Bærbar
jeg står nu og skal have en ny bærbar, den jeg tidliger har haft er noget lort.... så nu spørg jeg jer hvad synes i om Amitech og er der nogen der har erfaringen med den. Er det et godt eller skidt mærke???
Knus Blåøjne
Knus Blåøjne
| Mistænkte |
| Skal - skal ikke |
| Rimelig pris? |
| Fagforeningen 3F har besøgt Hotel Bel Air |
| AZ huse? |
| Interbyg? |
| Hvor finder jeg en plænklipper gokart |
| Med bøssen i hånd |
| mug i køkkenskab |
| Sommerhus |
| Uskyldig mand myrdet |
| Fjernelse af lydspor i sange |
| Island! |
| Realityprogrammer |
| Så er der ordleg.... |
| kvinden og aben |
| Så sker det,igen,utroskab. |
| Familie - hvem er hvad? |
| Eminem |
| Gebis,billig i drift. |