6tilføjet af

Clairvoyant rådgivning lige nu imellem kl. 10.30 og 11.30 i debatten

Clairvoyant rådgivning lige nu imellem kl. 10.30 og 11.30 i debatten
Kig ind....
Kærligst Helle Nemborg
www.spiritlight.dk
tilføjet af

er han den rette ?

Jeg ville gerne se om du kan se hvad der er i vente til mig, jeg er en enlig mor der har mødt en mand som siger han elsker mig , men jeg har meget svært ved at tro på ham , han spørger ofte hvad han skal gøre for at jeg tror på ham , men jeg tror ikke det har noget med ham at gøre , nok mere mig der er meget skeptisk, jeg har svært ved at give mig fuldt ud da jeg jeg føler mig så usikker ....kan du se hvor det her fører mig hen❓
på forhånd tak ....
tilføjet af

deres far døde

mine børns far døde ved et uheld for egen hånd,har ikke mærket ham selvom det er flere år siden...Er han helt væk? er der nogle beskeder?
tilføjet af

Kære helle

Hvilken debat ...denne på sol, eller den på din egen hjemmeside?
Her på sol - kan du se om jeg har fundet den rette vej nu både kærlighedsmæssigt, jobmæssigt og i mit øvrige liv- efter alle mine besværligheder de sidste år? Det føles og fornemmes som om jeg på mange måder bevæger mig i den rigtige retning, og at jeg har fundet min vejleder :)
Smil
Hende der smiler
tilføjet af

SPØRGSMÅL.

Vil mine problemer med manden i mit liv blive løst,og vil jeg blive mere rask end jeg er i dag?
Kan du se hvad jeg bliver i dag?
Den meget spændte på dit svar.
tilføjet af

Svar eftersøges.

hVORNÅR SVARER DU?DET ER DA FALSK REKLAME JEG HAR VENTET HELE DAGEN,MEN SVARENE KOMMER MÅSKE IKKE HER HVOR DU REKLAMERE MED AT SVARE MED DET SAMME I DEN TIME DU ER PÅ.dET ER DA IKKE SÆRLIGT TROVÆRDIGT.
tilføjet af

hun er fake

vil tjene penge,farvel til hende
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.