ufaglært arbejde i Danmark,
så derfor er der mere end 200.000 arbejdspladser,
der er flyttet ud.
Flere vil følge efter.
I Sverige har de for længst sat lønningerne ned, og arbejdstiden op
Pensionsalder har i mange år være højere en hos os,
men igen har socialister i egen grådighed forhindret os i det samme.
Med andre ord, har svenskerne for længst taget skeen over i den anden hånd,
hvilket socialisterne bravt hårdnakket nægter. Derfor!
Norge, kan takke den fulde socialdemokratiske Per Hækkerup,
en af avlstyrene til alle de nulevende katastrofer med samme efternavn,
for den olie, han drak Danmark ud af.
Endnu en socialdemokratisk katastrofe.
VKO har styret vort land på den mest ansvarsfulde måde.
Vi har en 2020 plan, hvor vi har sagt,
at der kommer til at mangle 85 mia.kr.
Det vidste den nye regering udmærket godt,
men alligevel gik I til valg med en kæmpe gavebod,
I ikke har pengene til,
med det resultat at vi nu kommer til at mangle 185 mia. kr.,
og at regeringer nu må erkende, at de har løjet sig til sejren.
Derfor den nuværende heftige debat om løftebrud.
I er sandelig morsomme, og blinde i Jeres politiske "øregange"!
Jeg ser frem til,
at du får dit hoved op i virkeligheden snarest muligt.
Se på meningsmålingerne lige nu.
De siger 91 mandater til blå blok og 84 til de fallerede røde lakajer!
Jeg tror slet ikke på,
at der kommer en finanslov,
men at regeringen bliver stillet over for et mistillidskvotum0,
og et nyt valg er under opsejling. 😉
M.v.h.
Charlee
Borgerlig socialist!

Charlee, du er da selv naiv, hvis du virkelig er hoppet på den blå bloks løgnehistorier omkring dansk økonomi i topform (vi kan købe hele verden som de sagde 😃 ) dengang der REELT var en krise i økonomien, som de sløvsindede borgerlige, dengang ikke havde format til at se og forebygge. Og deres fiflen med tal er jo efterhånden en kendt sag! Hvad der ellers dukker op af lig i lasten - udover en større gæld end den anslåede på 85 milliarder kr!! - det kan vi danskere så med urolig forventning se hen til.Puh ha jeg frygter da det værste.
Foreløbig er der hele DSB sagen, hvor vi har arvet en næsten kriminel mangel på "rettidig omhu" overfor ikkebilisterne i Danmark. Motorvejsfolket har jo ikke problemer med at komme frem og tilbage vel? Så her har de blå' s prioriteringer været at modarbejde fremfor at fremme den offentlige trafik. Så det vil koste milliarder at skulle rydde op efter 10 års misligeholdelse - med trafikministeriet som de uansvarlige her.
Så er der landmændene, hvor det nu viser sig at millioner af kroner er der givet for meget i støtte. Sjovt nok var det ikke kunstnerne, der fik for meget i støtte (de kunne ellers godt bruge bare 1/10 del af den støtte). Men kunsten er nok er blandt de eksportgenre, der vil kunne sælge Danmark bedst fremover.
Nu skal samfundet i stedet bruge flere penge, på at rydde op efter de forurenende landmænd, så vi kan få noget så basalt som rent drikkevand. Hvad koster det os ikke!!
Så alt i alt efterlader den borgerlige regering en kæmpe oprydningsregning, efter helt uansvarlig ledelse igennem de sidste 10 år. Og DF har bestemt ikke været Danmarks parti, da deres fremmedhad har givet Danmark så dårligt et ry, at de store investorer nu går udenom Danmark og i stedet vælger lande Sverige eller Norge, når der skal investeres i Skandinavien. Så DF har skadet Danmark, ved ikke at markedsføre landet på ordentlig vis, og det bøder vi nu alle sammen for 🙁
MEN alt er da ikke rosenrødt mht. fremtiden med den røde blok:
Det punkt, hvor jeg godt kan blive urolig mht. den nye regering er den nye kulturminister. Han er en smart ass efter min mening, og for populistisk til han kan blive betroet så vigtig en post for landets kulturinstitutioner. Hvis det går ud over landets dyrebare kulturskatte og institioner under denne regering ( der er rygter om at Operaen skulle nedlægges samt symfoniorkestrene. Og museerne 'moderniseres' - underforstået' ud med det gamle møj og ind med noget nyt- møj' ) hvis det bliver det aftryk denne røde regering vil sætte i Danmark, så vil jeg sk... på økonomien og miljøet og vælge kunsten frem for alt andet ved næste valg, og stemme konservativt. Hvis det kan glæde dig 😉
Iøvrigt kan man kun rose DF for at stå fast omkring de danske kulturskatte både indenfor malerkunst og musik - både den nye og gamle sjovt nok. Også rose dem for at de i en grad har kæmpet for at P2 skulle bevares med klassisk musik. Så mere firkantet er det heller ikke, end at selv DF i nogle sager kan være et godt parti, hvis blot de kunne fralægge sig deres muslimske fobi!
tilføjet af

Danmark har en ARBEJDENDE regering

Jeg vil henvise til dette indlæg:
http://www.sol.dk/debat/234-indenrigspolitik/2461977-danmark-har-ingen-regering/2472820
M.v.h.
Charlee

[quote="charlee" post=2472562]Kære pusser.
Du er dæleme da naiv.
Ikke nok med at den nye regering ikke kan regere,
så har de øget antallet af ministre,
for at få flere til at stikke snabelen langt ned i statskassen,
og for ikke det er løgn, er der nu flere ministre,
der har 2 spinn doktorer til mellem 800.000,00 kr og 1 million kroner i løn.
Vort kalkulerede underskud p.gr.a. krisen på 85 mia. kr.
skal I nok for øget til 185 mia. kr. inden I er færdige.
M.v.h.
Charlee [/quote]
Hvor er dine belæg for "Vort kalkulerede underskud p.gr.a. krisen på 85 mia. kr.
skal I nok for øget til 185 mia. kr. inden I er færdige." ?
Skal vi ikke holde os til det som konkret er til stede fremfor gå ud i teorier?
Som jeg har skrevet, så er regeringen lige begyndt, og den modvind de har fået fra starten af er ingen drømme start.. no ****..
Men giv dem da tid. De er kun mennesker lige som du og jeg er.
tilføjet af

Danmark har en ARBEJDENDE regering

Jeg vil henvise til dette indlæg:
http://www.sol.dk/debat/234-indenrigspolitik/2461977-danmark-har-ingen-regering/2472820
M.v.h.
Charlee

Det skal siges du har linket til denne debat, som i forvejen ikke har lagt op til nogle reele og konkrete bud på hvad denne regering kan bidrage med.
Den er lige begyndt, og derfor siger jeg. Hav tålmodighed, ligesom vi har haft under de mange andre regeringer.
tilføjet af

Der er da en regering

Den ringeste til dato.[img]http://www.langkawi.dk/smileys/m51.gif[/img]
VALG NU!!
tilføjet af

Vandt de røde??

Folketinger består af 107 borgerlige mandater og 72 røde, der bliver ført radikal, altså BLÅ politik, det får du til en rød sejr??
Meningsmålinger lukker du også øjnene for.
Igen en nyttig idiot. 😃 😃 😃
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Men de har da en masse levebrødspolitikere, og du kan se alt om det parti du stemte på lige her, hvilket må give en god søndags griner da man altid skal huske at grine af sig selv.
http://www.politikerlede.com/
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Det havde vi heller ikke fra 20.11.2001 til 15.09.2011.
VKO har efterladt landet med en kæmpegæld, formentlig et godt stykke over de 85 mia. Guderne må vide, hvordan man kan regne så galt!! De 47 mia. kr., der spøgte i fejlberegningerne fra 2010 skal nok vise sig at være til den forkerte side.
Fire skatteministre har ikke haft styr på den samlede skattegæld til stat og kommuner, der alene i Christian Jensens tid som skatteminister er vokset fra ca. 6,4 mia. til 34,2 mia. kr. med udgangen af 3. kvartal 2010. Nu er gælden kun på 39 mia.kr.
Fifleri med forvaltningsmyndigheder, Rigsrevision og Statsrevision m.m.
Det kan næppe kaldes at regere landet.
tilføjet af

Danmark har ingen regering.

Sådan en omgang ensidig vrøvl, får du ingen kommentar på!



Det havde vi heller ikke fra 20.11.2001 til 15.09.2011.
VKO har efterladt landet med en kæmpegæld, formentlig et godt stykke over de 85 mia. Guderne må vide, hvordan man kan regne så galt!! De 47 mia. kr., der spøgte i fejlberegningerne fra 2010 skal nok vise sig at være til den forkerte side.
Fire skatteministre har ikke haft styr på den samlede skattegæld til stat og kommuner, der alene i Christian Jensens tid som skatteminister er vokset fra ca. 6,4 mia. til 34,2 mia. kr. med udgangen af 3. kvartal 2010. Nu er gælden kun på 39 mia.kr.
Fifleri med forvaltningsmyndigheder, Rigsrevision og Statsrevision m.m.
Det kan næppe kaldes at regere landet.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.